Madridista.dk inviterer til Champions League-fest

6 år 10 måneder siden #1 af Administrationen

Madridista.dk og AE SportsLounge stod i går bag mesterskabs-festen og nu inviterer vi til Champions League-aften den 3. juni.

 

Her har vi fået lov til at få AE SportsLounge for os selv og derfor er der tilmeldingsfrist på lørdag den 27. maj kl. 12.00 ved at skrive til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. og vi byder på følgende:

 

Vi starter kl. 18.00, hvor der er stor buffet bestående af følgende: Burger, flæskesteg, fiskefilet, bacon, spejlæg, bløde løg, pomfritter, bearnaisesovs, diverse dressinger og dessert. Alt dette til kun 150 kr.

Buffeten er som nævnt åben fra kl. 18.00, og man skal ankomme senest kl. 19.00. Man betaler på aftenen.

 

Herudover vil der være en quiz med præmier fra Unisport og vi arbejder i øjeblikket på at få medie-dækning til arrangementet.

 

Her kan I se, hvordan det så ud i går på AE SportsLounge. Vi håber på en gentagelse den 3. juni:

 

Madridista.dk inviterer til CL-fest på AE SportsLounge

 

Skynd dig at blive tilmeldt dette fantastiske arrangement!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #2 af Administrationen
Kom så, Madridistas. Kom ind og få en fest - forhåbentlig!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #3 af Halamadrid85
Nogle i trekantsområdet/fyn der er klar på at se den ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #4 af Administrationen
Kun ganske få pladser tilbage til en aften med buffet, konkurrence med præmier fra Unisport.........og måske La Duodécima!

Det bliver fantastisk. Frist i morgen kl. 12.00 for at blive tilmeldt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #5 af Hugol
Jeg blev forhindret til AE og Tivoli, men jeg kan se der også skulle være fans i studiet?

Jeg tager den privat i fodboldklubben i Valby, hvor vi pynter helt vildt op, filmer med droner, får gin og tonic plus rom med mere.

Jeg ønsker jer alle en god kamp og fantastiske arrangementer plus oplevelser på AE og tivoli.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #6 af Halamadrid85
Hvor skal madridistas i trekantsområdet se den henne ?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce