James svigerfar: ”Han sagde ikke farvel, bare tak!”

  • realmadsen
  • realmadsen's profilbillede Emne forfatter
  • Offline
  • Ekspert bruger
  • Ekspert bruger
  • Mi unico estimulante es la camiseta blanca!
6 år 10 måneder siden #1 af realmadsen

James’ dage i Real Madrid synes talte. Både spanske og internationale sportsmedier rapporterer dagligt, at den colombianske stjerne-10 allerede er i gang med at pakke kufferterne for at begynde et nyt kapitel i fodboldfortællingen – og meget peger på Manchester og United som næste destination.

At der er tale om James’ sidste tider i Madrid blev yderligere forstærket, da James brugte udskiftningen søndag aften mod Sevilla til at kigge rundt på lægterne og klappe tilbage til det kræsne publikum. Som en form for farvel – eller sådan er det i hvert fald blevet udlagt i særligt de madrilenske sportsaviser.

Men skal man tro en der står James nær, hans svigerfar Juan Carlos Estrepo, så ligger et exit måske ikke lige for alligevel. I hvert fald dysser han udskiftningsepisoden gevaldigt ned i radioprogrammet El Larguero på Cadena SER: ”Der var kun tale om en dybfølt tak, ikke et farvel”, forklarer han.

Estrepo fik også luftet lidt af sine fodboldfilosofier i programmet. Således var han ikke imponeret over antallet af minutter hans svigersøn har spillet i Real Madrid, særligt under Zidane: ”Jeg er sikker på, at James heller ikke forstår, hvorfor han har spillet så lidt. Var det mig personligt, ville jeg foretrække at være substitut et andet sted end i Real Madrid.”

Til sidst fik Juan Carlos Estrepo også sammenlignet Bale og sin egen svigersøn og ikke overraskende faldt det ud til fordel for colombianeren: ”At James ikke spiller mere kan umuligt have noget med Bale at gøre. James er en mere komplet fodboldspiller. Han finder nye områder at spille bolden på og det er ikke noget jeg ser hos Gareth Bale”, udtaler altså en ganske objektiv svigerfar-James.

Virkeligheden synes dog at være en ganske anden end den inde i Juan Carlos Estrepos hoved. Derfor tyder meget også på, at Juan Carlos og resten af svigerfamilien skal pakke paraplyen fremfor parasollen næste gang de skal på besøg i det lille fodboldhjem.

Alt tyder i øjeblikket på Manchester United og en salgspris på 75 millioner euro, men på det seneste skulle også Contes Chelsea være begyndt at vise interesse.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2 af Vinícius
Håber han bliver! Han har jo ret i, at James er mere komplet, mens Bale er MEGET monoton i sit spil. Men jeg tror der er en oversættelsesfejl, idet der står "Var det mig personligt, ville jeg foretrække at være substitut et andet sted end i Real Madrid.” Mon ikke der menes spilletid frem for at være substitut i RM, eller er RM et så dårligt sted at være substitut? :P

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce