Nyt Juventus-bud på Danilo

6 år 8 måneder siden #1 af Administrationen

Juventus viser fortsat stor interesse for Danilo og selv om man har fået afvist sit første bud, har man ikke til sinds at give op.

Den Gamle Dame skal bruge en afløser for Dani Alves og her mener man, at landsmanden Danilo er det oplagte valg og derfor bød man tidligere i denne uge 15 millioner € på brasilianeren, hvilket Real Madrid dog afviste, men ifølge Tuttosport har Torino-klubben nu forhøjet sit bud til 22 millioner €.

Real Madrid er som udgangspunkt ikke interesseret i at sælge, men skulle det alligevel gå den vej, er man naturligvis interesserede i at indkassere så stor en del af summen, som man selv gav for ham og det beløb sig til 32 millioner € for to sæsoner siden.

Tuttosport mener at vide, at Danilo og Juventus er enige om de personlige betingelser.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #2 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Om det er en god idé for klubben at fastholde Danilo afhænger i min optik af to ting der begge falder tilbage på Danilo; Kan han levere et nogenlunde stabilt og højt niveau selvom han ikke er fast starter? I de perioder hvor Carvajal har været skadet har Danilo over flere kampe præsteret på et acceptabelt niveau. Og hvis Carvajal skulle gå hen og blive skadet igen er Danilo jo luksus spiller at have som backup. Det andet ville være om han mentalt er stærk nok til at indfinde sig med en bænkplads som udgangspunktet. Om end han på et tidspunkt var ved at vippe Carvajal af pinden, er det jo alt andet lige ikke status i øjeblikket. Mit indtryk er, at han (som tidligere nævnt i interviews) har skullet vænnet sig til presset og publikums tilbøjelighed til at finde syndebukke. Kan Danilo bibevare det høje niveau fra foråret -
uanset hans plads i hierarkiet - er jeg ikke tvivl om, at han vil fortsætte sin modningsproces, forbedre sit spil og i sidste ende være Real Madrid til gode.

Såfremt han skifter til Juventus, er det da en skam, at han ikke oplever at dele omklædningsrum med sin gamle ven fra Porto der er på vej til Chelsea, men på den anden side vil han jo være ubetinget førstevalg. Med VM i sigte vægter dette nok tungt, også ift. at skulle fortsætte sin reservetjans i Real Madrid.

For vores eget vedkommende har jeg ikke nerverne til, at lade en spansk tredjedivisions spiller starte inde mod Bayern Munchen i næste års semifinale i CL (Nacho skal højst sandsynligt agere reserve for en karantæneramt Ramos eller en skadet Varane).

Nej, Tejero er for uprøvet på dette niveau og jeg ser hellere at han får en udlejning til en højere liga før han skal være vores andetvalg til backpladsen (hvilket jeg da håber at han bliver i fremtiden, kan godt lide hans fightervilje og evner defensivt såvel fremadrettet).

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #3 af Neye
Besvaret af Neye på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Nacho kan være 2. valget på både højre back såvel som 2. valget som CB. Så ja tak til 22 mio for Danilo. Det er langt mere end man kunne håbe på.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #4 af Dios
Besvaret af Dios på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Det der høje niveau af Danilo har jeg end ikke set. Ej heller et niveau fra hans side af, som ikke skal forventes i Real Madrid. Han gjorde det bedre slut på sæsonen end hidtil, men nu satte han også barren helt ekstremt lavt for ham selv til at begynde med, så alt andet ville også være helt uacceptabelt.

Kan man få omkring €25-30 for ham, så skal han helt klart sælges! Jeg har længe været fortaler for, at Nacho skulle agere reserve på både back pladsen, men også centralt. Derudover kan man hente Tejero og indlemme ham i truppen, og lade ham træne og spille med truppen. Nacho ville jeg til hver en tid vælge fremfor Danilo på den højreback, så om Tejero er uprøvet eller ej gør jeg mig ikke så meget i.

Set fra Danilo's synspunkt af, så vil han om nogle år heller ikke kunne holde ud ikke at spille fast, som vi har set det utallige af gange med andre spillere, som var gode før de kom til Real Madrid. Carvajal er flere længder foran Danilo, og den højreback har han jo indtil alderen indhenter ham, så hvorfor ikke prøve kræfter med Tejero som virker lovende.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, Siempre fiel, Chamartin, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #5 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Nyt Juventus-bud på Danilo

Zyconith skrev: Om det er en god idé for klubben at fastholde Danilo afhænger i min optik af to ting der begge falder tilbage på Danilo; Kan han levere et nogenlunde stabilt og højt niveau selvom han ikke er fast starter? I de perioder hvor Carvajal har været skadet har Danilo over flere kampe præsteret på et acceptabelt niveau. Og hvis Carvajal skulle gå hen og blive skadet igen er Danilo jo luksus spiller at have som backup. Det andet ville være om han mentalt er stærk nok til at indfinde sig med en bænkplads som udgangspunktet. Om end han på et tidspunkt var ved at vippe Carvajal af pinden, er det jo alt andet lige ikke status i øjeblikket. Mit indtryk er, at han (som tidligere nævnt i interviews) har skullet vænnet sig til presset og publikums tilbøjelighed til at finde syndebukke. Kan Danilo bibevare det høje niveau fra foråret -
uanset hans plads i hierarkiet - er jeg ikke tvivl om, at han vil fortsætte sin modningsproces, forbedre sit spil og i sidste ende være Real Madrid til gode.

Såfremt han skifter til Juventus, er det da en skam, at han ikke oplever at dele omklædningsrum med sin gamle ven fra Porto der er på vej til Chelsea, men på den anden side vil han jo være ubetinget førstevalg. Med VM i sigte vægter dette nok tungt, også ift. at skulle fortsætte sin reservetjans i Real Madrid.

For vores eget vedkommende har jeg ikke nerverne til, at lade en spansk tredjedivisions spiller starte inde mod Bayern Munchen i næste års semifinale i CL (Nacho skal højst sandsynligt agere reserve for en karantæneramt Ramos eller en skadet Varane).

Nej, Tejero er for uprøvet på dette niveau og jeg ser hellere at han får en udlejning til en højere liga før han skal være vores andetvalg til backpladsen (hvilket jeg da håber at han bliver i fremtiden, kan godt lide hans fightervilje og evner defensivt såvel fremadrettet).


Hvornår pokker har Danilo været i nærheden af at slå Carvajal af? Måske hvis spanieren er skadet, til begravelse, lige har fået konstateret kræft og kørt galt på scooter - samme dag.
Der har og vil altid være ikke bare 1, men 3-4 niveauer fra Danilo op til Carvajal.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Sam, Brylle, Siempre fiel, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #6 af Lars1991
Besvaret af Lars1991 på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Jeg kan altså godt huske at det var svært at tyde hvem der blev foretrukket i starten af Danilo og Carvajal, så tænker måske det er det tidspunkt zyconith tænker på.
Ellers er jeg helt enig, Carvajal er probably verdens bedste højreback. Der har Danilo laaangt vej endnu.
Men hvis han har det okay med at være reserve, så har jeg det okay med at han tager en sæson mere. Han viste et niveau man kunne bruge til noget sidst på sæsonen. Det skal han bare vise over en hel sæson, og hvis han gør det, så er det altså svært at finde en bedre klar reserve.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #7 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Om end han på et tidspunkt var ved at vippe Carvajal af pinden.

Pelle skrev:
Hvornår pokker har Danilo været i nærheden af at slå Carvajal af?


Mener det var i efteråret/vinteren af hans første sæson.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #8 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Nyt Juventus-bud på Danilo

Dios skrev: Carvajal er flere længder foran Danilo, og den højreback har han jo indtil alderen indhenter ham, så hvorfor ikke prøve kræfter med Tejero som virker lovende.


Som udgangspunkt, Danilo vs. Carvajal, der er jeg ikke så sikker igen på at der er så stor en forskel. At Carvajal har bedre betingelser for at gøre sig gældende er så noget andet ik'.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #9 af Dios
Besvaret af Dios på emne Nyt Juventus-bud på Danilo

Zyconith skrev:

Dios skrev: Carvajal er flere længder foran Danilo, og den højreback har han jo indtil alderen indhenter ham, så hvorfor ikke prøve kræfter med Tejero som virker lovende.


Som udgangspunkt, Danilo vs. Carvajal, der er jeg ikke så sikker igen på at der er så stor en forskel. At Carvajal har bedre betingelser for at gøre sig gældende er så noget andet ik'.


Har du en form for aktier i Danilo?

Det er jo decideret uhørt, at du ikke er sikker på den enorme klasseforskel på de 2 backs. Det er jo at sammenligne en Virago med en Night Rod. Det er simpelthen for tosset jo.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, Pelle, Jakobsif555, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #10 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Nyt Juventus-bud på Danilo

Pelle skrev:

Zyconith skrev: .


Hvornår pokker har Danilo været i nærheden af at slå Carvajal af? Måske hvis spanieren er skadet, til begravelse, lige har fået konstateret kræft og kørt galt på scooter - samme dag.
Der har og vil altid være ikke bare 1, men 3-4 niveauer fra Danilo op til Carvajal.


Der var engang, hvor Carvajal ikke var så overbevisende, hvorfor man hentede en relativ dyr Danilo. Mener at Danilo var den foretrukne mand i nogenlunde en halvsæson. Carvajal har heldigvis udviklet sig markant.

Tror også at Danilo bliver bedre med tiden. Ved dog ikke om han vil være tilfreds med at sidde så meget på bænken.

Vi skal nok indstille os på, at det først bliver i sommeren 18', hvor truppen ændres mærkbart.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #11 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Nyt Juventus-bud på Danilo

Fondo_Sur skrev:

Pelle skrev:

Zyconith skrev: .


Hvornår pokker har Danilo været i nærheden af at slå Carvajal af? Måske hvis spanieren er skadet, til begravelse, lige har fået konstateret kræft og kørt galt på scooter - samme dag.
Der har og vil altid være ikke bare 1, men 3-4 niveauer fra Danilo op til Carvajal.


Der var engang, hvor Carvajal ikke var så overbevisende, hvorfor man hentede en relativ dyr Danilo. Mener at Danilo var den foretrukne mand i nogenlunde en halvsæson. Carvajal har heldigvis udviklet sig markant.

Tror også at Danilo bliver bedre med tiden. Ved dog ikke om han vil være tilfreds med at sidde så meget på bænken.

Vi skal nok indstille os på, at det først bliver i sommeren 18', hvor truppen ændres mærkbart.

Så vist jeg husker, så var det ikke fordi Carvajal ikke var overbevisende, for i min hukommelse spillede Carvajal stadig med ret høj klasse. Var problemet ikke, at Danilo var en dyr dreng og derfor skulle behandles som en dyr dreng? Altså ligesom Bale kan blive kastet direkte ind i El Classico når han er tilbage fra skade og ligesom Isco i en lang periode var bag James i køen. Der var, så vidt jeg husker, en stor utilfredshed over at Danilo kunne få et minut når Carvajal var klar.
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #12 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Jeg husker nu også, at Danilo havde en periode - efter den forventede tilpasningsperiode - hvor han præsterede på niveau med Carvajal eller bedre(det er en smagssag). På daværende tidspunkt var jeg i tvivl om han eller Carvajal skulle være vores fremtidige førstevalg.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce