Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig
  • Side:
  • 1
  • 2

EMNE: AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe

AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe 4 måneder 5 dage siden #1

Pepe

Ifølge spanske AS har Real Madrid nu fundet afløseren for Pepe, som ikke ser ud til at fortsætte i klubben i den kommende sæson.

Og det bliver en brasilianer, nemlig Portos 27-årige Felipe Monteiro, som skal udfylde hullet efter Pepe. Real Madrid skal ifølge rygterne have indgået en mundtlig aftale med Felipe Monteiros agent, Giuiano Bertolucci og Real Madrid skal nu forhandle færdig med Porto, som menes at være tvunget til salg af spillere på grund af en voldsom gæld.

Felipe Monteiro har kontraktudløb i 2021 og med en frikøbs-klausul på 50 millioner € bliver Porto svære at forhandle med, om end det forventes at en endelig pris vil havne i omegnen af 25-30 millioner €.

Forsvareren er et af de helt store navne i den portugisiske liga netop nu og han fremhæves for sine fysiske styrke og tekniske dygtighed, ligesom han er særdeles stærk i luftspillet. Forlydender fra Porto fortæller da også, at Zidane har sagt god for et køb af Felipe Monteiro.

The administrator has disabled public write access.

AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe 4 måneder 5 dage siden #2

Med mindre Nacho er på vej videre, så forstår jeg ikke denne transfer?

Felipe Monteiro spænder da totalt ben for Vallejo, og inden folk nævner hans alder, så har Vallejo trods alt været en kæmpe succes i Bundesligaen, for et top seks hold (med top fem forsvar i sæsonen). Er man god nok, er man gammel nok!
No solo soy perfecto, también soy Madridista
Sidste redigering: 4 måneder 5 dage siden af Real Madrid.
Følgende bruger(e) har sagt tak: R7CR7GB11

AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe 4 måneder 5 dage siden #3

• Lars1991
  • Lars1991's profilbillede
  • Platin bruger
Tænkte det samme, men det kan være Nacho vil videre efter denne kanon sæson han har gang i. Så det vel fint nok at hente en mere ind så man ikke skal regne med enten en Varane man ikke helt ved om man kan regne med(han har godt nok nogle elendige kampe en gang imellem) eller en helt ny Vallejo.
Hvis Nacho bliver kan jeg så heller ikke forstå det.

AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe 4 måneder 5 dage siden #4

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Det må være en and. Jeg tror ikke på, at Zidane vil hente en 27-årige spiller ind i truppen, som vel sagtens ikke er bedre end eksempelvis Nacho. Mit gæt er, at midterforsvaret i næste sæson hedder Varane, Ramos, Vallejo og Nacho.

Og Nacho bliver. Det ville være underligt andet. Han har spillet fandens mange minutter og kan reelt set ikke bede om mere i verdens største klub. Han kan selvfølgelig nedprioritere sin karriere a la Albiol og spille for en mindre europæisk klub, der stikker næsen frem fra tid til anden.

AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe 4 måneder 5 dage siden #5

• Brylle
  • Brylle's profilbillede
  • Platin bruger
Daniel skrev:
Det må være en and. Jeg tror ikke på, at Zidane vil hente en 27-årige spiller ind i truppen, som vel sagtens ikke er bedre end eksempelvis Nacho. Mit gæt er, at midterforsvaret i næste sæson hedder Varane, Ramos, Vallejo og Nacho.

Og Nacho bliver. Det ville være underligt andet. Han har spillet fandens mange minutter og kan reelt set ikke bede om mere i verdens største klub. Han kan selvfølgelig nedprioritere sin karriere a la Albiol og spille for en mindre europæisk klub, der stikker næsen frem fra tid til anden.
Nedprioritere sin karriere? Nu er karrieren ikke så fandens lang, og det er vel større som spiller at spille for en god klub end at tage en Bendtner-rejse rundt i store klubber, hvor man ikke spiller. Jeg ved godt, at tilfældet ikke er sådan med Nacho, men princippet er det samme. Jeg tror, at hvis Nacho spillede fast i en klub, så ville der ikke gå længe, før han spillede fast på en af de største klubber i verden.

Og ja, han kan være fint tilfreds med spilletiden i år, men han har godt nok også fortjent det. Jeg synes, at han er truppens mest pålidelige spiller. Fejlfri, sikker og tager hele tiden fornuftige beslutninger, mens han buldrer ind i alt og alle uden frygt for noget som helst.
Sunk Cost
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, madrid2000, Lars1991

AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe 4 måneder 4 dage siden #6

• Petroleum
  • Petroleum's profilbillede
  • Ekspert bruger
Brylle skrev:
Daniel skrev:

Nedprioritere sin karriere? Nu er karrieren ikke så fandens lang, og det er vel større som spiller at spille for en god klub end at tage en Bendtner-rejse rundt i store klubber, hvor man ikke spiller. Jeg ved godt, at tilfældet ikke er sådan med Nacho, men princippet er det samme. Jeg tror, at hvis Nacho spillede fast i en klub, så ville der ikke gå længe, før han spillede fast på en af de største klubber i verden.

Og ja, han kan være fint tilfreds med spilletiden i år, men han har godt nok også fortjent det. Jeg synes, at han er truppens mest pålidelige spiller. Fejlfri, sikker og tager hele tiden fornuftige beslutninger, mens han buldrer ind i alt og alle uden frygt for noget som helst.

Synes næsten duo'en skal hedder Ramos-Nacho. Nacho har været langt bedre end de to sidste i år!!

AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe 4 måneder 4 dage siden #7

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Den måde Nacho tales op på, bør resultere i, at han er fast starter næste sæson. Vel nærmest foran Ramos.

Kan I slet ingen dårlige sider se ved manden?

AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe 4 måneder 4 dage siden #8

• Petroleum
  • Petroleum's profilbillede
  • Ekspert bruger
BBB skrev:
Den måde Nacho tales op på, bør resultere i, at han er fast starter næste sæson. Vel nærmest foran Ramos.

Næh, det kan jeg ikke. Og hvis du ikke skal lege se & hør, sp kan du også se at ingen skriver han er bedre end Ramos

AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe 4 måneder 4 dage siden #9

• BBB
  • BBB's profilbillede
  • Platin bruger
Petroleum skrev:
BBB skrev:

Næh, det kan jeg ikke. Og hvis du ikke skal lege se & hør, sp kan du også se at ingen skriver han er bedre end Ramos

Hvis man intet dårligt kan sige om en spiller, så har man sandsynligvis ikke kigget godt nok efter. Eller også måler man efter en anden skala. Selv Ramos kan folk herinde nævne en stribe dårlige ting ved.

AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe 4 måneder 4 dage siden #10

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Platin bruger
Nacho er god og stabil, han laver nærmest aldrig fejl. Det er vel egentlig det, der er det vigtigste ved en forsvarsspiller. Og på det punkt ligner han mere Pepe end Varane og Ramos, som begge er mere flagrende og især Ramos fremadrettet. Pepe er også nogle gange med fremme i kontra. Varane satser heller ikke meget i tacklingerne, men har over længere tid lavet mange fejl - han er generelt den, der fucker mest op efter Danilo. Nacho ville jeg være tryg ved, og kunne sagtens være førstevalg med det, han viser nu, især sammen med Ramos. Varane har jeg lidt mistet tilliden til, men jeg håber og tror han genvinder den.

Om vi skal hente en afløser, afhænger af, om vi bruger en spiller af egen avl i stedet - Vallejo? Vi har førstevalgene på plads, og mangler velsagtens kun alternativer i tilfælde af skader.
Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.

AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe 4 måneder 3 dage siden #11

• 2:18
  • 2:18's profilbillede
  • Ekspert bruger
Nacho's top niveau er ikke så højt som de andre tre. Hvad hvis han selv skal være general, svaret på det er vel også ukendt. Fantastisk reserve

AS-rygte: Brasilianer afløser Pepe 4 måneder 3 dage siden #12

• Neye
  • Neye's profilbillede
  • Platin bruger
Vallejo, Varane og Nacho er ganske tilstrækkeligt ved siden af Ramos. Vallejo er intet mindre end fænomenal i Bundesligaen, når han ikke er skadet. Nacho gør det bare godt hver gang han får chancen og Varane er efter min mening den der sidder yderst i det sammenhæng men når det kører for ham, er han verdensklasse.
  • Side:
  • 1
  • 2
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.