Stor interesse for Kroos

6 år 8 måneder siden #13 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Stor interesse for Kroos
Jeg har haft op til flere debatter med brugere herinde, som ikke så/ser det store lys i Kroos. Jeg har altid vurderet Kroos højt. Altid.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #14 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Stor interesse for Kroos
De største spillere vil altid have bejlere. Jeg nægter dog at tro på, at vi slipper ham.
Dertil kender både Florentino og Zidane hans værdi.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #15 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Stor interesse for Kroos
Jeg var en af dem, der i sommer advokerede for, at Kroos godt kunne udskiftes med Pogba. I dag er jeg naturligvis glad for, at det ikke skete.

Men jeg synes altså også, at tyskeren har udviklet sit spil. Han har altid været fantastisk, men der var perioder i sidste sæson, hvor han udelukkende brillerede i rollen som en dybe playmaker. I år har han i højere grad taget 8-rollen på sig, og jeg synes også, at han viser mere løbevilje uden bold.

Han er begyndt at vende på modstanderen mere, og han tager sågar ofte nogle løb op af banen. Det har før denne sæson været Modric' rolle på midten - udelukkende.

Bottom line. Jeg synes, at Kroos har udviklet sig meget i denne sæson, og han er naturligvis blandt de bedste midtbanespillere i verden. Han når dog ikke Modric - overhovedet - hvis du spørger mig.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #16 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Stor interesse for Kroos
Jeg husker tydeligt at der var nogle (skingrende sindsyge) der ønskede Kroos langt pokkers i vold grundet hans "elendige pasningsspil fra side til side der ikke førte noget offensivt af sig". Var han ikke den med flest assists sidste sæson?

Er der nogen der kan finde tråden med de kommentarer vdr. Kroos og at han skulle smider på porten grundet hans "evindelige side-til-afleveringer"?

Mon ikke der var en eller to fra denne tråd der havde den holdning, eller måske har vedkommende gemt sig af bare flovhed...

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #17 af Dios
Besvaret af Dios på emne Stor interesse for Kroos
@Kassow-Rossing.

Du husker meget forkert, og nej jeg gider ikke at finde citater frem for 1-2 år tilbage :)

@Sebberg.

Kroos har ikke "udviklet sit spil". Han har bare fået den rolle som han er bedst i. Den rolle han til sidst havde i Bayern, og den rolle han oftest har på landsholdet. Casemiro og Isco har hjulpet Kroos og Modric helt utroligt meget, da de har frigjort dem fra det defensive og offensive arbejde, så de kan gøre hvad de er bedst til. Ingen af dem er specielt gode defensive eller decideret offensive, men de kan opbygge spillet som ingen andre, og de kan iscenesætte holdet og dirigere spillet, som du jo nok selv er klar over :)

No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Dios.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #18 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Stor interesse for Kroos

Steen skrev:

Hugol skrev: Ja med et Kroos salg bliver der så plads til Kovacic

Du mener måske også at vi bør sælge Ronaldo for at gøre plads til Lucas Vazquez?


Nej det var for at gøre min pointe endnu stærkere om, at indkøbet af Ceballos ikke gør det lettere for Kovacic at få plads på holdet. En ting som også skrives i de spanske medier nu.

Et salg af Kroos vil selvf ændre på dette og er sagt lidt i spads

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #19 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Stor interesse for Kroos
Nå Milan er tæt på Renato Sanches; det må trods alt kølne deres Kroos interesse en smule.

Kroos er for øvrigt vanvittig i sin pasningsrolle: 92,2 % i CHL, 93,4% i La Liga og så oveni i det lige 13 assists.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved DarioGomez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #20 af DarioGomez
Besvaret af DarioGomez på emne Stor interesse for Kroos
Det eneste jeg i øvrigt kan frygte er, at Florentino er så forhippet på at vinde kampen om De Gea, at han er klar til at lade Kroos rejse for at trække sig sejrsrigt ud af slaget.

Kan han være så dum?

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #21 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Stor interesse for Kroos

DarioGomez skrev: Det eneste jeg i øvrigt kan frygte er, at Florentino er så forhippet på at vinde kampen om De Gea, at han er klar til at lade Kroos rejse for at trække sig sejrsrigt ud af slaget.

Kan han være så dum?


Det må og skal blive et rungende nej. Så dum er der ingen, der er.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce