Nyt Juventus-bud på Danilo

6 år 8 måneder siden #49 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Nyt Juventus-bud på Danilo

Pelle skrev:

Hugol skrev:

Pelle skrev:

Hugol skrev:

Jakobsif555 skrev:

Hugol skrev: Det læste jeg i første omgang men det fjerner altså ikke muligheden at bruge ham som højre back

Det gør det vel, hvis vi har Ramos ude med karantæne og Varane ude med skade? I mit hoved kræver en 4-backkæde 4 reserver over en hel sæson, med så mange kampe som vi går ind til.


Det er da også worst case scenario. Går du så også ud fra at Carvajal og Marcelo er skadet samtidig ?


Worst case er oftest scenarier, der aldrig sker. Men dette er jo netop sket i sidste sæson, hvor både Varane og Pepe sad længe ude med skader. Lad nu være med at skrive som om det er en by i Rusland, når scenariet forekom for mindre end 6 måneder siden.

Ydermere var både Ramos og Nacho i karantænefare i den periode, så dit scenarie er ren utopi, det er ganske enkelt for stort et gamble.


Ja det forekom for 6 måneder siden, men ærligt talt så vandt vi to titler med worst case scenario. Dvs at worst case scenario faktisk ikke er helt skidt.


Nej, men der havde vi jo netop også Danilo?! Undskyld mig, men du er f***** umulig at diskutere noget som helst med, jeg sidder og bliver helt rasende bare af at læse dine indlæg. Det er da utroligt. Jeg er virkelig på vippen til at give dig en sviner af en anden verden, for du er fandme frustrerende at diskutere med :-D

Nu puster jeg lige ud engang, og så prøver du at se tingene i et lidt større perspektiv fra den anden side af bordet, kan vi ikke aftale det?


At du har en evne til at ende i det røde felt, det er på din regning. Vi brugte Danilo utrolig lidt og han fik for det meste kun kampene hvor Carvajal skulle spares. Ligeledes så var Nacho nogengange valgt foran Danilo.

I stedet for Nacho så kan Vallejo nu tage den rolle når Carvajal skal spares eller Tejero.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #50 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Det er jo ikke rigtigt. Zidane roterede som han gjort med hele truppen, men Carvajal havde en rigtig grim skade, som holdt ham ude længe, hvor Danilo tog over. Han har trods alt spillet 17 liga kampe (1.488 minutter) hvilket svarer til 87 min. pr. kamp.
Derudover 3 hele CL kampe.

Det vil altså sige, at Danilo spillede 17 ud af 38 ligakampe. At du kalder det "utrolig lidt" viser vel bare, at du skal kontrollere dine facts, inden du slynger om dig med vrøvl :) Til sammenligning har Carvajal spillet 21 ligakampe fordelt på 2015 minutter, så den kæmpe forskel, du henviser til, eksister altså ikke.

Jeg kan stadig ikke forstå, hvorfor du vil have 2 x CB til at skulle dække for en HB, når nu Varane og Ramos har vist sig så skrøbelige over en hel sæson. Spilletiden til både Pepe og Nacho vidner jo meget godt om, hvor meget der har været behov for 4 CBs til to pladser.
Så nej. Hverken Nacho eller Vallejo skal dække den plads, det skal Carvajal og Danilo/fuldgod erstatning. Og Tejero skal naturligvis lejes ud, at du ser ham klar til at træde direkte ind på førsteholdet er simpelthen gak. Han skal prøves af på højere niveau, inden han skal op på højeste niveau. Når nu vi har så god succes med at leje vores defensive spillere ud til den tyske liga, kunne det meget vel være en fin mellem-station for Tejero også. Så kan vi se, hvor han er om 1-2 år.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #51 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
17 kampe er ikke særlig meget nej, når man tænker på at han kun fik 1 ChL kamp ved siden af.
Det er ikke engang en halv sæson han har spillet af de mest interessante kampe i ligaen og ChL.

Morata har spillet mere end Danilo og der må man bare erkende at Morata har klaget over manglende spilletid, men du synes Danilo har spillet rigeligt. Hmmm..

De facts du kom med kendte jeg jo allerede til i forvejen, så dem havde jeg styr på. De står inde på LFP.es
Og der var en årsag til at Nacho blev valgt i en periode, hvor Carvajal var skadet fremfor Danilo.

Vallejo er centerback men kan også dække højre back, men jeg regner med at Zizou henter Tejero op hvis Danilo sælges. Dermed har man 2 løsninger fremfor en dyr Danilo.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #52 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Well, det er 44% af kampene, Danilo har spillet. Det synes jeg da er ret pænt. Især når man tænker på, at du slet ikke mener han er blevet brugt.
Han har fået 3 CL kampe og spillet samlet 270 minutter.

At du nu begynder at blande Morata og hans personlige holdning til sin spilletid ind i diskussionen viser bare, at du er ude på dybt vand. Jeg har ikke yderligere til diskussionen.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #53 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Det er ikke pænt for en spiller der har kostet 31 millioner euro ca plus ekstra beløber ved siden af, så vi snakker omkring 40.

Jeg blander Morata ind i det er pga. en sammenligning. Der er ingen spillere der kan stille sig tilfreds med den type spilletid og samtidig forventes det samme næste sæson. Så ja, hvis du ser på det som træner eller som fan. Så er det måske meget fint men som spiller kan det ikke accepteres. Så nej det er sgu ikke særlig fint det antal minutter Danilo har fået.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #54 af AmorMadrid

Hugol skrev: Det er ikke pænt for en spiller der har kostet 31 millioner euro ca plus ekstra beløber ved siden af, så vi snakker omkring 40.

Jeg blander Morata ind i det er pga. en sammenligning. Der er ingen spillere der kan stille sig tilfreds med den type spilletid og samtidig forventes det samme næste sæson. Så ja, hvis du ser på det som træner eller som fan. Så er det måske meget fint men som spiller kan det ikke accepteres. Så nej det er sgu ikke særlig fint det antal minutter Danilo har fået.


Nu drejer du jo diskussionen fuldstændig. Det handler ikke om hvorvidt Danilo er tilfreds med sin spilletid eller ej (og så vidt jeg ved har Danilo heller aldrig klaget over manglende spilletid). Diskussionen går på om vi har brug for Danilo, eller om vi ikke har. Og helt ærligt 44% spilletid som backup? Hvis man klager over det, så har man misforstået sin rolle.

Som Pelle også skriver, så var der brug for Danilo flere gange sidste sæson blandt andet pga længere varende skader til Carvajal. Så vi har altså brug for en erstatning, for der vil utvivlsomt blive brug for det flere gange i sæsonen.

Det worst case scenario som blev stillet op, kan sagtens ske igen, ummidelbart virker det faktisk mere sandsynligt, end at det ikke sker. Så kan det godt være at vi endte med at vinde to titler alligevel, men det er jo ikke et ordentligt argument. Vi vandt jo ikke de to titler, fordi vi var presset på antallet af forsvarspillere. Der var alle mulige andre grunde til det. Hvis enten Nacho eller Ramos var røget i karantæne, kunne det jo muligvis have kostet os en af titlerne.

Så selvfølgelig skal vi ikke nøjes med et minimum af forsvarsspillere, alene på det grundlag at vi endte med at vinde to titler sidste sæson. Hvorfor løbe den risiko, når det er så nemt bare at være på den sikre side, og så beholde Danilo.

"Maybe they hate me because I'm too good" - Cristiano Ronaldo
Følgende bruger(e) sagde tak: Pelle, Jakobsif555, REAL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #55 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Nyt Juventus-bud på Danilo

AmorMadrid skrev:

Hugol skrev: Det er ikke pænt for en spiller der har kostet 31 millioner euro ca plus ekstra beløber ved siden af, så vi snakker omkring 40.

Jeg blander Morata ind i det er pga. en sammenligning. Der er ingen spillere der kan stille sig tilfreds med den type spilletid og samtidig forventes det samme næste sæson. Så ja, hvis du ser på det som træner eller som fan. Så er det måske meget fint men som spiller kan det ikke accepteres. Så nej det er sgu ikke særlig fint det antal minutter Danilo har fået.


Nu drejer du jo diskussionen fuldstændig. Det handler ikke om hvorvidt Danilo er tilfreds med sin spilletid eller ej (og så vidt jeg ved har Danilo heller aldrig klaget over manglende spilletid). Diskussionen går på om vi har brug for Danilo, eller om vi ikke har. Og helt ærligt 44% spilletid som backup? Hvis man klager over det, så har man misforstået sin rolle.

Som Pelle også skriver, så var der brug for Danilo flere gange sidste sæson blandt andet pga længere varende skader til Carvajal. Så vi har altså brug for en erstatning, for der vil utvivlsomt blive brug for det flere gange i sæsonen.

Det worst case scenario som blev stillet op, kan sagtens ske igen, ummidelbart virker det faktisk mere sandsynligt, end at det ikke sker. Så kan det godt være at vi endte med at vinde to titler alligevel, men det er jo ikke et ordentligt argument. Vi vandt jo ikke de to titler, fordi vi var presset på antallet af forsvarspillere. Der var alle mulige andre grunde til det. Hvis enten Nacho eller Ramos var røget i karantæne, kunne det jo muligvis have kostet os en af titlerne.

Så selvfølgelig skal vi ikke nøjes med et minimum af forsvarsspillere, alene på det grundlag at vi endte med at vinde to titler sidste sæson. Hvorfor løbe den risiko, når det er så nemt bare at være på den sikre side, og så beholde Danilo.


Hvis man ikke har flere argumenter, kan man altid vinkle diskussionen over på noget fuldstændig irrelevant ;-)

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #56 af REAL
Besvaret af REAL på emne Nyt Juventus-bud på Danilo

Hugol skrev: Det er ikke pænt for en spiller der har kostet 31 millioner euro ca plus ekstra beløber ved siden af, så vi snakker omkring 40.

Jeg blander Morata ind i det er pga. en sammenligning. Der er ingen spillere der kan stille sig tilfreds med den type spilletid og samtidig forventes det samme næste sæson. Så ja, hvis du ser på det som træner eller som fan. Så er det måske meget fint men som spiller kan det ikke accepteres. Så nej det er sgu ikke særlig fint det antal minutter Danilo har fået.


Hvorfor kan man ikke acceptere at stå bag verdens bedste højreback - i verdens bedste klub? Dertil, vil du så mene at Nacho har begået en fejl de forrige sæsoner? Hvis vi ser bort fra netop overståede sæson, så har de 3 foregående sæsoner budt på 16, 14 og 12 kampe i LaLiga.
Følgende bruger(e) sagde tak: Jakobsif555

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #57 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Danilo blev ikke indkøbt som backup, han har selv stillet sig i den situation.

Vi løber heller ingen risiko ved at have to løsninger frem for en. Nemlig Tejero og Vallejo.

Der er selvf flere ting ved denne diskution end den alene forholder sig om det er fornuftigt at beholde Danilo eller ej.

Det er helt utopi at man mener at den spilletid Danilo har fået i Madrid er tilfredsstillende for nogle af parterne ift den pris han har kostet. Det er ikke at ændre på diskutionen men at tage den et skridt videre.

At være bænkevarmer kan ikke accepteres i mange spilleres øjne. Og det kommer til at få indflydelse i spørgsmålet om, skal Danilo beholdes eller ikke!

Danilo har nok ikke klaget fordi han selv ved hvilket niveau han har spillet på. Han har simpelthen ikke fortjent den status han fik fra starten. Der er jo ingen tvivl om vi snakker om et fejlkøb

Carvajal var go nok og man kunne ha satset på et talent som backup.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #58 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Nyt Juventus-bud på Danilo

REAL skrev:

Hugol skrev: Det er ikke pænt for en spiller der har kostet 31 millioner euro ca plus ekstra beløber ved siden af, så vi snakker omkring 40.

Jeg blander Morata ind i det er pga. en sammenligning. Der er ingen spillere der kan stille sig tilfreds med den type spilletid og samtidig forventes det samme næste sæson. Så ja, hvis du ser på det som træner eller som fan. Så er det måske meget fint men som spiller kan det ikke accepteres. Så nej det er sgu ikke særlig fint det antal minutter Danilo har fået.


Hvorfor kan man ikke acceptere at stå bag verdens bedste højreback - i verdens bedste klub? Dertil, vil du så mene at Nacho har begået en fejl de forrige sæsoner? Hvis vi ser bort fra netop overståede sæson, så har de 3 foregående sæsoner budt på 16, 14 og 12 kampe i LaLiga.


Man stolte slet ikke på Carvajal nok og derfor købte man Danilo. Danilo blev fortrukket fremfor Carvajal efter han blev købt og man kan nu se hvilken gigantisk fejltagelse man har begået. Der blev jo advaret om det fra alle sider, selv Maldini var en af de hårdeste kritikkere.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #59 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
Edit

Amor Madrid
Husker du slet ikke at Danilo ikke fik særlig meget spilletid da Carvajal var ude i en del af sæsonen fordi at han spillede af HT. Man brugte i stedet Nacho.

Ligeledes var der kampe hvor man indskiftede Danilo som højre midt foran Carvajal.

Og Danilo tog en eller flere kampe på venstre back hvor marcelo enten var skadet eller havde brug for pause.

Det får Danilo heller ikke mere med indkøbet af Theo.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #60 af Fondo_Sur
Besvaret af Fondo_Sur på emne Nyt Juventus-bud på Danilo
@hugol

Mildest talt så har Zidane ikke undgået at spille med Danilo. Han er en naturlig højre back, og er blevet valgt i store kampe.

Jeg tror på ham i hans stadigt begrænsende rolle.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce