Cristiano Ronaldo hjem til nyfødte børn

6 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Portugal missede i går finale-pladsen ved Confederations Cup i Rusland, da man tabte til Chile efter straffesparks-konkurrence.

Efterfølgende har det portugisiske fodboldforbund givet Cristiano Ronaldo fri fra at spille kampen om tredjepladsen og han kan i stedet tage hjem og se sine to nyfødte børn for første gang. I et Facebook-opslag skriver Cristiano Ronaldo:

- Jeg har stået til rådighed for landsholdet, sådan som jeg altid har gjort det, med krop og sjæl, og endda vel vidende, at mine to børn var blevet født. Desværre har vi ikke opnået vores mål, som vi ønskede, men jeg er sikker på, at vi fortsat vil bringe glæde til portugiserne. Præsidenten for det portugisiske fodboldforbund og landstræneren har i dag udvist mig en attitude, som har berørt mig følelsesmæssigt og som jeg aldrig vil glemme. Jeg er glad for endelig at kunne være sammen med mine to børn for første gang.

Det portugisiske fodboldforbund fik vished om Cristiano Ronaldos forestående faderskab kort inden afrejsen til slutrunden, men det var angriberens udtrykte ønske at få lov til at deltage, men nu har han altså fået fri til at tage hjem og holde sommerferie sammen med sine børn.

Akkurat som med Cristiano Ronaldos første søn, er de to nye børn kommet til verden via en ukendt rugemor.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #2 af SR4
SÆLG SÆLG SÆLG

Det kan da ikke være rigtig at han vælger at bruge sin ferie på sine børn frem for at blande sig i mediernes rygter om ham og Real? ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3 af Sahinovic
Ifølge Marca er der blevet planlagt et møde med Cristiano næste mandag eller tirsdag: www.marca.com/en/football/real-madrid/20...68aeb913e8b4569.html

Jeg er ihvertfald glad for at Real Madrid har udvist tålmodighed, samt offentligt været ude og støtte spilleren uden egentligt at vide hvad der er op og ned på sagen.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce