Optakt: På jagt efter det unikke

6 år 11 måneder siden #85 af Dios

mohbar skrev:

Dios skrev: Idag er det rose onsdag! Og specielt hvis brugernavnet hedder noget med Steen, Pelle, fiel og Asp. Nu siger jeg det pænt. Nogen skal lukke røven, og det er lige præcis jer 4 jeg mener :D Dette er skrevet med et smil på læben, hvis i skulle være i tvivl, så hvis nogen skulle blive fornærmet, så gå i seng imens vi andre hygger os :D

Glem Dybala! Jeg vil have Benzema for altid. 11 Benzema'er i startopstillingen imod Barca, så vinder vi kampen 0-0 fordi han brænder så mange chancer, men bare er ham.

Det eneste ærgerlige er, at Ramos ikke scorer det afgørende, men hvor er det vigtigt. Spillet er forfærdeligt, men det er til vores fordel, fordi alle undervurdere vores evner.

Bale spillede en fremragende kamp som højreback, så der er fremskridt at sporer. Og jeg siger selv tak Daniel, hvis du fik sat lidt jetoner på 1-2 resultatet :)


Bale missede markeringen der førte til deres mål..


No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #86 af Raul7-2880
fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=19&t=3193&start=15525

Dejlig godnat læsning :-)
OBS: Anbefaler brugeren MessiPogba "ytringer"
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #87 af Halamadrid1411

Raul7-2880 skrev: fcb.dk/debat/viewtopic.php?f=19&t=3193&start=15525

Dejlig godnat læsning :-)
OBS: Anbefaler brugeren MessiPogba "ytringer"


Man kan ikke andet end at grine og have ondt af manden.
Hver evig eneste uge brækker han sig og skriver "Zidanes held".

Glæder mig til den dag det går op for ham, at man ikke kan være heldig hver uge, og accepterer, at Real bare har den klasse, som Barca ikke har.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #88 af Pelle

Dios skrev: Idag er det rose onsdag! Og specielt hvis brugernavnet hedder noget med Steen, Pelle, fiel og Asp. Nu siger jeg det pænt. Nogen skal lukke røven, og det er lige præcis jer 4 jeg mener :D Dette er skrevet med et smil på læben, hvis i skulle være i tvivl, så hvis nogen skulle blive fornærmet, så gå i seng imens vi andre hygger os :D

Glem Dybala! Jeg vil have Benzema for altid. 11 Benzema'er i startopstillingen imod Barca, så vinder vi kampen 0-0 fordi han brænder så mange chancer, men bare er ham.

Det eneste ærgerlige er, at Ramos ikke scorer det afgørende, men hvor er det vigtigt. Spillet er forfærdeligt, men det er til vores fordel, fordi alle undervurdere vores evner.

Bale spillede en fremragende kamp som højreback, så der er fremskridt at sporer. Og jeg siger selv tak Daniel, hvis du fik sat lidt jetoner på 1-2 resultatet :)


Ha! Er du nu også hoppet med på den galej, at hvis bare resultaterne er der, så er alle glade? Jeg havde forventet mere af dig. Vi spillede fremragende 11v10, men det skulle vi virkelig også.

Jeg kan sagtens anerkende, at 2. Halvleg var rigtig god, men jeg synes faktisk, at Bales udskiftning var det bedste, der skete for os, for det vendte alting. Asensio gik så meget bedre med i spillet og han holdt på bolden - det gav noget ro. Stiller vi med BBC på Bernabeu frygter jeg igen de høje bolde og dårlige omstillinger.

Men inden det hele skal blive helt deprimerende. Jeg er rigtig glad for sejren, og i særdeleshed for samspillet mellem Ronaldo og Benzema, som vel aldrig har været bedre? Det bliver et brag på Bernabeu, og vi er jo altid garant for minimum et mål, så jeg tror bestemt på avancement.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #89 af Vinícius

Pelle skrev:

Dios skrev: Idag er det rose onsdag! Og specielt hvis brugernavnet hedder noget med Steen, Pelle, fiel og Asp. Nu siger jeg det pænt. Nogen skal lukke røven, og det er lige præcis jer 4 jeg mener :D Dette er skrevet med et smil på læben, hvis i skulle være i tvivl, så hvis nogen skulle blive fornærmet, så gå i seng imens vi andre hygger os :D

Glem Dybala! Jeg vil have Benzema for altid. 11 Benzema'er i startopstillingen imod Barca, så vinder vi kampen 0-0 fordi han brænder så mange chancer, men bare er ham.

Det eneste ærgerlige er, at Ramos ikke scorer det afgørende, men hvor er det vigtigt. Spillet er forfærdeligt, men det er til vores fordel, fordi alle undervurdere vores evner.

Bale spillede en fremragende kamp som højreback, så der er fremskridt at sporer. Og jeg siger selv tak Daniel, hvis du fik sat lidt jetoner på 1-2 resultatet :)


Ha! Er du nu også hoppet med på den galej, at hvis bare resultaterne er der, så er alle glade? Jeg havde forventet mere af dig. Vi spillede fremragende 11v10, men det skulle vi virkelig også.

Jeg kan sagtens anerkende, at 2. Halvleg var rigtig god, men jeg synes faktisk, at Bales udskiftning var det bedste, der skete for os, for det vendte alting. Asensio gik så meget bedre med i spillet og han holdt på bolden - det gav noget ro. Stiller vi med BBC på Bernabeu frygter jeg igen de høje bolde og dårlige omstillinger.

Men inden det hele skal blive helt deprimerende. Jeg er rigtig glad for sejren, og i særdeleshed for samspillet mellem Ronaldo og Benzema, som vel aldrig har været bedre? Det bliver et brag på Bernabeu, og vi er jo altid garant for minimum et mål, så jeg tror bestemt på avancement.


Jeg er enig, BC har aldrig været bedre(ikke isoleret i denne kamp, men set over en kort periode), og Asensio var da om nogen fremragende i den tid han fik med en assist. Han skal da have noget mere tid på banen i stedet for Bale. Jeg synes faktisk, at den her formation med 2 på top og 4 midtbaner uden egentlig kant virker godt. Her er der plads til Isco, James og Asensio!

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Real Madrid, Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #90 af Dios

Pelle skrev:

Dios skrev: Idag er det rose onsdag! Og specielt hvis brugernavnet hedder noget med Steen, Pelle, fiel og Asp. Nu siger jeg det pænt. Nogen skal lukke røven, og det er lige præcis jer 4 jeg mener :D Dette er skrevet med et smil på læben, hvis i skulle være i tvivl, så hvis nogen skulle blive fornærmet, så gå i seng imens vi andre hygger os :D

Glem Dybala! Jeg vil have Benzema for altid. 11 Benzema'er i startopstillingen imod Barca, så vinder vi kampen 0-0 fordi han brænder så mange chancer, men bare er ham.

Det eneste ærgerlige er, at Ramos ikke scorer det afgørende, men hvor er det vigtigt. Spillet er forfærdeligt, men det er til vores fordel, fordi alle undervurdere vores evner.

Bale spillede en fremragende kamp som højreback, så der er fremskridt at sporer. Og jeg siger selv tak Daniel, hvis du fik sat lidt jetoner på 1-2 resultatet :)


Ha! Er du nu også hoppet med på den galej, at hvis bare resultaterne er der, så er alle glade? Jeg havde forventet mere af dig. Vi spillede fremragende 11v10, men det skulle vi virkelig også.

Jeg kan sagtens anerkende, at 2. Halvleg var rigtig god, men jeg synes faktisk, at Bales udskiftning var det bedste, der skete for os, for det vendte alting. Asensio gik så meget bedre med i spillet og han holdt på bolden - det gav noget ro. Stiller vi med BBC på Bernabeu frygter jeg igen de høje bolde og dårlige omstillinger.

Men inden det hele skal blive helt deprimerende. Jeg er rigtig glad for sejren, og i særdeleshed for samspillet mellem Ronaldo og Benzema, som vel aldrig har været bedre? Det bliver et brag på Bernabeu, og vi er jo altid garant for minimum et mål, så jeg tror bestemt på avancement.


Jeg er hoppet med på den leg, som hedder at vi lige har slået et af verdens bedste hold på udebane. Selvfølgelig er jeg da ikke tilfreds med spillet, men jeg kan love dig for, at der ikke var ret mange Real Madrid spillere tilbage i truppen, hvis jeg stod for indkøbene. Desuden havde jeg sagsøgt Bale for alt han ejede, men den kan vi tage imorgen.

Idag står vi fremragende i ligaen og Chl, så lad os dog nyde det :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kasillas, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #91 af Siempre fiel
Ligesom jeg ik er specielt overrasket når vi leverer skuffende uge efter uge, så ka jeg egentlig heller ik overraskes når det går som idag - for er dér én ting jeg ved med sikkerhed med dét her hold, så er det at det er uendeligt uforudsigeligt. Vi var ik gode i første halvleg, men vi kommer sgu godt ud efter pausen og er bedst både før og efter udvisningen. Dejligt at se at der stadig ka leveres godt over hele linjen - jeg er glad for at mine bange anelser før kampen blev gjort til skamme.

Men sindssygt ærgerligt at vi ik scorer 3, 4 eller 5 idag - vi vader jo i chancer. Men Neuer er fanme klasse!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #92 af Tohmaldo
Damm, det var lækkert det her! Tror den her kamp kan blive virkelig vigtig for sæsonen fremadrettet - upåagtet hvordan det går tirsdag. Vi blev ikke blæst ud af 'verdens pt. bedste hold' - temmelig langt fra endda. Her er lige mine observationer fra i aften:

1. Min største bekymring inden kampen: Ramos/Nacho. Mest Ramos potentielle karantæne på Bernabeu, men så sandelig også hvordan de ville klare presset. Det må jeg sige endte noget nær så godt, som jeg havde kunnet turde håbe på.

2. Første halvleg. Bayern havde overtaget, ja. Men, ud over målet havde de jo ingen skud indenfor rammen - og så vidt jeg husker kun det ikke-eksisterende straffe og Vidals hovedstød af nævneværdige muligheder? "Dominerer" man virkelig når man kommer til så lidt? Ja de vandt midtbanen og lukkede somewhat ned for vores opspil i perioder. Men jeg synes slet ikke de var i nærheden af at være så frygtindgydende, som jeg havde frygtet.

3. Er virkelig træt af at høre på Mølby og i sær Martin Jørgensen... de får det til at lyde som om resultatet kun er pga. Det røde kort. Jeg synes egentlig vi var bedst chance-mæssigt - også de første 61 minutter.

4. Bale fungerer ikke pt. Det er indiskutabelt - men kunne vi ikke forsøge at kickstarte ham mod gijon i weekenden måske? Gerne uden bl.a. CR I truppen grundet karantænefare.
5. Nu kommer mentaliteten for alvor på prøve! Vi er favoritterne igen - Bayern har alt at vinde, og jeg synes generelt vi har spillet bedst fra bagkant hele sæsonen. desværre! .

Kom så Zidane - det er nu du og spillerne skal vise jeres format!
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Tohmaldo.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Lars1991, ElMadrid, El Rojo, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #93 af Kassow-Rossing

Pelle skrev:

Halamadrid1411 skrev:

Pelle skrev: Det er hvert fald pinligt, hvis vi taber nu.


Du er ganske enkelt forfærdelig at høre på!
Vær dog glad i stedet for at have ondt i røven over, at du tog fejl før kampen.


A hva?



Undskyld jeg blander mig men det lader til at du har glemt hvad du skrev inden kampen. HalaMadrid hentyder nok til denne besked fra dig inden kampen:

Pelle skrev: Jeg ville ønske, at jeg kunne være ligeså fortrøstningsfuld. Jeg tror, at vores scoring-streak bliver brudt i aften, og vi taber 2-0.


Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #94 af Pelle

Kassow-Rossing skrev:

Pelle skrev:

Halamadrid1411 skrev:

Pelle skrev: Det er hvert fald pinligt, hvis vi taber nu.


Du er ganske enkelt forfærdelig at høre på!
Vær dog glad i stedet for at have ondt i røven over, at du tog fejl før kampen.


A hva?



Undskyld jeg blander mig men det lader til at du har glemt hvad du skrev inden kampen. HalaMadrid hentyder nok til denne besked fra dig inden kampen:

Pelle skrev: Jeg ville ønske, at jeg kunne være ligeså fortrøstningsfuld. Jeg tror, at vores scoring-streak bliver brudt i aften, og vi taber 2-0. Der skal noget helt, helt andet til end i de andre kampe, vi har spillet. Bayern spiller fortræffeligt i øjeblikket, og jeg tror især Casemiro får det svært, da han slet ikke får den plads, han normalvis skal have, til at vende sig og spille sig ud af presset.


Sjovt lige netop DU føler trang til at blande dig. Det indlæg havde jeg glemt, sådan er det jo, når man deltager mere aktivt end de fleste af brugerne herinde, som kun kommer med et surt opstød for så at blive væk de næste 3 måneder ;-)

Jeg havde virkelig ikke forventet dette resultat. Det handler nok mere om, at jeg havde forventet mere fra Bayern offensivt, og fraværet af polakken var hvert fald tydeligt.
Når det så er sagt, må man også bare æde sine ord, når holdet kommer som forvandlet ud og spiller sådan en 2. Halvleg. Det var forrygende.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #95 af Kassow-Rossing
Der er ingen grund til altid at gøre der personligt. Læs reglerne her på siden.

Du spurgte "A hva?" og du fik et svar. Du havde jo tydeligvis glemt hvad du skrev inden kampen.

Du er velkommen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #96 af Zyconith
Apropos fraværet af Lewandowski er det ubegribeligt hvor elendig Müller har været denne sæson. Ufatteligt... Og tænk at Bayern ikke har mere end to angribere i deres trup.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce