Referat: Utilgiveligt

6 år 11 måneder siden #61 af Sahinovic
Besvaret af Sahinovic på emne Referat: Utilgiveligt
Dagen derpå: Messi, den jubelscene til sidst, av.

Udover det taktiske oplæg, som så mange herinde kommer fint ind på, så har jeg personligt svært ved at give Zidane skylden for at Bale starter ind, jeg nægter simpelthen at tror på, at man kan være så stor en idiot og lade en så elendig spiller som lige er kommet tilbage fra en skade, starte inde i en El Clásico.

Samtidig føler jeg godt nok at skarpheden mangler(!), og det ser vi blandt andet i Atlético Madrid kampen, FC Bayern kampen(e), og igår mod FC Barcelona.

Selvom jeg altid har været stor fortaler for Benzema grundet hans gode spil på banen(det var så ikke tilfældet igår), så har han altså to 100% chancer, hvor minimum en af dem skal omsættes til mål. Det er altid positivt når man kommer frem til chancer, fremfor at være anonym og mine forventninger til ham er ikke at han skal score 35+ mål pr. sæson, men når man kamp efter kamp brænder så store chancer, som han har gjort i de seneste - vigtige - kampe, så kan selv det gode spil på banen ikke redde ham længere.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #62 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Referat: Utilgiveligt
Som en anden bruger var inde på (Steen?) så må og skal projekt BBC være stendødt efter den her sæson. Der er simpelthen ikke plads til tre luksusspillere i front der ikke mener de skal presse sammen med resten af holdet, det virker fint mod Granada, Leganes og hold i den dur, men i de store kampe hvor der virkelig er behov for en holdpræstation, der falder de fuldstændigt igennem. Jeg synes kampen var præget af dovenskab fra Real Madrids side, som om de ikke fattede hvem de var oppe imod og hvad der stod på spil, skræmmende..

Bale skal væk til sommer, det er alle andre end Perez vel efterhånden klar over. Benzema pg Ronaldo ville være udmærkede at beholde i truppen, men de skal presses på træningsbanen af en konkurrent (Hazard eller Griezmann er drømmen). Derudover synes jeg vi har set nok til Asensio i den her sæson til at kunne sige at han fortjener mere spilletid i næste sæson. Det er selvfølgelig altsammen ønsketænkning, for Perez ville aldrig skaffe sig af med sin eklatante 100 mio. € (ja man fatter det jo ikke) katastrofe af en waliser.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #63 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Referat: Utilgiveligt
Helt korrekt, og det er jo det, som folk skal forstå:

Det er ikke bare, fordi tre - især to ud af ti spillere - ikke deltager i presset. Det store problem er, at det ødelægger HELE presspillet og de andre spilleres mulighed for at gennemføre et godt pres. Det var så tydeligt i går, at der hele tiden var en åben spilmulighed for Barcelona, fordi en af midtbanespillerne måtte for langt frem i deres pres.
Følgende bruger(e) sagde tak: -#7-, Macon, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #64 af Macon
Besvaret af Macon på emne Referat: Utilgiveligt
Tror og håber at der kommer til at ske ting og sager til sommer med denne trup.

tror vi kommer til at se en del udskiftninger

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #65 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Referat: Utilgiveligt

Macon skrev: Tror og håber at der kommer til at ske ting og sager til sommer med denne trup.

tror vi kommer til at se en del udskiftninger


Det tror jeg også. Jeg tror desværre bare ikke det bliver de spillere man gerne havde set forlade klubben der rent faktisk bliver solgt. Skrækscenariet er at man sælger Isco.

Det ville klæde klubben med nogle boldspillere istedet for en flok statiske atleter der ikke kan afdrible en mand, aflevere en skarp aflevering i de små rum og som skal bruge 50 meters grønt græs at løbe på før de bliver farlige.

DC19
Følgende bruger(e) sagde tak: Macon, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #66 af Macon
Besvaret af Macon på emne Referat: Utilgiveligt

-#7- skrev:

Macon skrev: Tror og håber at der kommer til at ske ting og sager til sommer med denne trup.

tror vi kommer til at se en del udskiftninger


Det tror jeg også. Jeg tror desværre bare ikke det bliver de spillere man gerne havde set forlade klubben der rent faktisk bliver solgt. Skrækscenariet er at man sælger Isco.

Det ville klæde klubben med nogle boldspillere istedet for en flok statiske atleter der ikke kan afdrible en mand, aflevere en skarp aflevering i de små rum og som skal bruge 50 meters grønt græs at løbe på før de bliver farlige.


Enig, vil gerne se nogle gode boldspillere på vores hold igen, ikke bare boldflyttere, så vi igen kan spille i små rum.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #67 af Jespersk
Besvaret af Jespersk på emne Referat: Utilgiveligt
Er helt enig i de der taler for at BBC, skal være et afsluttet kapitel til sommer. Jeg håber virkelig, at klubben beholder en fantastisk spiller som Isco, som klart er fremtidens mand på midtbanen. Endvidere er han ung og spansk! I denne sammenhæng kan Asensio også nævnes, er virkelig begyndt at kunne lide ham, syntes han besidder et enormt talent, og igen er han spansk. Det kunne være vildt fedt at få bygget en solid stamme af spanske spillere på holdet.

Bale bør sælges uden tvivl, hans skadehistorik og elendige præstationer i lang tid bør være nok nu. Det samme gælder naturligvis spillere som Coentrao, Danilo og Navas. Endvidere kunne det være rigtig fedt, at få en defensiv midtbanespillere mere ind i truppen, drømmen her IMO er Verrati, han er meget mere sikker på bolden, (som også er noget af det i snakker om ovenfor) end Casemiro og tror han ville passe rigtig godt ind på holdet sammen med kroos, modric, isco m.m.

Drømmen efter sommerferien ville være i en 4-4-2:

Hazard - Ronaldo -
Kroos - Verrati - Modric - Isco
Marcelo - Ramos - Varane - Cavajal
De Gea

Her har mand en ufattelig boldsikker midtbane, som ville give en langt bedre balance end det vi ser nu, da man skrotter BBC.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #68 af Neye
Besvaret af Neye på emne Referat: Utilgiveligt
Zidane's Bale decision and the influence of Florentino
In his book, Ancelotti detailed the pressure he was under from Florentino over Bale

en.as.com/en/2017/04/25/opinion/1493100554_632752.html
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Neye.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #69 af Administrationen

Neye skrev: Zidane's Bale decision and the influence of Florentino
In his book, Ancelotti detailed the pressure he was under from Florentino over Bale

en.as.com/en/2017/04/25/opinion/1493100554_632752.html


Ancelotti: No Florentino pressure over Real Madrid team selection

en.as.com/en/2017/03/31/football/1490964148_412696.html

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #70 af Neye
Besvaret af Neye på emne Referat: Utilgiveligt

Administrationen skrev:

Neye skrev: Zidane's Bale decision and the influence of Florentino
In his book, Ancelotti detailed the pressure he was under from Florentino over Bale

en.as.com/en/2017/04/25/opinion/1493100554_632752.html


Ancelotti: No Florentino pressure over Real Madrid team selection

en.as.com/en/2017/03/31/football/1490964148_412696.html


Fantastisk :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce