Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Vallejo ude resten af sæsonen

Vallejo ude resten af sæsonen 2 måneder 1 uge siden #1

Vallejo Frankfurt 21102016

Jesús Vallejo kommer ikke i kamp mere for Eintracht Frankfurt i denne sæson.

Den talentfulde spanske forsvarer, som er på udlejning fra Real Madrid har pådraget sig en muskelskade, som kræver 6 ugers pause og derfor er hans sæson slut.

Skaden kommer på det værst tænkelige tidspunkt, både for ham selv og for Frankfurt, som kæmper med om europæiske pladser, men som også er i semifinalen i den tyske pokalturnering og for Jesús Vallejo, der har været en af holdets bærende kræfter, er det et hårdt slag.

Han får nemlig også svært ved at nå med til U21-EM, som afvikles i Polen den 16.-30. juni.

Med skaden er Vallejos egen fremtid også kommet i spil. Han stod til at vende tilbage til Real Madrid og blive indlemmet i truppen til den kommende sæson og det er fortsat planen, men det store spørgsmål er naturligvis, om man nu tør sige farvel til Pepe, vel vidende, at man så har to skrøbelige spillere i Varane og Vallejo, som har haft flere skadespauser i løbet af sæsonen.

The administrator has disabled public write access.

Vallejo ude resten af sæsonen 2 måneder 1 uge siden #2

På samme måde, som vi har spurgt på Facebook, så spørger vi også jer: Hvad gør vi til den kommende sæson? Pepe har kontrakt-udløb og Glasben 1 og 2, Varane og Vallejo, risikerer at sende Ramos og Nacho på overarbejde.

Vallejo ude resten af sæsonen 2 måneder 1 uge siden #3

• Pelle
  • Pelle's profilbillede
  • Platin bruger
Administrationen skrev:
På samme måde, som vi har spurgt på Facebook, så spørger vi også jer: Hvad gør vi til den kommende sæson? Pepe har kontrakt-udløb og Glasben 1 og 2, Varane og Vallejo, risikerer at sende Ramos og Nacho på overarbejde.

Jeg har hele tiden været fortaler for, at man forlænger de 2 år med Pepe, som han kræver. Han er - ligesom en rigtig god rødvin - blevet bedre med alderen, han har ingen hjerneblødninger mere, og kigger vi kun på det rent defensive arbejde, er han vores mest stabile CB.

Alternativt skal man finde en fuldgod erstatning til venstre back, så Nacho ikke kommer i spil til den position, men kun kæmper med om pladsen som CB. Jeg hælder dog helst klart mest til det første - Pepe er en fantastisk forsvarsspiller, og han holder stadig utroligt højt niveau. Forlæng dog med ham asap!
"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) har sagt tak: Kasillas, Kassow-Rossing, Zyconith, R7CR7GB11, Jakobsif555, RGBlanco, Kristensen

Vallejo ude resten af sæsonen 2 måneder 1 uge siden #4

Administrationen skrev:
Giv Vallejo og Diego Llorente et år mere hver på udlejning, i en forhåbentlig større klub end de er i nu og gå all in på at beholde Pepe en sæson mere. Vil han have to år, så giv ham nu bare de to år...

Vallejo ude resten af sæsonen 2 måneder 1 uge siden #5

• Zyconith
  • Zyconith's profilbillede
  • Platin bruger
Jakobsif555 skrev:
Administrationen skrev:
Giv Vallejo og Diego Llorente et år mere hver på udlejning, i en forhåbentlig større klub end de er i nu og gå all in på at beholde Pepe en sæson mere. Vil han have to år, så giv ham nu bare de to år...

Frankfurt r en super god klub for unge talenter, synes nu han skal have en sæson til i det tyske.
"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

"Piqué, cabrón, saluda al campeón"

Vallejo ude resten af sæsonen 2 måneder 1 uge siden #6

Zyconith skrev:
Jakobsif555 skrev:
Administrationen skrev:

Frankfurt r en super god klub for unge talenter, synes nu han skal have en sæson til i det tyske.
Kommer de til at spille europæisk er jeg enig, da det vel er det eneste niveau han ikke er blevet afprøvet på endnu klubplanmæssigt. Kommer de ikke med synes jeg man skal finde en anden klub, for mig er det tit i de europæiskekampe at unge spillere for alvor kan vokse.

Vallejo ude resten af sæsonen 2 måneder 1 uge siden #7

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Pelle skrev:
Administrationen skrev:

Jeg har hele tiden været fortaler for, at man forlænger de 2 år med Pepe, som han kræver. Han er - ligesom en rigtig god rødvin - blevet bedre med alderen, han har ingen hjerneblødninger mere, og kigger vi kun på det rent defensive arbejde, er han vores mest stabile CB.

Alternativt skal man finde en fuldgod erstatning til venstre back, så Nacho ikke kommer i spil til den position, men kun kæmper med om pladsen som CB. Jeg hælder dog helst klart mest til det første - Pepe er en fantastisk forsvarsspiller, og han holder stadig utroligt højt niveau. Forlæng dog med ham asap!

Enig angående Pepé. Jeg er bare rigtig bekymret for hans skader! Derfor blev jeg inspireret af "3 hurtige til redaktionen", hvor flertallet mente vi fra næste sæson skulle have 5 cb'er. Det giver rigtig god mening taget vores skader til Pepé, Varane og Vallejo i mente. Derudover, så har Ramos også nået den alder, hvor skader opstår hyppigere. Situationen som den er det nu er jo ikke holdbar, hvor vi kun har 2 cb'er til rådighed.

Kan man integrere Vallejo i truppen uden det går udover hans spilletid, så stemmer jeg for man henter ham hjem samtidig med man forlænger med Pepé. Derudover er jeg mere end tilfreds med Nacho på backsene, så kunne man evt. skyde Danilo afsted, og prøve en sæson med Nacho som decideret backup for ham derude.
No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Vallejo ude resten af sæsonen 2 måneder 1 uge siden #8

• Mathiaska
  • Mathiaska's profilbillede
  • Platin bruger
Dios skrev:
Enig angående Pepé. Jeg er bare rigtig bekymret for hans skader! Derfor blev jeg inspireret af "3 hurtige til redaktionen", hvor flertallet mente vi fra næste sæson skulle have 5 cb'er. Det giver rigtig god mening taget vores skader til Pepé, Varane og Vallejo i mente. Derudover, så har Ramos også nået den alder, hvor skader opstår hyppigere. Situationen som den er det nu er jo ikke holdbar, hvor vi kun har 2 cb'er til rådighed.

Kan man integrere Vallejo i truppen uden det går udover hans spilletid, så stemmer jeg for man henter ham hjem samtidig med man forlænger med Pepé. Derudover er jeg mere end tilfreds med Nacho på backsene, så kunne man evt. skyde Danilo afsted, og prøve en sæson med Nacho som decideret backup for ham derude.

Har vi på et andet tidspunkt i indeværende sæson haft 2 cb'er ude?

Helt enig ang. Vallejo,
Som jeg ser det var planen klar inden hans skade:
Coentrao forlader klubben. Han fik en "gratis" reserverolle i denne sæson og kom sig over sin skade.

Vallejo integreres i truppen og skal indgå i kæden således:
Dani, Danilo
Ramos, Varane, Nacho, Vallejo
og Marcelo.

Dette efterlader en plads åben til en erstatning for Coentrao, som naturligvis vil skulle stille sig tilfreds med at være bag Marcelo i køen. Flere emner har været nævnt, men den er svær at forudse.

Skaden til Vallejo har dog rokket ved min tro på hvorvidt, der vil blive hente en spiller yderligere ind til forsvaret. Derfor mener jeg det er absolut essentielt, at kontrakten med Pepe forlænges, således der netop er denne 5 cb'er til at trække på. Udfordringen er, at det umuligt kan lade være med at påvirke spilletiden til Vallejo negativt. Et nyt bud på en forsvarskæde kunne så være:

Dani, Danilo*
Ramos, Varane, Pepe, Vallejo,
Marcelo og Nacho.

Fordelen vil være, at der vil være 5 naturlige (og eminente..) cb'ere til rådighed, mens venstreback situationen pludselig vil være løst, da Nacho i min bog har vist sig mere end kvalificeret til at afgere backup for Marcelo.

*Hvis man ovenikøbet tør drømme om, at Danilo udskiftes med en kompetent spiller, som kan spille begge backs naturligt vil det være helt eminent - og kun nødvendigt at købe denne ene forstærkning til defensiven.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.