Madrilensk presse: Theo Hernández har bestået lægetjek i Real Madrid

6 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

På onsdag spiller Atlético Madrid og Real Madrid returkamp i Champions League og det er på forhånd udset til at blive en gedigen batalje mellem de to klubber, men det bliver ikke noget i forhold til det, som kan være på vej mellem dem uden for kridtstregerne.

Ifølge både Marca og AS har Theo Hernández i dag gennemgået det obligatoriske lægetjek i Real Madrid og det tager man som et tegn på, at Real Madrid har besluttet at betale frikøbs-klausulen på 24 millioner € til sommer, hvor den franske venstreback er udset til at afløse Fabio Coentrao i klubben.

Theo Hernández har haft stor succes med sit lejeophold hos Alavés, hvilket også har fået Barcelona til at jagte franskmanden, men han skal altså have besluttet sig for at blive i den spanske hovedstad, hvilket man givetvis vil tage ilde op ved Manzanares-floden.

Real Madrid og Atlético Madrid har nemlig haft en pagt, som forbød de to klubber at købe spillere hos hinanden, men den må siges at være brudt, hvis det passer at Theo Hernández har været til lægetjek hos Real Madrid.

Det menes, at spilleren selv vil annoncere sin fremtid efter Copa del Rey-finalen mod Barcelona den 27. maj, men det menes at Theo Hernández får en kontrakt af 5 års varighed og en årsløn på 3,5 millioner €.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2 af Hugol
Det ligner jo ikke Real Madrid at få tingene på plads inden sæsonen er overstået, endvidere er vi jo med i kampen om to meget vigtige titler.

Hvordan kan vi allerede nu have sikret to spillere mens Mbappe er meget tæt på.

Der har været rygter om at vi har droppet Hazard og måske er det derfor, at vi er gået igang med de andre handler.

Er der hold i de her nyheder fra Marca ?

Edit
Kommer Llorente tilbage til klubben har han måske også været en væsentlig faktor for at Theo vælger Real Madrid

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #3 af Fondo_Sur

Hugol skrev: Det ligner jo ikke Real Madrid at få tingene på plads inden sæsonen er overstået, endvidere er vi jo med i kampen om to meget vigtige titler.

Hvordan kan vi allerede nu have sikret to spillere mens Mbappe er meget tæt på.

Der har været rygter om at vi har droppet Hazard og måske er det derfor, at vi er gået igang med de andre handler.

Er der hold i de her nyheder fra Marca ?

Edit
Kommer Llorente tilbage til klubben har han måske også været en væsentlig faktor for at Theo vælger Real Madrid


Min indtryk er, at Marca er rimelige pålidelige. De prøver at være på forkant, hvorfor der kan opstå fejl, da en Theo/Real Madrid eksempelvis stadigt kan skifte mening om transferen. Marca er næsten altid de første, der bringer nyheder, der senere viser sig at være korrekte.

Derudover vil jeg poste denne video:



Jeg vil ikke vurdere om Theo Hernández passer ind eller ej, men hold da et niveau! Han har helt klart godt af at være vikar for Marcelo i første omgang, da han skal lære de fundamentale ting i en topklub før han er fast starter.

Derudover er Llorente også ret spændende. Han spillede senest midterforsvar i deres 1-0 sejr mod Athletico Bilbao. Har sagt det en del gange efterhånden herinde, men fremtiden virker meget sund for Real Madrid. Med De Gea oveni ligner truppen efterhånden en spansk og bedre udgave af Bayern München.
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #4 af Hugol

Fondo_Sur skrev:

Hugol skrev: Det ligner jo ikke Real Madrid at få tingene på plads inden sæsonen er overstået, endvidere er vi jo med i kampen om to meget vigtige titler.

Hvordan kan vi allerede nu have sikret to spillere mens Mbappe er meget tæt på.

Der har været rygter om at vi har droppet Hazard og måske er det derfor, at vi er gået igang med de andre handler.

Er der hold i de her nyheder fra Marca ?

Edit
Kommer Llorente tilbage til klubben har han måske også været en væsentlig faktor for at Theo vælger Real Madrid


Min indtryk er, at Marca er rimelige pålidelige. De prøver at være på forkant, hvorfor der kan opstå fejl, da en Theo/Real Madrid eksempelvis stadigt kan skifte mening om transferen. Marca er næsten altid de første, der bringer nyheder, der senere viser sig at være korrekte.


Marca er sjælden troværdig, men nogen gange melder de korrekt. Eksempelvis havde Real Madrid næsten Thierry Henry hjemme i 2006 i følge Marca.

Mit spørgsmål hentyder mere til om der er andre kilder der siger noget andet.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #5 af raul7=kongen
Sidste år var Morata vel på plads inden sommeren.

Året før det signede vi Danilo allerede i marts. Casilla blev også hentet yderst tidligt i vinduet og har nok været på plads inden sommeren. Her havde man i øvrigt allerede sikret sig Vazquez igen. Asensio blev annonceret allerede i november 2014.

Kovacic kom først sent, men det skifte skyldes mere at Inter var tvunget til at sælge, end at det havde været en egentlig prioritet fra Real Madrid - samtidig med man få dage senere kunne skippe Illarra ud af klubben.

Eneste kikser var De Gea, men det skyldes vist i højere grad Uniteds uvilje til at sælge og Madrids forventning om en strejke som aldrig kom.

Det er altså direkte strid med den faktuelle virkelig, at sige det ikke ligner Real Madrid at have tingene på plads inden sommeren. Sådan var det måske i fortiden, men siden Bale har man i den grad strammet op. Særligt omkring marginalspillerne har tingene været på plads i overordentligt god tid!

Jeg er ikke den store Theo-fan, men det virker oplagt at man henter ham. Når AS og Marca begge beretter noget - endda i detaljer - så er der som regel noget om sagen.
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved raul7=kongen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #6 af Fondo_Sur

Hugol skrev:

Fondo_Sur skrev:

Hugol skrev: Det ligner jo ikke Real Madrid at få tingene på plads inden sæsonen er overstået, endvidere er vi jo med i kampen om to meget vigtige titler.

Hvordan kan vi allerede nu have sikret to spillere mens Mbappe er meget tæt på.

Der har været rygter om at vi har droppet Hazard og måske er det derfor, at vi er gået igang med de andre handler.

Er der hold i de her nyheder fra Marca ?

Edit
Kommer Llorente tilbage til klubben har han måske også været en væsentlig faktor for at Theo vælger Real Madrid


Min indtryk er, at Marca er rimelige pålidelige. De prøver at være på forkant, hvorfor der kan opstå fejl, da en Theo/Real Madrid eksempelvis stadigt kan skifte mening om transferen. Marca er næsten altid de første, der bringer nyheder, der senere viser sig at være korrekte.


Marca er sjælden troværdig, men nogen gange melder de korrekt. Eksempelvis havde Real Madrid næsten Thierry Henry hjemme i 2006 i følge Marca.

Mit spørgsmål hentyder mere til om der er andre kilder der siger noget andet.


Det kunne da også være at Real Madrid næsten havde Henry hjemme? :-) Som sagt kan ting ændre sig meget undervejs, når de vil være så meget på forkant. Var lige inde i AS og øverst bringer de i hvert fald samme nyhed om Theo (futbol.as.com/futbol/2017/05/08/primera/1494246639_229602.html) - "El club blanco llamó hoy al rojiblanco para negociar el traspaso definitivo. La respuesta que se reunirán el jueves, pasada la semifinal" . "Los Blancos today called the rojiblanco to negotiate the final transfer. The answer that will meet on Thursday, after the semifinal". Det kan så godt være, at de bruger samme tvivlsomme kilder som Marca har, hvilket jeg som historiker finder sandsynligt, da de spanske aviser er ret hysteriske. Men det er også spændende!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #7 af Steen
Et kup til prisen, men er han ikke for god til at være reserve? Jeg kan godt se meningen i, at han oplæres af Marcelo, og spiller fast i CdR samt de kampe i ligaen, hvor Marcelo skal hviles. Men Marcelo er kun 28, hvorfor han velsagtens kan fortsætte det høje niveau han har vist i år, i 4-5 år mere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #8 af Siempre fiel
Fingre krydset for at denne handel blir til noget. Jeg synes han er den helt rette profil til en rolle som reserve for Marcelo. Den rette alder, ok pris, masser af talent (omend uslebent), super fart og så en voldsom potent fysik. Og så ligner han altså en spiller der bare ka li at komme med frem i banen og det er jo et ultimativt krav for at holdet ik ska lide på dén konto når Marcelo er ude. Ville være et super køb imo.

Der burde blive masser af spilletid til ham, da Marcelo bestemt godt ku bruge at få flere pauser, da han er uhyggelig vigtig for holdet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #9 af Fondo_Sur

Steen skrev: Et kup til prisen, men er han ikke for god til at være reserve? Jeg kan godt se meningen i, at han oplæres af Marcelo, og spiller fast i CdR samt de kampe i ligaen, hvor Marcelo skal hviles. Men Marcelo er kun 28, hvorfor han velsagtens kan fortsætte det høje niveau han har vist i år, i 4-5 år mere.


Jeg stoler ikke på 100% på Marcelo i forhold til de kommende år. Han er helt vild god, men ikke en top professionel som Carvajal. Somme tider ligner han en mand, der egenligt ville have startet sin deroute for 2-3 år siden, men hans gode forhold til klubben og holdkammeraterne virker til at holde ham oppe, når det er kedeligt for ham. Theo vil være en god aflastning for ham tror jeg. Derudover tror jeg også at Theo kan bruges på flere positioner.

PURO MADRIDISMO (man skal først trykke på linket for at se videoen)
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #10 af Hugol

raul7=kongen skrev: Sidste år var Morata vel på plads inden sommeren.

Året før det signede vi Danilo allerede i marts. Casilla blev også hentet yderst tidligt i vinduet og har nok været på plads inden sommeren. Her havde man i øvrigt allerede sikret sig Vazquez igen. Asensio blev annonceret allerede i november 2014.

Kovacic kom først sent, men det skifte skyldes mere at Inter var tvunget til at sælge, end at det havde været en egentlig prioritet fra Real Madrid - samtidig med man få dage senere kunne skippe Illarra ud af klubben.

Eneste kikser var De Gea, men det skyldes vist i højere grad Uniteds uvilje til at sælge og Madrids forventning om en strejke som aldrig kom.

Det er altså direkte strid med den faktuelle virkelig, at sige det ikke ligner Real Madrid at have tingene på plads inden sommeren. Sådan var det måske i fortiden, men siden Bale har man i den grad strammet op. Særligt omkring marginalspillerne har tingene været på plads i overordentligt god tid!

Jeg er ikke den store Theo-fan, men det virker oplagt at man henter ham. Når AS og Marca begge beretter noget - endda i detaljer - så er der som regel noget om sagen.


Hvis vi bekræfter Hazard eller Mbappe i morgen så går jeg med på din teori :). De spillere du snakker om, er spillere som i den grad ikke er ift start opstillingen og "nemme" at hente fordi de var eget af Madrid. Undtagen Danilo og Kiko. Asensio var jo sikret og skulle spille en sæson i Espanyol.

Men de større indkøb er kommet sent i transfer vinduet. Klubben har da tit stået med en trup som ikke var fuldendt, hvis der opstod skader.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #11 af Hugol
Junior er også igennem lægeckecket. Kom så med Mbappe

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #12 af ChrillRM14

Steen skrev: Et kup til prisen, men er han ikke for god til at være reserve? Jeg kan godt se meningen i, at han oplæres af Marcelo, og spiller fast i CdR samt de kampe i ligaen, hvor Marcelo skal hviles. Men Marcelo er kun 28, hvorfor han velsagtens kan fortsætte det høje niveau han har vist i år, i 4-5 år mere.


Zidanes mission næste år er at have et 1. hold og et A-hold og så lade dem skiftes til at spille kampe 50/50 ;)

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce