Aulas: Mariano er et prioriteret mål

6 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Lyon-præsident Jean Michel Aulas forsikrer nu, at den franske klub rent faktisk forhandler med Real Madrid om at hente angrebs-talentet Mariano Díaz til den kommende sæson.

Det fortæller han i et interview med L´Equipe:

- Vi er på vej mod et køb. Hvis vi får muligheden for at gøre det, så er Mariano vores prioritet. Han har andre og mere økonomisk stærke alternativer, men vi ved fra Zidane og Benzema at det er en spiller på højt niveau. Vi har fulgt ham gennem længere tid. Han er stærk, ung og ambitiøs. Jeg har fået gode informationer fra ham via Benzema, Zidane og også fra en god allieret som Florentino Pérez, som jeg kender godt.

Real Madrid og Lyon forhandler i øjeblikket om, hvorvidt der skal være tale om et lejeophold eller om den franske klub skal købe ham mod at give Real Madrid tilbagekøbs-klausul.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #2 af Kassow-Rossing
Jeg kommer til at savne Mariano. Har personligt elsket hvert minut, han har fået på banen.

Dog virker en udlejning eller salg med tilbagekøbsklausul naturligt, da Real Madrid tidligere har haft så stor succes med disse modeller.

Aldrig før har jeg håbet så inderligt på at et ungt talent vender hjem og slår igennem på verdensplan.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #3 af BBB

Kassow-Rossing skrev: Jeg kommer til at savne Mariano. Har personligt elsket hvert minut, han har fået på banen.

Dog virker en udlejning eller salg med tilbagekøbsklausul naturligt, da Real Madrid tidligere har haft så stor succes med disse modeller.

Aldrig før har jeg håbet så inderligt på at et ungt talent vender hjem og slår igennem på verdensplan.


Ungt og ungt. Han er snart 24.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #4 af SR4

BBB skrev:

Kassow-Rossing skrev: Jeg kommer til at savne Mariano. Har personligt elsket hvert minut, han har fået på banen.

Dog virker en udlejning eller salg med tilbagekøbsklausul naturligt, da Real Madrid tidligere har haft så stor succes med disse modeller.

Aldrig før har jeg håbet så inderligt på at et ungt talent vender hjem og slår igennem på verdensplan.


Ungt og ungt. Han er snart 24.


Det jo spilleren alle pludselig forventede han var det næste store. Ja jeg forstår heller ikke hvordan folk hvordan sådan en udvikling af i en i den alder :D

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 9 måneder siden #5 af Brylle

SR4 skrev:

BBB skrev:

Kassow-Rossing skrev: Jeg kommer til at savne Mariano. Har personligt elsket hvert minut, han har fået på banen.

Dog virker en udlejning eller salg med tilbagekøbsklausul naturligt, da Real Madrid tidligere har haft så stor succes med disse modeller.

Aldrig før har jeg håbet så inderligt på at et ungt talent vender hjem og slår igennem på verdensplan.


Ungt og ungt. Han er snart 24.


Det jo spilleren alle pludselig forventede han var det næste store. Ja jeg forstår heller ikke hvordan folk hvordan sådan en udvikling af i en i den alder :D

Som 24-årig er der vel stadig god tid til at forbedre sig. Selvfølgelig er det ikke lige så spændende som et 18-årigt stjerneskud, men jeg synes mere at det var en spændende type at få ind i truppen end et decideret stortalent, selvom der stadig er gode udviklingsmuligheder. Det spændende for mig var en meget aggressiv type med en masse power og som sparker som en hest. Jeg glæder mig faktisk til at se ham spiller en masse i en anden klub og virkelig bevise sig selv, for jeg tror, at hvis han bliver sat sammen med nogle kreative spillere, så skal han nok kunne lave oceaner af mål.

Men jeg synes skam ikke det er for sent at dømme en ude som potentiel topspiller, bare fordi man ikke har fået et internationalt gennembrud som 24-årig. I den alder kom Mandzukic til Bundesligaen fra Zagreb. Modric kom til Tottenham som 23-årig og det er jo først her de sidste 1-2 år, at Nacho for alvor har bevist sig som en spiller i verdensklasse. Folk udvikler sig forskelligt, og bare fordi man ikke er 20 år gammel, så kan der stadig være muligheder for at lægge en masse på sit niveau. Derfor synes jeg egentlig det er fair nok at have forventninger til en spiller, der har smadret løs på Castilla og kommer med nogle kvaliteter, der er lidt anderledes end de andre angribere i truppen.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce