Truppen mod Sporting Gijón - 32. spillerunde

6 år 11 måneder siden #13 af DarioGomez
Isco <3

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #14 af Steen
Jeg har skrevet om Lucas' dårlige form siden november. Det har intet med dagens kamp at gøre. Han spiller pinefuldt ringe og fjerner al den trussel højrekanten burde besidde. 11 mod 10.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Steen.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #15 af Pelle
Vi spiller mod nummer 18, det er vel forventeligt at vi sidder på kampen! Jeg irriterer mig mest over, at spillere som Kova, LV, Morata og James slet ikke er kommet ind i kampen, nu hvor de får chancen. Der forventer jeg mig mere, men det er nok bare mig.

Og så savner jeg Pepe og Varane. Endnu en kamp hvor Nacho er rystende usikker.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #16 af madrid2000
Kan I ikke lave et separat forum til Pelle og Steen. Specielt Pelle?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #17 af -#7-

Pelle skrev: Endnu en kamp hvor Nacho er rystende usikker.


Endnu en kamp? Jeg synes da netop af Nacho af alle mand altid er god for en sikker præstation. Selvom jeg vil medgive at han har set uheldig ud idag i nogle situationer, muligvis fordi han har det gule kort i baghovedet.

Ellers jeg enig i at Lucas snart må til at vise noget mere i sine efterhånden rigtig mange minutter på banen. Han er utroligt sympatisk og en af vore egne, men hold fast han er godt nok middelmådig, den offensive Illaramendi er sgu meget godt ramt.

Og så fatter jeg ikke at Isco ikke snart må være en af de første på holdkortet, han dominerer jo midtbanen konstant i de kampe han spiller.

Og så håber jeg snart Coentrao får kigget op inden han slår endnu et indlæg ind i knæhøjde på den første Sporting spiller, Morata er i feltet, det skal udnyttes.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: DarioGomez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #18 af Pelle

-#7- skrev:

Pelle skrev: Endnu en kamp hvor Nacho er rystende usikker.


Endnu en kamp? Jeg synes da netop af Nacho af alle mand altid er god for en sikker præstation. Selvom jeg vil medgive at han har set uheldig ud idag i nogle situationer, muligvis fordi han har det gule kort i baghovedet.

Ellers jeg enig i at Lucas snart må til at vise noget mere i sine efterhånden rigtig mange minutter på banen. Han er utroligt sympatisk og en af vore egne, men hold fast han er godt nok middelmådig, den offensive Illaramendi er sgu meget godt ramt.

Og så fatter jeg ikke at Isco ikke snart må være en af de første på holdkortet, han dominerer jo midtbanen konstant i de kampe han spiller.

Og så håber jeg snart Coentrao får kigget op inden han slår endnu et indlæg ind i knæhøjde på den første Sporting spiller, Morata er i feltet, det skal udnyttes.


Synes desværre Nacho var ligeså meget rundt på gulvet mod eksempelvis Leganés. Det er en skam, for han var virkelig god mod Bayern.

Enig i stort set alt det andet, du er inde på :)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #19 af ChrillRM14
Det er sgu utroligt, at vi pludselig skal bruge flere kræfter på en udekamp mod Gijon end mod Bayern... For filan, hvor er det ærgerligt, hvis det her betyder pointtab... Og slet ikke en uge inden Clasico, som potentielt set ellers kunne blive så afgørende...

Kom så!!

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #20 af MadridistaPorVida
NO ISCO NO DISCO!!!!

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #21 af -#7-
IIIIIIISCOOOOOOOOOOOOOOOOOO

Fat det nu snart Zidane! Jeg er ligeglad med om det er Modric, Kroos, Casemiro eller Bale der skal af banen, Isco skal der simpelthen være plads til!

DC19
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved -#7-.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Steen, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #22 af Arnenugacream
Hold nu kæft en kamp fra hans side!!!

Zidane skal simpelthen vise ham tillid mod Bayern og lade ham starte den kamp! Der skal forlænges!
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Steen, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #23 af Sahinovic
Jeg foreslår bandlysning til alle de brugere der giver Isco under 5 idag.

Florentino Pérez
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Kassow-Rossing, Dios, Steen, rezamadridista, elle44, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #24 af elle44
Av hvor er dog god. Han har både været magisk og kampafgørende i den her fase af sæsonen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce