Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Bayern lejer James de næste 2 år

Bayern lejer James de næste 2 år 1 uge 6 dage siden #1

James

James har været en af de spillere i Real Madrids brede trup, der i den forgangne sæson tabte kampen om spilletid. Det har længe været ventet, at han derfor i løbet af sommeren ville søge nye græsgange, og nu har et skifte materialiseret sig.

Det er dog ikke en klub i England, der i sidste ende har fået fingrene i columbianeren, sådan som rygterne har forllydt. Derimod er det Bayern München, der i dag har offentliggjort, at de har lejet James i en toårig periode. 
Efter sigende skulle det have været Ancelottis eget ønske at bringe columbianeren til Tyskland, eftersom de begge kender hinanden fra Ancellotis tid i Real Madrid.

Indbygget i lejekontrakten er en købsoption, så dermed er det ikke umuligt, at man har set James for sidste gang i den hvide trøje. Han nåede 111 optrædener på tværs af alle turneringer med 36 mål og 41 assists til følge i klubben.

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
The administrator has disabled public write access.

Bayern lejer James de næste 2 år 1 uge 6 dage siden #2

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Nu hvor vi mister James synes jeg at truppen mangler en uforudsigelig spiller med x-factor, men det virker ikke til at vi får sådan en. Alt tyder på, at vi kun køber Ceballos og Theo denne sommer.

Bayern lejer James de næste 2 år 1 uge 6 dage siden #3

• Elkrimi
  • Elkrimi's profilbillede
  • Platin bruger
Steen skrev:
Nu hvor vi mister James synes jeg at truppen mangler en uforudsigelig spiller med x-factor, men det virker ikke til at vi får sådan en. Alt tyder på, at vi kun køber Ceballos og Theo denne sommer.

Hvad med Asensio? Han besidder nøjagtig de samme kvaliteter som James, bare hurtigere, men med dårligere frisparks-skills.
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden af Elkrimi.
Følgende bruger(e) har sagt tak: larsvegas

Bayern lejer James de næste 2 år 1 uge 6 dage siden #4

Steen skrev:

Han var ikke nødvendig i CHL finalen. Eller tænker du vi mangler denne X-Factor til de mindre kampe?
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Bayern lejer James de næste 2 år 1 uge 6 dage siden #5

• Sahinovic
  • Sahinovic's profilbillede
  • Platin bruger
Hahaha, ja man må godt nok sige at James var en uforudsigelig spiller med x-factor. Det eneste jeg ærgrer mig over er, at vi ikke fik skilt os helt af med ham, Real Madrid kunne ihvertfald ikke bruge ham til særligt meget.
''Don't write about him, don't try to describe him, just watch him''.
Sidste redigering: 1 uge 6 dage siden af Sahinovic.

Bayern lejer James de næste 2 år 1 uge 6 dage siden #6

• elle44
  • elle44's profilbillede
  • Platin bruger
Steen skrev:

Det eneste uforudsigelig ved James er om han leverer eller ikke leverer.

Bayern lejer James de næste 2 år 1 uge 6 dage siden #7

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Vi mister nærmest ingenting rent sportsligt.
Club castizo y generoso... todo nervio y corazón.

Bayern lejer James de næste 2 år 1 uge 6 dage siden #8

• Fondo_Sur
  • Fondo_Sur's profilbillede
  • Platin bruger
Modric' udtalelser for et par dage siden er med tiden blevet sjovere:
- "Det er ingen let beslutning at forlade Madrid, for det bliver aldrig det samme efterfølgende. Vi er i verdens bedste klub, så rangstigen går kun ned herfra"

Hvis det dog bare viser sig, at vi har fået en god handlen på plads. Real Madrid - Bayern München handler plejer at være præget af gensidig respekt. De fik Alonso billigt, vi fik Kroos (relativt) billigt.
Club castizo y generoso... todo nervio y corazón.

Bayern lejer James de næste 2 år 1 uge 6 dage siden #9

Jeg ville sige, at det er underligt at udleje saa god en spiller til en rival til ChL titlen, men vi har jo ingen rivaler til den titel efterhaanden :-D
Udlejning maa vel ioevrigt betyde, at han ikke vil kunne spille i eventuelle kampe mod os.

Bayern lejer James de næste 2 år 1 uge 6 dage siden #10

• Steen
  • Steen's profilbillede
  • Platin bruger
Det er korrekt, Asensio besidder også en smule x-factor. Men hvor mange andre spillere i truppen kan skyde langt udefra (med succes vel og mærke), eller score på frispark? Isco er en rigtig god dribler, men ellers er vores trio i front bestående af Ronaldo, Bale og Benzema nok noget af det mest forudsigelige og kedelige man kan finde. Der er meget snak om at BBC ikke længere er urørlige, men det skal jeg se før jeg vælger at tro på det. Jeg er sikker på at Zidane starter med de tre, medmindre en af dem bliver skadet.

Bayern lejer James de næste 2 år 1 uge 6 dage siden #11

• REAList
  • REAList's profilbillede
  • Ekspert bruger
  • Hala Madrid
Er der en logisk forklaring på at man lejer ham ud i 2 år med købsoption på 60mil €? hvorfor ikke bare have solgt ham med det samme for 60mil€ ?

Derudover kan Real Madrid hente ham tilbage inden for de 2 år hvis de betaler Bayern 35mil€ som selv ikke har betalt noget? Andet end hans løn selvfølgelig.

Er der en venlig sjæl som kan hjælpe mig med at få det her til at give mening?

Det eneste jeg kan se, er at Real håber at han klare det rigtig godt og henter ham tilbage/sælger ham videre til en astronomisk pris(som følge af transfer prisernes stigende tendens).Eller at Bayern naturligvis bare betaler klausulen.

Hvis han derimod ikke klare det godt, så kan Bayern vælge at ladevær med at købe ham, også "hænger" vi på ham igen.

Uanset hvad så er han stadigvæk ejet af Real Madrid, som så derfor sikkert stadigvæk har en andel i hans marketings rettigheder.
¡Hasta la Victoria Siempre!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Bayern lejer James de næste 2 år 1 uge 6 dage siden #12

R7CR7GB11 skrev:
Jeg ville sige, at det er underligt at udleje saa god en spiller til en rival til ChL titlen, men vi har jo ingen rivaler til den titel efterhaanden :-D
Udlejning maa vel ioevrigt betyde, at han ikke vil kunne spille i eventuelle kampe mod os.

Nej. En udlejning betyder at han kan blive indskrevet i Bayerns Champions League trup, og hvis han gør det og hvis holdene møder hinanden, må James gerne spille for Bayern mod Real Madrid.
Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.