Enzo Zidane tæt på Alavés

6 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Ifølge spansk presse er Enzo Zidane meget tæt på en udlejning til Alavés.

Her har Marcos Llorente haft et fantastisk lejeophold i sidste sæson og det er netop Marcos Llorente, som har anbefalet klubben til Enzo Zidane, som kan få følgeskab af sin holdkammerat, Achraf Hakimi, der også meldes på vej til Vitoria.

Det menes, at en aftale kan offentliggøres i denne uge.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #2 af Kassow-Rossing
Er der nogen, der ved, hvor meget Real Madrid får for sådanne aftaler?

Mit gæt er at det ikke på nogen måde dækker for spillerens løn for den givne periode, men jeg kunne tage fejl.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #3 af raul7=kongen

Kassow-Rossing skrev: Er der nogen, der ved, hvor meget Real Madrid får for sådanne aftaler?

Mit gæt er at det ikke på nogen måde dækker for spillerens løn for den givne periode, men jeg kunne tage fejl.


Uden at vide det, så tror jeg det er ganske individuelt fra aftale til aftale. Mayoral betalte Wolfsburg en pæn sjat for at låne, mens der i andre tilfælde - som du siger ganske givet ikke engang betales fuld løn.

Omvendt kan man sige, at når Enzo udlejes er der markant større sandsynlighed for et boost i værdien. Bider han sig fast og spiller uge efter uge hos Alaves, så kan han(hvis man ikke selv ønsker at bruge ham), ganske givet sælges for €5-10 mio. skulle han sælges i dag, skulle man nok være glad for at få noget som helst. Så deri ligger værdien vel alene, og det ved man jo godt hos ledelsen.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #4 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Enzo Zidane tæt på Alavés
Fornuftig løsning og man har sikkert været meget tilfredse med tiden i Alaves ift Llorente. Han fik jo fast spilletid og det er sikkert det samme man ønsker for Enzo.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce