Daily Star: Manchester United vil købe både James og Bale

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge engelske Daily Star forbereder Manchester United et samlet bud på både James Rodríguez og Gareth Bale.

Colombianeren har mere end en fod i Europa League-finalisternes lejr til en handel, som anslås at have en værdi på 75 millioner € og samme beløb skal José Mourinho altså være klar til at betale for Gareth Bale, så handlen samlet når en værdi af 150 millioner €.

Engelsk presse har ellers berettet om, at englænderne arbejdede på et dobbeltkøb af Jan Oblak og Antoine Griezmann i Atlético Madrid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af El Siete
Det ville være intet mindre end genialt. Det vil løse alle vores problemer i formationen samt finansiere vores sommerindkøb af De Gea og Mbappe/Hazard der kun vil styrke vores trup i forhold til nu. Tak for alt til de to.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Dios, Real HWL, Rasmus29

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #3 af Vinícius
Jeg vil mene, at hvis Atletico mister dem begge, vil vi få lettere ved at vinde ligaen! Atletico er vores hæmsko, ikke Barcas. Men i så fald får vi jo ikke afsat vores 2 stjerner - eller har Man U råd til dem alle? Næppe ;).

I øvrigt overhørte jeg en fynbo mene, at vi skulle sende en tidligere Tottenham-spiller med James til Man U, og det var ikke Bale.. At man vil sælge Modric er jo idioti(jeg ville have skrevet grænsende til idiot, men det er ikke korrekt). Overvejede da også, om jeg skulle skubbe ham ud foran bussen ;)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #4 af Salix7
Det vil være genialt at komme af med begge (selvom jeg faktisk tror, at James kunne være blevet til noget i Real), hvis det betyder at vi samtidig får De Gea sendt i vores retning - Truppen vil være tæt på komplet, blot ved den ændring - man kunne så overveje, om de skal have Danilo med i hatten som en lille ekstra gave :-)

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #5 af Dios
Ønsketænkning! Hold nu op, hvor jeg ville elske dette scenarie.

Selvfølgelig vil vi tabe nogle penge på de 2 handler, men omvendt, så kan man jo godt forstå, hvorfor man ikke kan få samme pris for dem, som man selv gav. Ved at sige ja til den pris, så burde United også gå med til en hurtig handel med De Gea, for ham kan vi jo ikke komme udenom.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #6 af Fondo_Sur
Salg af James og Bale er nærmest for fornuftigt til at være sand. Kan ikke tro at den går igennem ift. Bale, men man kan vel håbe.

Kun i dette tilfælde virker det logisk at hente Mbappé, så lad det blive sådan.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #7 af SR4
Er jeg den eneste utilfredse med prisen? Vi kan helt sikkert få mere.. og inkluder De Gea!! Denne gang skal vi ikke snydes
Følgende bruger(e) sagde tak: Jonas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #8 af Mathiaska
Det er nemlig ønske-tænkning. Har Daily Star bragt nogle rygter der har holdt vand de senere år?
Tør slet ikke tænke på alle de rygter om James, Bale og Morata der kommer de kommende måneder. Nej vent. Ikke efter søndag - der offentliggøres James' handlen jo? ;-)

... der er da også ved at være gået et par timer, som der skulle gå før Vinicius-handelen blev officiel?


Men efter dén portion realisme, er det da sjovt at lege med tanken. Hvis sandt, vil DDG 100% sikkert ryge den anden vej, på den ene eller anden måde - lige som Keylor igen viser sig fra sin bedste side. Tænk hvor meget det lufter ud bare på lønbudgettet at slippe af med Bale. Hans løn alene kan financiere DDG, Theo og en helt tredjes løn, hvis jeg ikke tager helt fejl. Og med 2 "fløje" ud, lugter det af rygtebørsen vil intensivere vores interesse i Hazard helt vildt. Mbappé-rygtet dør først, når han skifter til os. Om det er i år eller om 3 år.

Jeg spænder sikkerhedsselen og håber på, at Uncle Flo og Zidane viser koldblodighed i det kommende vindue. Min største frygt er, at der bliver hentet endnu en striker til truppen, alt i mens Morata bliver. Afvent - pres prisen på ham op - og hav i mellemtiden øje på erstatningen. Så kan jeg snart ikke imponeres mere i løbet af 13-14 måneder, upåagtet af om Juve vinder ChL.
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #9 af Fondo_Sur

Mathiaska skrev: Det er nemlig ønske-tænkning. Har Daily Star bragt nogle rygter der har holdt vand de senere år?
Tør slet ikke tænke på alle de rygter om James, Bale og Morata der kommer de kommende måneder. Nej vent. Ikke efter søndag - der offentliggøres James' handlen jo? ;-)

... der er da også ved at være gået et par timer, som der skulle gå før Vinicius-handelen blev officiel?


Men efter dén portion realisme, er det da sjovt at lege med tanken. Hvis sandt, vil DDG 100% sikkert ryge den anden vej, på den ene eller anden måde - lige som Keylor igen viser sig fra sin bedste side. Tænk hvor meget det lufter ud bare på lønbudgettet at slippe af med Bale. Hans løn alene kan financiere DDG, Theo og en helt tredjes løn, hvis jeg ikke tager helt fejl. Og med 2 "fløje" ud, lugter det af rygtebørsen vil intensivere vores interesse i Hazard helt vildt. Mbappé-rygtet dør først, når han skifter til os. Om det er i år eller om 3 år.

Jeg spænder sikkerhedsselen og håber på, at Uncle Flo og Zidane viser koldblodighed i det kommende vindue. Min største frygt er, at der bliver hentet endnu en striker til truppen, alt i mens Morata bliver. Afvent - pres prisen på ham op - og hav i mellemtiden øje på erstatningen. Så kan jeg snart ikke imponeres mere i løbet af 13-14 måneder, upåagtet af om Juve vinder ChL.


Haha ;-) Ja, dine overvejelser virker nærmest urealistisk fornuftige. Lad os håbe at Zidane i løbet af den lange sommer kan forklare Florentino, hvordan det skal foregå. James er så godt som solgt, men det er Bale slet ikke!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #10 af Jespersk
Det vil være intet mindre end fantastisk hvis dette skete.

Tålmodigheden med Bale må efterhånden været helt opbrugt. Han er simpelthen alt for ofte skadet, og når aldrig at komme op på det niveau igen som vi har set ham have få gange. Angående James, har jeg lidt blandede følelser. Jeg kan godt se et potentiale i ham hvis han blev brugt på hans favorit position som 2. valg for Isco. Men om han ønsker dette er nok tvivlsomt. Derfor er det nok også bedst han bliver skippet afsted.

Jeg håber virkelig, at hvis disse to salg bliver en realitet betyder det at Madrid går all in på Hazard, da vi kommer til at mangle en kantspiller. Hazard og De gea er uden tvivl de to spillere jeg ønsker mest kommer til sommer. Jeg har desværre set for lidt til Mbappe, til at vurdere ham.

Det kunne betyde en opstilling for den kommende sæson ala:

Hazard - Ronaldo - Asensio/mbappe
Isco
Modric - Kroos
Marcelo - Ramos - Varane - Cavajal
De Gea

Casemiro skal naturligvis ind i de mere komplicerede kampe.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce