Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Globoesporte: Danilo er enig med Chelsea

Globoesporte: Danilo er enig med Chelsea 1 uge 1 dag siden #1

Danilo

Ifølge brasilianske Globoesporte er Danilo nu nået til enighed med Chelsea om sine personlige vilkår og et skifte til de engelske mestre synes dermed rykket et skridt nærmere.

Der mangler dog fortsat et centralt punkt, nemlig at de to klubber også bliver enige om prisen og her forlanger Real Madrid fortsat i omegnen af 30 millioner € for at lade brasilianeren skifte til London.

Danilo var ellers indstillet på at blive hos de dobbelte CL-vindere, men udsigten til mere regelmæssig spilletid i Chelsea end han kunne drømme om i Real Madrid, har fået ham på andre tanker og den forestående VM-slutrunde i Rusland næste år er også en vigtig faktor for højrebackens beslutning.

Også Manchester City menes at have vist interesse i de seneste dage, men Chelsea har lagt sig i førersædet for at få Danilo.

The administrator has disabled public write access.

Globoesporte: Danilo er enig med Chelsea 1 uge 1 dag siden #2

• Daniel
  • Daniel's profilbillede
  • Platin bruger
Det ville være så fandens smukt!
Følgende bruger(e) har sagt tak: Dios

Globoesporte: Danilo er enig med Chelsea 1 uge 1 dag siden #3

Jeg forstår ikke den med VM i 2018.
Han har ikke en jordisk chance for at spille frem for Alves.

Globoesporte: Danilo er enig med Chelsea 1 uge 1 dag siden #4

• El Siete
  • El Siete's profilbillede
  • Ekspert bruger
Men €30M? Kyle Walker er lige røget for det dobbelte, nu må vi lige op på hesten og vride nogle flere penge ud af de desperate englændere :)
Madridista siden 2000. Raúl over dem alle.
Følgende bruger(e) har sagt tak: madrid2000

Globoesporte: Danilo er enig med Chelsea 1 uge 1 dag siden #5

• Salix7
  • Salix7's profilbillede
  • Guld bruger
  • Hala Madrid!
Sælg, sælg, sælg - hvis vi kan få bare lidt for ham, er jeg godt tilfreds:-)

Globoesporte: Danilo er enig med Chelsea 1 uge 1 dag siden #6

• Mathiaska
  • Mathiaska's profilbillede
  • Platin bruger
Jeg er forvirret. Vil det sige, at der er repræsentanter fra Chelsea i USA, som forhandler med Danilo og hans agent mellem/efter træningspassene, eller har Danilo - som mange steder meldes ikke interesseret i at komme væk - ladet sin agent styre det shit 100%?

Og så meldes prisen lavere, end hvad vi gav for ham for 2 år siden? Det giver for mig ingen mening og jeg har svært ved at tro at Perez vil slippe ham for mindre end det han i sin tid kostede, særligt i markedets nuværende forfatning.

Jeg er med på 99% herinde ønsker manden af helveds til, men jeg tror personligt ikke på denne historie. Chelsea, Juventus og Tottenham mangler desperat en HB, det ved vi. Hvorfor fanden skulle man sælge ham under markedsværdien når efterspørgslen umiddelbar er stor? Og hvorfor skal en integreret spiller i truppen sælges "billigt", når det efterlader vores trup og forhandlingsposition skidt ift. jagten på vores nye reserve til pladsen? (Ja ja ja, de unge uprøvede fra La Fabrica og alt det der).
Følgende bruger(e) har sagt tak: El Siete

Globoesporte: Danilo er enig med Chelsea 1 uge 22 timer siden #7

• Hugol
  • Hugol's profilbillede
  • Bruger er blokkeret
  • Hala Madrid
Danilo og Morata snart væk, det ser ud til at Mbappe snart er Madrid spiller
Har valgt at takke af på forum!

Globoesporte: Danilo er enig med Chelsea 1 uge 22 timer siden #8

Nej hvor det generer mig, at vi lader Danilo rejse - for nu skal vi på markedet i jagten på et alternativ.
Carvajal har jo desværre vist, at han oftest har en skadesperiode i løbet af en sæson, og der vil jeg være ked af at spille med Achraf eller Tejero.
Alternativerne er naturligvis Nacho eller Vallejo, men ingen af de to er jo decideret født til højrebacken.

Jeg håber godt nok, at vi besinder os og holder på Danilo; jeg tror på, at han bliver virkelig god.

Mht. Morata så var det desværre forventeligt - det er fint nok, at vi henter Mbappe, men vi kommer til at mangle den trussel i luftrummet, som Morata altså er - Villarreal away anyone? - det får vi ikke i samme grad med franskmanden.

Desuden taler AS om, at Ceballos ankomst kan bringe Kovacic i spil til en transfer væk fra klubben; det vil være idioti af historiske proportioner, hvis det passer. Ikke mindst fordi kroaten bottom line er bedre nu og formentlig også et større talent end Dani.
Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 33 nationale mesterskaber ...
Sidste redigering: 1 uge 22 timer siden af DarioGomez.

Globoesporte: Danilo er enig med Chelsea 1 uge 21 timer siden #9

• Hugol
  • Hugol's profilbillede
  • Bruger er blokkeret
  • Hala Madrid
Ja det med Kovacic har Dios jo regnet ud, han skal bare lige have skrevet til AS :)

Spøg til side, selvf giver det pres til Kovacic at Ceballos er kommet.

Der er andre løsninger ift backup til Carvajal end de allerede nævnte.
Har valgt at takke af på forum!

Globoesporte: Danilo er enig med Chelsea 1 uge 16 timer siden #10

• Dios
  • Dios's profilbillede
  • Platin bruger
Hugol skrev:
Ja det med Kovacic har Dios jo regnet ud, han skal bare lige have skrevet til AS :)

Spøg til side, selvf giver det pres til Kovacic at Ceballos er kommet.

Der er andre løsninger ift backup til Carvajal end de allerede nævnte.

Jeg er generelt omgået blandt tåber, så det skulle da ikke være første gang jeg har regnet noget ud andre ikke har kunne ;D
No solo soy perfecto, también soy Madridista.
Leveret af Kunena Forum

BEMÆRK! Vi bruger cookies.

Ved at benytte hjemmesiden accepterer du, at der gemmes cookies på din computer. Læs mere

Jeg er indforstået

Hvorfor informerer vi om cookies?

Alle danske hjemmesider skal informere om cookies, der afsættes på brugerens udstyr. Informationen skal være i overensstemmelse med ”Bekendtgørelse om krav til information og samtykke ved lagring af og adgang til oplysninger i slutbrugeres terminaludstyr”.

Vi benytter cookies til:

• Optimering af teknisk funktionalitet
  • Integration til facebook.com
  • Integration til vores annoncører, herunder Google AdSense

Ønsker du ikke at tillade cookies, kan du finde en vejledning her til at slette/slå dem fra i din browser. Vælger du at slette cookies, vil en del funktioner på madridista.dk ikke fungere hensigtsmæssigt for dig. Fx vil det ikke være muligt at logge på debatforum.