Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Bedømmelse af truppen mod Athletic

Bedømmelse af truppen mod Athletic 1 uge 1 dag siden #1

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (44 brugere)

3.2 Keylor Navas
3.0 Carvajal
2.9 Marcelo
3.0 Nacho
3.2 Ramos
4.1 Casemiro
2.8 Isco
2.2 Modrić
2.9 Toni Kroos
1.8 Bale
4.3 Benzema
3.8 Cristiano Ronaldo
2.7 Lucas Vázquez
2.8 Morata
Hele holdet 3.0
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.

Bedømmelse af truppen mod Athletic 1 uge 1 dag siden #2

Igen må vi (åbenbart) opfordre til at droppe karaktergivningen, hvis man vælger kun at give karakterer til udvalgte spillere. Der er intet krav om at man skal give karakterer, så hvis man ikke har set nok af kampen til, at man føler, at man er i stand til at give mere end en enkelt spiller en karakter, så kan/bør man bare lade vær, og i stedet komme med sin holdning gennem et indlæg.
Karaktergivningen er ikke den eneste måde at komme med sin mening omkring kampen på. Vi beder kun om det her for, at vi kan få et mere præcist billede af kampen, og for sammenligningen mellem spillernes skyld, som i sidste ende påvirker nogle af de artikler og analyser der kommer her på siden.
"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Sidste redigering: 1 uge 1 dag siden af AmorMadrid.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Administrationen, Dios, 2:18, ChrillRM14

Bedømmelse af truppen mod Athletic 1 uge 17 timer siden #3

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Platin bruger
Hvis Benz fortsætter dette niveau, skal vi i hvert fald ikke på udkig efter en ny angriber. Han og Ronaldo har opadgående kurver i front! Derimod skal vi have en ny højre kant, for Bale tror jeg simpelthen ikke på. Han har kun i få stunder imponeret(primært i FIFA faktisk og på Wales landshold...), men med den massive mængde spilletid har han været en enorm skuffelse. Jeg ville foretrække Jese frem for Bale.

Benzema viser, at han er vores klare førstevalg. Hans bundniveau har været skræmmende på det sidste, men hans topniveau(som han især viser i de vigtige kampe) er også så meget bedre end Moratas! Morata er en god indskifter, når han har det fysiske overskud og spiller mod trætte spillere. Derudover er han ikke andet end middelmådig og i RM har jeg svært ved at se ham udvikle sig til fast mand. Jeg håber virkelig vi har fået den gamle Benzema tilbage og han bliver!!

Ronaldo skal vi også snart til at kigge efter en afløser for. I fremtiden vil han blive skiftet oftere og oftere ud, og evt. sidde kampe over. Det er den uundgåelige udvikling, som allerede er startet - Ronaldo kan samtidig også dække angriberposten, skulle det ske at Benz og Morata bliver skadet. Derfor skal vi have en ny spiller, som med tiden kan overtage hans plads. Der vil blive rigeligt med spilletid til begge, hvis vi kommer langt i både CHL og CdR - og især hvis vi skal spille klub VM næste år igen(skulle det ske vi genvandt CHL). Der kan ske en gradvis overtagelse af Ronaldos plads af en ung spiller, eller Ronaldo kan blive solgt og udskiftet med en anden stjerne, fx Hazard. Lad os for guds skyld undgå Reus! Det ville være glasben 1 og 2 på hver sin kant!
Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.

Bedømmelse af truppen mod Athletic 1 uge 16 timer siden #4

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Bale kommer forhåbentligt i omdrejninger. Lad os lige vente lidt med at skibbe ham afsted.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Bedømmelse af truppen mod Athletic 1 uge 15 timer siden #5

• Sahinovic
  • Sahinovic's profilbillede
  • Platin bruger
Zyconith skrev:
Bale kommer forhåbentligt i omdrejninger. Lad os lige vente lidt med at skibbe ham afsted.

Han er nu igang med sin fjerde sæson, og han har ikke indfriet forventningerne i nogle af dem. På intet tidspunkt har han holdt niveau over en længere periode, så jeg har svært ved at forstå, hvorfor man stadig har forhåbninger om at han lige pludseligt skulle komme i omdrejninger, når der er absolut intet der indikere at dette skulle ske.
''Hvis alle havde mit niveau, lå vi nr. 1'' - Cristiano Ronaldo // 27. februar 2016.
Sidste redigering: 1 uge 15 timer siden af Sahinovic.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, Rasmus75, Kratmus

Bedømmelse af truppen mod Athletic 1 uge 13 timer siden #6

• Mathiaska
  • Mathiaska's profilbillede
  • Platin bruger
Sahinovic skrev:
Zyconith skrev:

Han er nu igang med sin fjerde sæson, og han har ikke indfriet forventningerne i nogle af dem. På intet tidspunkt har han holdt niveau over en længere periode, så jeg har svært ved at forstå, hvorfor man stadig har forhåbninger om at han lige pludseligt skulle komme i omdrejninger, når der er absolut intet der indikere at dette skulle ske.

Bale var senest ekstremt vigtig i en længere periode i de sidste 5-10 kampe i sidste sæson og har en stor andel i de trofæer der er vundet i hans periode i klubben. Skader vil formentlig altid præge hans sæsoner som helheder, men hans niveau og kvalitet er utvivlsom.

Personligt er jeg forundret over man kan have den holdning til ham, som du har, men det er jo en del af det smukke ved denne sport - vi ser det så forskelligt.

Diskussionen om Bale burde langt fra handle om hans kvalitet, men i højere grad om hvordan han bruges på banen. I Real Madrid bruges han som udgangspunkt isoleret på højrekanten hvor få af hans spidskompetencer kommer i spil (indlæg, boldsikkerhed, dét at rage mænd til sig) mens han for Wales spilles helt anderledes og det klæder ham virkelig.
Sidste redigering: 1 uge 13 timer siden af Mathiaska.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Jakobsif555, RJ

Bedømmelse af truppen mod Athletic 1 uge 13 timer siden #7

• Kratmus
  • Kratmus's profilbillede
  • Platin bruger
Bale er ofte alligevel så ringe på kanten, at man kunne afprøve ham som en central Di Maria! ;) Jeg tvivler bare på, at det vil få succes, for hans bevægelser er for store.
Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios, Neye

Bedømmelse af truppen mod Athletic 1 uge 10 timer siden #8

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg kan vitterligt ikke forestille mig, at Zidane har givet Bale så stramme tøjler, så det er decideret god disciplin, at Bale holder sig langt væk fra spillet, og isolere sig selv på den højrekant. Specielt ikke når Ronaldo og Benzema er langt mere bevægelige.
Bale spillede det meste af hele 2. halvleg på venstrekanten imod Bilbao, og lige lidt fik han ud af det.

Bale har vel spillet alle roller i Real Madrid efterhånden, og resultatet er jo stort set det samme. Hans rolle i Wales er nok anderledes end i Real Madrid, men nu er der immervæk også stor forskel på den måde Wales og Real Madrid spiller på.
Går han ikke bare ind under den kategori som hedder, at man ikke kan købe alle de bedste spillere og få dem til at præstere?
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) har sagt tak: Sahinovic
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.