Bedømmelse af truppen mod Bayern München

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk's brugeres bedømmelse af truppen (46 brugere)

2.9 Keylor Navas
3.9 Carvajal
3.2 Marcelo
3.4 Nacho
3.9 Ramos
3.8 Asensio
3.2 Casemiro
2.9 James Rodríguez
3.3 Mateo Kovačić
3.0 Modrić
3.7 Toni Kroos
1.8 Bale
3.4 Benzema
4.5 Cristiano Ronaldo
Hele holdet 3.3
0 Uden for bedømmelse
1 Tåkrummende dårligt
2 Skuffende præstation
3 Godkendt
4 Fin præstation
5 Fantastisk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af Hugol
Synes godt nok at folk er hårde ved Bale i dag. Lige nu genser jeg kampen og defensivt gør han et storartet arbejde mens han satte flere gode angreb i gang i de første 20 minutter. Har ikke begået fejl og jeg vil gerne give respons på de resterende minutter senere.

Har valgt at takke af på forum!
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #3 af Hugol
1 halvleg slut og bale spillede stadig ok med med gode afleveringer og meget godt organiseret defensivt sammen med Carvajal.

Har et skud på mål og begik kun en enkel fejl med et boldtab. 2 halvleg er ligesådan hvor Neuer tager et sindsygt hårdt hovedstød fra Bale. Så jeg er meget meget uenig i dem der har givet Bale under 2.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #4 af El Rojo

Hugol skrev: 1 halvleg slut og bale spillede stadig ok med med gode afleveringer og meget godt organiseret defensivt sammen med Carvajal.

Har et skud på mål og begik kun en enkel fejl med et boldtab. 2 halvleg er ligesådan hvor Neuer tager et sindsygt hårdt hovedstød fra Bale. Så jeg er meget meget uenig i dem der har givet Bale under 2.


Det er rigtigt, at Bale har nogle defensive pligter, som man ikke kan se bort fra. Det er tydeligt, at han har fået besked på at dæmme op for Alaba, der vel nok er verdens næstbedste offensive back. Jeg har lige set hans personlige highlights igennem, for jeg skulle til at sige "det er simpelthen ikke rigtigt", til din kommentar om at han kun har ét boldtab.
- i denne video har han ikke et eneste, ved ikke om sammenklipperen er waliser, men jeg husker da i hvert fald et, hvor han smider den væk ude ved sidelinjen.

Min grundlag for at give Bale et 2-tal er:
1) Hans manglende offensive eksplosioner. Jeg husker et par tilfælde i første halvleg, hvor vi er på vej afsted i kontra, Benz og Ronaldo i fuldt firspring, og så kigger man ned af en gabende tom højrekant. Han kommer simpelthen ikke med, hvilket jo må være en skuffelse. Hvis vi ikke kan bruge et kontramonster som ham når vi skal hurtigt fremad, så synes jeg for alvor, at han mister sin værdi for holdet. I én situation kommer Carvajal endda og overhaler ham, hvilket var meget sigende for Bales angrebsiver.

2) Hans mangel på selvtillid. Som man ser i de highlights fra videoen, så er det næsten hver gang han modtager bolden, at han tæmmer den og sætter den på tværs med en aflevering skråt tilbage. Der er simpelthen for lidt initiativ fra et påstået offensivt es. Tag nogle træk, kom ind i banen, lav nogle små kombinationer og få sat din fart i spil. Gør et eller andet.

Med ovenstående in mente, så synes jeg faktisk, at han får lidt for meget røg ovenpå præstationen i går. Jeg bandede ham også væk under kampen, men hvis man ser hans individual highlights, så er det ikke så elendigt endda. Nogle flotte sideskift, en glimrende afslutning i første halvleg og en lille flick-on til Modric, som burde have ført til en større chance, burde også få ham væk fra 1-tallet. Hans hovedstød i anden halvleg, er der ingen andre end Neuer der snupper.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #5 af Hugol
Han havde 1 boldtab, men det du kunne se på billedet her var hverken et boldtab eller erobring. Hans opgave var tydeligt at lægge længere tilbage i 1 halvleg end normalt og lukke områder af. Derfor manglede han en smule i offensiven, men det kom jo i anden halvleg, hvor han havde et hovedstød og et farligt indlæg også.

Bale spillede efter planen og det var at holde bolden i egne rækker, som jo lykkedes endnu mere efter Javi Martinez røg ud.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #6 af Dios
Jeg sætter gerne hele min familie og økonomi på spil her. Bale havde ikke kun 1 fejlaflevering! Nu må det stoppe.

Bale havde derimod 1 fremragende aflevering med indersiden/hælen til Modric. Igen må der være sket en fejl!

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Lars1991

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #7 af Sahinovic
Jeg synes det er helt vildt, at Bale kun formåede at have 38 berøringer med bolden. Marcos Asensio nåede nærmest at udligne dette med 32 berøringer.

Samtidig var Bale også den spiller med laveste passing accuracy (hvis man ser bort fra Keylor Navas), og nul key passes:

www.whoscored.com/Matches/1179779/LiveSt...n-Munich-Real-Madrid

Til vores overraskelse er han så igen blevet skadet, jeg husker ikke hvornår han sidst har spillet en måned ud.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #8 af Pelle

Sahinovic skrev: Jeg synes det er helt vildt, at Bale kun formåede at have 38 berøringer med bolden. Marcos Asensio nåede nærmest at udligne dette med 32 berøringer.

Samtidig var Bale også den spiller med laveste passing accuracy (hvis man ser bort fra Keylor Navas), og nul key passes:

www.whoscored.com/Matches/1179779/LiveSt...n-Munich-Real-Madrid

Til vores overraskelse er han så igen blevet skadet, jeg husker ikke hvornår han sidst har spillet en måned ud.


Og antallet af berøringer kan slet ikke have noget at gøre med, at Asensio spillede, da det var 11 v 10? Bale var elendig, ja. Især offensivt. Men kom nu lidt, du er simpelthen så usaglig nogle gange.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #9 af Sahinovic

Pelle skrev:

Sahinovic skrev: Jeg synes det er helt vildt, at Bale kun formåede at have 38 berøringer med bolden. Marcos Asensio nåede nærmest at udligne dette med 32 berøringer.

Samtidig var Bale også den spiller med laveste passing accuracy (hvis man ser bort fra Keylor Navas), og nul key passes:

www.whoscored.com/Matches/1179779/LiveSt...n-Munich-Real-Madrid

Til vores overraskelse er han så igen blevet skadet, jeg husker ikke hvornår han sidst har spillet en måned ud.


Og antallet af berøringer kan slet ikke have noget at gøre med, at Asensio spillede, da det var 11 v 10? Bale var elendig, ja. Især offensivt. Men kom nu lidt, du er simpelthen så usaglig nogle gange.


Vi kan også vælge at se bort fra Asensio? Det ændre ikke på det faktum, at han var total usynlig sammenlignet med de to andre på forreste række. Mod Atlético Madrid var han sjovt nok også den spiller med de færreste berøringer, så det er vidst ikke helt tilfældigt.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #10 af Pelle

Sahinovic skrev:

Pelle skrev:

Sahinovic skrev: Jeg synes det er helt vildt, at Bale kun formåede at have 38 berøringer med bolden. Marcos Asensio nåede nærmest at udligne dette med 32 berøringer.

Samtidig var Bale også den spiller med laveste passing accuracy (hvis man ser bort fra Keylor Navas), og nul key passes:

www.whoscored.com/Matches/1179779/LiveSt...n-Munich-Real-Madrid

Til vores overraskelse er han så igen blevet skadet, jeg husker ikke hvornår han sidst har spillet en måned ud.


Og antallet af berøringer kan slet ikke have noget at gøre med, at Asensio spillede, da det var 11 v 10? Bale var elendig, ja. Især offensivt. Men kom nu lidt, du er simpelthen så usaglig nogle gange.


Vi kan også vælge at se bort fra Asensio? Det ændre ikke på det faktum, at han var total usynlig sammenlignet med de to andre på forreste række. Mod Atlético Madrid var han sjovt nok også den spiller med de færreste berøringer, så det er vidst ikke helt tilfældigt.


Jeg medgiver, at han er en katastrofe i øjeblikket, og jeg har heller ikke troen på ham længere. Jeg ser ham rigtig gerne solgt til sommer, men det bliver nok bare ved ønsket.

Jeg har siddet og set kampen igen her til formiddag, og det er tydeligt, at Bale havde nogle defensive pligter, som kom i første række. Pligter, som hverken Benzema eller Ronaldo har. Det er ikke en undskyldning, blot en konstatering.

Men Bale er nødt til at vise noget offensivt snart, for Zidane kan ikke forsvare at spille med ham i start 11'eren længere.

Ligesom Dios er jeg faktisk "glad" for, at han er skadet, især fordi det giver plads til nogle af de spillere, som jeg savner på holdkortet.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #11 af Jaken
Måske er jeg bare så arrig på Bale, at jeg gør ham dårligere ud end han er, men i den kamp jeg så, var Bale ikke tilstede offensivt som han burde være, tog ingen faretruende løb/gjorde sig spilbar i farlige positioner, havde ingen ryk eller løb med bolden der skabte huller, sendte ufarlige og upræcise afleveringer tilbage i banen og på tværs, og havde et væld af svage tæmninger og boldberøringer.

Udover hans hovedstød, en OK afslutning fra distancen og hælafleveringen til Modric, så kan jeg ikke se at han bidrog med noget positivt. Og det blev også til et 1-tal fra mig.

Noget der derimod undrer mig, er at diverse medier ikke har rost Ramos mere. For mig at se var han blændende. Hurtig, stærk, vandt sine dueller, læste spillet, tog gode ryk med bolden og afleverede skarpt, præcist og beslutsomt op gennem midten (i skarp kontrast til Casemiro). Han er bare altid så kanongod i april og maj. Topklasse.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce