Spansk medie: Perez foretrækker Dybala over Benzema

7 år 1 uge siden #1 af Daniel

Hvis det står til Real Madrids transfer-glade præsident, Florentino Perez, så er Real Madrids 9'er næste sæson af argentinsk herkomst.

Rygterne har været mange, og rygterne er stadig mange. Benzema ligner en færdig mand i Real Madrid, og Real Madrids præsident har allerede sigtekornet skarpt stillet ind på Real Madrids næste spydspids. Det erfarer det spanske medie Diario Gol.

Mediet mener således at vide, at Perez er interesseret i en byttehandel mellem Benzema og Juventus' argentinske perle, Dybala. Og sidstnævnte har i flere tempi netop været nævnt i forbindelse med et skifte til Real Madrid, hvorfor det ikke er videre utænkeligt, at en forestående handel mellem Real Madrid og Juventus kan finde sted - italienerne har selv vist interesse i flere Real Madrid-spillere, herunder Isco, James og Morata. 

Om franskmanden selv er interesseret i et skifte til italiensk fodbold melder Diario Gol ikke noget om, men mediet hævder, at Benzema foretrækker engelsk fodbold, hvis han en dag skulle skifte det varme spanske himmelstrøg ud med en anden destination.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #2 af El Siete
Håber der er hold i det rygte.
Nogen der ved om Dybala har et europæisk pas eller der skal gøres plads til ham?

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #3 af Zyconith

El Siete skrev: Håber der er hold i det rygte.
Nogen der ved om Dybala har et europæisk pas eller der skal gøres plads til ham?


Mener han har italiensk pas.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #4 af Jespersk
Jeg må indrømme, at jeg virkelig også håber, at der er hold i dette rygte. Jeg vil dog erkende jeg ikke har set ufattelig meget til Dybala, men de kampe jeg har set, samt hvad folk generelt siger om ham, kunne det være en rigtig spændende handel, specielt også fordi jeg ikke orker at se på Benzema mere, med hans ugidelighed, samt utallige brændte chancer.

Som flere har været inde på, trænger vi virkelig til fornyelse i angrebet, hvor jeg også meget gerne så en Hazard, som vil være min favorit spiller at få til Madrid til sommer. Hvor man evt. kunne rykke Ronaldo op på toppen hvor han også agere mere og mere efterhånden.

Håber der er hold i dette rygte. en trio med ronaldo, dybala og bale kunne også være giftig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #5 af Hugol
Florentino Perez er ikke så glad for argentinere, skal man tro diverse medier. Dybala bliver i Juventus tror jeg efter han har forlænget kontrakt, skal vi købe en offensiv midt, så er Hazard 1 prioritet.

Off topic:
Så bliver Florentino sat i forbindelse med en masse korruptions skandaler og lige nu er der to i gang.

www.google.dk/amp/www.fcbarcelonanoticia...6088-2017-01_amp.php

www.google.dk/amp/amp.lne.es/espana/2016...tigos-3/1999204.html

www.90min.com/es/posts/4425187-barcenas-...o-de-la-trama-gurtel

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #6 af Brylle

Hugol skrev: Florentino Perez er ikke så glad for argentinere, skal man tro diverse medier. Dybala bliver i Juventus tror jeg efter han har forlænget kontrakt, skal vi købe en offensiv midt, så er Hazard 1 prioritet.

Off topic:
Så bliver Florentino sat i forbindelse med en masse korruptions skandaler og lige nu er der to i gang.

www.google.dk/amp/www.fcbarcelonanoticia...6088-2017-01_amp.php

www.google.dk/amp/amp.lne.es/espana/2016...tigos-3/1999204.html

www.90min.com/es/posts/4425187-barcenas-...o-de-la-trama-gurtel

Du kommer med super mange gode links til artikler om forskellige ting vedrørende klubben, men kan man ikke få dig til at give et kort resume til os mennesker, der ikke har det mega godt med spansk? Jeg er ret så nysgerrig, men jeg får aldrig udledt en pointe af en sådan artikel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #7 af Carlos3

Jespersk skrev: Jeg må indrømme, at jeg virkelig også håber, at der er hold i dette rygte. Jeg vil dog erkende jeg ikke har set ufattelig meget til Dybala, men de kampe jeg har set, samt hvad folk generelt siger om ham, kunne det være en rigtig spændende handel, specielt også fordi jeg ikke orker at se på Benzema mere, med hans ugidelighed, samt utallige brændte chancer.

Som flere har været inde på, trænger vi virkelig til fornyelse i angrebet, hvor jeg også meget gerne så en Hazard, som vil være min favorit spiller at få til Madrid til sommer. Hvor man evt. kunne rykke Ronaldo op på toppen hvor han også agere mere og mere efterhånden.

Håber der er hold i dette rygte. en trio med ronaldo, dybala og bale kunne også være giftig.



Det er jeg sku bange for er urealistisk, bale er simpelthen for skadet til at man kan sætte sin lid til ham som fast inventar af en supertrio forrest, mener at bale's næste sæson er hans sidste for at bevise at der er gevinst ved at beholde, for det har der ikke været denne sæson.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #8 af Hugol

Brylle skrev:

Hugol skrev: Florentino Perez er ikke så glad for argentinere, skal man tro diverse medier. Dybala bliver i Juventus tror jeg efter han har forlænget kontrakt, skal vi købe en offensiv midt, så er Hazard 1 prioritet.

Off topic:
Så bliver Florentino sat i forbindelse med en masse korruptions skandaler og lige nu er der to i gang.

www.google.dk/amp/www.fcbarcelonanoticia...6088-2017-01_amp.php

www.google.dk/amp/amp.lne.es/espana/2016...tigos-3/1999204.html

www.90min.com/es/posts/4425187-barcenas-...o-de-la-trama-gurtel

Du kommer med super mange gode links til artikler om forskellige ting vedrørende klubben, men kan man ikke få dig til at give et kort resume til os mennesker, der ikke har det mega godt med spansk? Jeg er ret så nysgerrig, men jeg får aldrig udledt en pointe af en sådan artikel.


Det skal i selvfølgelige ikke snydes for. Der har været en del korruptions skandaler i spanien. Operacion Punica og Trama Gürte er de mest kendte. Flere politikere fra PP har været involveret og Florentino Perez har et godt venskab med flere af dem. I bund og grund handler det om at der er nogle kommisioner der gives til forskellige politikere og forretningsmænd som er ulovlige. Seneste sag Perez har været i retten for er operacion Punica, fordi Real Madrid har betalt 300.000 euro til et firma, hvor chefen der har været involveret i Punica sagen.

Florentino ses tit med folk på bernabeu der er involveret i diverse korruptionsskandaler men en af de involveret har sagt at der ikke direkte har foregået noget ulovligt på el palco de Bernabeu eller nogen forhandlinger.

En af mine gode kammerater som er meget inde i spansk og sydamerikansk politik, har tit sendt mig links omkring Florentino og ACS, links hvor Florentino bliver sat i forbindelse med korruption. Han er også Barcelona fan men han er udmærket godt klar over de ulovligheder Barcelonas egen ledelse står inden for.

Han siger at Florentino er god til ikke at være direkte indblandet i de handler og sager, som indeholder korruption. Men faktum er at Florentino har meget masser af magt og masser af gode kontakter til at han kan undgå at blive sat i forbindelse med noget. Folk omkring ham er dem som ender i fedtefaget.

Det er blandt andet det som Pique snakkede om her sidst, da han udtalte at han ikke synes om de Værdier Real Madrid stod for. Med henblik på at der sidder korrupte folk på Bernabeu omkring Florentino Perez. Problemet med Pique og barcelona er jo, at de er en flok hyklere og selv står med diverse korruptions skandaler i de seneste 3-4 år.

Artiklerne er fra januar men sagerne er stadig i gang. Om Perez skal indkaldes i retten som det var med Operacion Punica har jeg ikke helt styr på endnu. Men jeg skal nok holde øje!

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #9 af Dios
Jeg ville elske det, men hvor jeg dog ikke glæder mig til, at Dybala bliver offer for den næste hetz, fordi han ikke scorer nok mål.

Benzema denne sæson:

La Liga: 21(6) kampe. 9 mål og 4 assist.
Chl: 10(1) kampe. 5 mål.

Dybala denne sæson:

Serie A: 24(4) kampe. 9 mål og 6 assist.
Chl: 8(1) kampe. 4 mål.

Dybala har spillet lidt over 200 minutter mere end Benzema i ligasammenhæng.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #10 af andreashn

Dios skrev: Jeg ville elske det, men hvor jeg dog ikke glæder mig til, at Dybala bliver offer for den næste hetz, fordi han ikke scorer nok mål.

Benzema denne sæson:

La Liga: 21(6) kampe. 9 mål og 4 assist.
Chl: 10(1) kampe. 5 mål.

Dybala denne sæson:

Serie A: 24(4) kampe. 9 mål og 6 assist.
Chl: 8(1) kampe. 4 mål.

Dybala har spillet lidt over 200 minutter mere end Benzema i ligasammenhæng.


Grunden til at så få bryder sig om Benzema nu til dags, er ikke så meget hans målgennemsnit (som er middelmådigt), men lige så meget hans arbejdsindsats - han yder væsentligt mindre end Ronaldo (og det siger noget).
Det er noget helt andet når vi ser Morata på banen. Der kommer et højt pres på banen, og han løber bare generelt flere meter.

Nu ser jeg ikke så mange af Juventus' kampe, så skal ikke gøre mig klog på Dybalas arbejdsindsats, men Benzemas er i hvert fald ikke tilstedeværende.

¡Hala Madrid!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #11 af Pelle

Dios skrev: Jeg ville elske det, men hvor jeg dog ikke glæder mig til, at Dybala bliver offer for den næste hetz, fordi han ikke scorer nok mål.

Benzema denne sæson:

La Liga: 21(6) kampe. 9 mål og 4 assist.
Chl: 10(1) kampe. 5 mål.

Dybala denne sæson:

Serie A: 24(4) kampe. 9 mål og 6 assist.
Chl: 8(1) kampe. 4 mål.

Dybala har spillet lidt over 200 minutter mere end Benzema i ligasammenhæng.


Er du nu ikke igang med dét, du selv hader allermest? Når folk kun forholder sig til statistikker? :)
Benzema har ikke en stjerne i min bog, fordi han scorer mange mål. Det har han, fordi han er eminent i det opbyggende spil, hvor han sætter andre i scene. Problemet er, at selv den del bliver mindre og mindre, og der er langt mellem snapsene.

Dybala eller Hazard skal ikke købes, fordi de skal score 30-40 mål pr. sæson. En af dem skal ind, fordi det vil give en helt anden dimension til vores spil, og jeg tør slet ikke tænke på, hvad Isco og Hazard/Dybala kan gøre for vores spil på den sidste tredjedel.

Benzema må lade livet til fordel for Ronaldo på 9'eren. Han er jo et bæst på den position.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Pelle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #12 af Kassow-Rossing
Dios jeg prøver ikke at være efter din statistik. Jeg sætter altid pris på, når folk kan komme med noget konkret. Jeg vil i stedet spørge dig uddybende:

Kan du evt. også finde en statistik for deres træfsikkerhed? Eller mål/afslutning?

Jeg har to gener med Benzema.
-Den ene er, ligesom du selv nævner, arbejdsindsatsen, der er utrolig svingende. Nogle gange ligner han en mand, der ikke gider spille fodbold. Andre gange minder han om Lassana Diarra i sit første halve år.
-Den anden er hans mange brændte chancer. Det er dog kun en mavefornemmelse, eftersom jeg ikke har set en statistik for dette. Er det noget, du kan hjælpe med?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce