Ceballos-handel offentliggøres på mandag

6 år 8 måneder siden #61 af Dios

Hugol skrev: Der bliver da ikke frigivet minutter til Kovacic pga et James salg.

Real Madrids system skifter tit for 4-4-2 til 4-3-3, så du kan ikke regne med at det hedder 6 spillere til 3 positioner. Det kan også have indflydelse, hvis Mbappe bliver købt.


Nu har jeg lige siddet og tjekket med statistikker og holdopstillinger fra marts og frem. Hukommelsen fejlede intet, og alt peger på, som jeg også huskede det, at James oftest spillede i stedet for Kroos eller Modric.
Han spillede oftest sammen med Kovacic, Asensio, Lucas og et par gange med Isco. Asensio spillede aldrig på den centrale midtbane, men det gjorde James til gengæld. Ergo så fik James spilletid, fordi bredden på den centrale midtbane ikke var større, som jeg også skrev det i mit første indlæg må det være.

Jeg kan bedst lide at forholde mig til hvad vi ved i stedet for at blive ved med at gætte. Kabalen går stadig op IMO uanset om Mbappé bliver købt, eller om det hedder en 4-4-2 diamant eller 4-3-3.
Uanset hvad, så skal Isco og Asensio kæmpe med om de offensive pladser, at de så heldigvis er alsidige er bare et kæmpe plus.

Casemiro, Llorente, Kroos, Ceballos, Modric, Kovacic, Isco, Asensio,James Lucas, Ronaldo, Benzema og Morata. Sådan her ser vores trup ud til de 6 forreste pladser. 2 spillere til hver position. Det gik fremragende sidste sæson, og Mbappé vil jo bare erstatte Morata.
Forhåbentlig rotere Zidane meget mere i efterårssæsonen end han gjorde sidste efterårssæson, for fundamentet og rollerne må efterhånden ikke være til at tage fejl af.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Dios.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #62 af Hugol
Ceballos handlen udskudt end smule pga betalings uenigheder.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #63 af Hugol
Ceballos ventes præsenteret den 20 juli skriver AS.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #64 af Chamartin

Hugol skrev: Ceballos ventes præsenteret den 20 juli skriver AS.


Handlen er nu officiel

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #65 af DarioGomez
Lækkert!

Så mangler vi:

Kontrakt til Isco

Og så er vi færdige.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #66 af Chamartin
Jeg tror sgu, det bliver godt med noget varmt andalusisk blod som alternativ på midtbanen.

Ceballos er vidst en spiller, der som Ramos, spiller med stort engagement og ærgerrighed. Men han må gerne adskille sig fra Ramos på antallet af dumheder og røde kort, der følge med ;)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce