Officielt: Morata til Chelsea

6 år 8 måneder siden #13 af madrid2000
Jeg læser flere steder om en pris på 58 millioner pund og resten i add ons, der kan bringe prisen op til 70 millioner pund eller omkring 80 millioner euro.

www.telegraph.co.uk/football/2017/07/19/...leting-chelsea-move/

Man må håbe det er nogle add ons, der let kan opnåes. Ellers ligner det igen en dårlig handel.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #14 af Zyconith
Så drop da al den snak om "dårlige handler" og "det er for mange penge". Der sidder folk og regner på tingene og får økonomien til at gå op i en højere enhed og beløbsstørrelser er relative.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #15 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Officielt: Morata til Chelsea

larsvegas skrev: Øv det jeg er mest ked af, er at han var en spiller af Real Madrid alv. Okay nu han blevet solgt til en super pris, så det er da et plus.

Set fra Morata side forstår jeg det ikke helt. Vil han ikke stadig stå bag Diego Costa?


Costa bliver solgt.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #16 af Siempre fiel

Zyconith skrev: Så drop da al den snak om "dårlige handler" og "det er for mange penge". Der sidder folk og regner på tingene og får økonomien til at gå op i en højere enhed og beløbsstørrelser er relative.


Så der findes ikke dårlige handler fordi der sidder folk med en regnemaskine og forstand på økonomi?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #17 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Officielt: Morata til Chelsea
Fedt!!

KOM SÅ MED LEWA !!! Der er indgået en aftale med Bayern i forlængelse af James dealen og Lewa bliver offentliggjort imorgen :D

Hala
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved zizou21.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #18 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Officielt: Morata til Chelsea

larsvegas skrev: Måske jeg kan ikke finde ud af hvad Diego Costa vil. Det eneste jeg hørt at Diego Costa er blevet rygtet til er Atletico og kinesisk fodbold.


Det er ikke så meget et spørgsmål om hvad Costa vil. Conte har meddelt ham, at han ikke er en del af hans planer for den kommende sæson. Længere er den ikke. Han skal væk og det er sådan det ender. Det ligner et retur til Atlético, om end de ikke vil betale det Chelsea forlanger, men lur mig om parterne ikke fortsat forhandler og når til enighed før eller siden.

Summa summarum er at Conte ikke ønsker Diego Costa i Chelsea, hvilket han har meddelt Costa og hans agent. En historie der har kørt i et stykke tid nu, særligt i den engelske presse. Det er sådan stadig der den er strandet nu. Altså formentlig indtil de når til enighed med Atlético.
Følgende bruger(e) sagde tak: larsvegas

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #19 af Brylle
Besvaret af Brylle på emne Officielt: Morata til Chelsea
Jeg tror, at det bliver et godt skifte for Morata og en god spiller for Chelsea at have på toppen. De har en masse kontrol i deres kampe, har fået sig en midtbane med en masse power og har samtidig fundet plads til en masse kreative spillere, så Moratas opgave bliver ret simpel: Der skal bare laves mål, og det ved vi, at han er i stand til. Jeg synes, at det er en god handel af Chelsea nu hvor de ikke fik fat i Lukaku.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vildfaren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #20 af Salix7
Besvaret af Salix7 på emne Officielt: Morata til Chelsea

zizou21 skrev: Fedt!!

KOM SÅ MED LEWA !!! Der er indgået en aftale med Bayern i forlængelse af James dealen og Lewa bliver offentliggjort imorgen :D


Jeg tror ikke Lewa, vil være tilfreds med en plads på bænken;-) Du regner vel ikke med, at han kan slår vores tilsyneladende udødelige BBC trio i stykker?

"Noventa minuti en el Bernabéu son molto longo."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #21 af DarioGomez
Lidt morsom video:

as.com/videos/2017/07/20/portada/1500532...4319.html?autoplay=1

Nu skal man naturligvis passe på med at drage konklusioner ud fra korte videoklip, men læg lige mærke til, hvor få spillere, der rent faktisk er henne ved Morata for at sige farvel.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #22 af Kassow-Rossing

DarioGomez skrev: as.com/videos/2017/07/20/portada/1500532...4319.html?autoplay=1



Hold da op han virker ikke til at være specielt glad for at skifte væk fra de største profiler i verden, sydens sol og toppen af CHL. Jeg håber han bliver lykkelig for den ekstra spilletid i det engelske, hvor konkurrencen ikke er helt så skarp.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #23 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Officielt: Morata til Chelsea

DarioGomez skrev: Lidt morsom video:

as.com/videos/2017/07/20/portada/1500532...4319.html?autoplay=1

Nu skal man naturligvis passe på med at drage konklusioner ud fra korte videoklip, men læg lige mærke til, hvor få spillere, der rent faktisk er henne ved Morata for at sige farvel.


Det er jo kun de spanske. Det virker besynderligt. Jeg har været inde på det tidligere, men det virker altså lidt som om, der er en opdeling mellem de spanske spillere og de udenlandske. Uden at man skal begynde at se spøgelser, naturligvis.

"Maybe they hate me because I'm too good."

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #24 af DarioGomez
Endda kun nogle af de spanske, hvor er Ramos, Casilla og Asensio fx?
Og så lige Bale ...

Det ser sært ud. Men jeg tænker, Morata har gjort det helt rigtige, og at klubben også kommer styrket ud af vinduet nu. Omvendt vil jeg gerne have 'erstatningen' på plads snarest muligt, så vi ikke skal til at spille en ny spiller ind i systemet, når først sæsonen er startet.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce