Officielt: Morata til Chelsea

6 år 8 måneder siden #25 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Officielt: Morata til Chelsea

DarioGomez skrev: Endda kun nogle af de spanske, hvor er Ramos, Casilla og Asensio fx?
Og så lige Bale ...

Det ser sært ud. Men jeg tænker, Morata har gjort det helt rigtige, og at klubben også kommer styrket ud af vinduet nu. Omvendt vil jeg gerne have 'erstatningen' på plads snarest muligt, så vi ikke skal til at spille en ny spiller ind i systemet, når først sæsonen er startet.


Hvis det er Mbappé, man går efter, kan man ligeså godt få ham på plads nu. Det giver ingen mening at indlemme ham d. 31 august, som vi har set det med mange andre spillere. Det kunne også være fedt at afslutte vinduet tidligt a lá Bayern for en gangs skyld :-)

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #26 af Sebberg
Besvaret af Sebberg på emne Officielt: Morata til Chelsea
Normalt er det ikke mig, der skyder de videoer ned, men mon ikke der har været en meget officiel og formel afsked i omklædningsrummet, mens det her er en eller anden 'vi skal lige have dit farvel på video'-projekt?
Følgende bruger(e) sagde tak: JimmyBroe, El Siete

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #27 af DarioGomez
Det kan meget vel være... som jeg skrev: pas på med forhastede konklusioner.

Det ser bare lidt spøjst ud.

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #28 af madrid2000

DarioGomez skrev: Endda kun nogle af de spanske, hvor er Ramos, Casilla og Asensio fx?
Og så lige Bale ...

Det ser sært ud. Men jeg tænker, Morata har gjort det helt rigtige, og at klubben også kommer styrket ud af vinduet nu. Omvendt vil jeg gerne have 'erstatningen' på plads snarest muligt, så vi ikke skal til at spille en ny spiller ind i systemet, når først sæsonen er startet.


Asensio er vel stadig på ferie? Og Ramos har sendt ham en kærlig hilsen afsted på twitter, så der ikke rigtig noget at komme efter.
Videoen er spøjs og som en anden også påpeger så virker det som om de allerede har sagt farvel en gang.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #29 af Dios
Besvaret af Dios på emne Officielt: Morata til Chelsea
Uanset om han har fået en afsked i omklædningsrummet eller ej, så er det immervæk dårlig stil, at træningen ikke lige holdes på pause. Ja ja, man skal ikke drage forhastede konklusioner, men det ser rigtig skidt ud IMO.

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #30 af Madrid777

Dios skrev: Uanset om han har fået en afsked i omklædningsrummet eller ej, så er det immervæk dårlig stil, at træningen ikke lige holdes på pause. Ja ja, man skal ikke drage forhastede konklusioner, men det ser rigtig skidt ud IMO.


Man så faktisk også i videoen at Isco lavede en irriteret hånd bevægelse som man tydeligt kunne se var utilfredshed. Så jeg tror der er blevet sagt farvel før og så igen gik Morata's tætteste venner over og sagde farvel en sidste gang. Derefter tror jeg så at en fra trænerstaben sagde at de skulle smutte tilbage til træning hvor Isco så blev irriteret over det.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #31 af Fondo_Sur

DarioGomez skrev: Endda kun nogle af de spanske, hvor er Ramos, Casilla og Asensio fx?
Og så lige Bale ...

Det ser sært ud. Men jeg tænker, Morata har gjort det helt rigtige, og at klubben også kommer styrket ud af vinduet nu. Omvendt vil jeg gerne have 'erstatningen' på plads snarest muligt, så vi ikke skal til at spille en ny spiller ind i systemet, når først sæsonen er startet.


Asensio og mange andre har lavet farvel-hilsener på instagram, som bruges meget af spanske fodboldspillere i hvert fald.

Jeg tror det var et svært farvel for Morata, som med rette var forankret i rationelle overvejelser.

Men der vil vel altid være opdelinger i en trup? Holdets sammenhold er dog som helhed rigtig godt vil jeg mene!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #32 af Higuain99
Det er vel også svært for Morata endnu en gang at måtte sige farvel til sin barndomsklub. En klub, som han altid har set sig selv udrette store ting for. Jeg forstår ihvertfald godt han ser lidt slukøret ud på videoen. Omvendt tror jeg det er en fin handel for begge parter. Vi får en god sjat penge til en fremtidig handel og Morata kan forhåbentlig være første mand i en klub et par niveauer under vores.

Held og lykke Morata, er ked af det aldrig rigtig gik som du havde håbet på i den hvide trøje!
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Higuain99.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #33 af Zyconith

Siempre fiel skrev:

Zyconith skrev: Så drop da al den snak om "dårlige handler" og "det er for mange penge". Der sidder folk og regner på tingene og får økonomien til at gå op i en højere enhed og beløbsstørrelser er relative.


Så der findes ikke dårlige handler fordi der sidder folk med en regnemaskine og forstand på økonomi?


Jo, det gør der skam! Men altså, jeg har nok fået en lidt kvalm fornemmelse ovenpå alle de fordømmelser der var ovenpå diskussionen af salgspriser på James, Danilo, Morata, etc. Vores vidensgrundlag er begrænset og der sidder højst sandsynligt mennesker med fingrene langt mere i bolledejen end os andre. Derudover er "uregulerede" marked jo kendt for prissætninger der varierer på baggrund af dit, dut og dat, og derfor er det jo vanvittigt relativt hvad der fra den ene dag til den anden sker ift. eksempelvis købspriser.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #34 af Higuain99
For dem der ikke taler spansk (mig selv inklusiv), er det muligt at få bragt den besked som Morata netop har lagt op på hans Facebook-side her på siden oversat. Han har desværre kun skrevet hans afsked på spansk. Tak på forhånd :)
Følgende bruger(e) sagde tak: mat_hattrick

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #35 af Zyconith

Higuain99 skrev: For dem der ikke taler spansk (mig selv inklusiv), er det muligt at få bragt den besked som Morata netop har lagt op på hans Facebook-side her på siden oversat. Han har desværre kun skrevet hans afsked på spansk. Tak på forhånd :)


Det er en speciel dag i dag, en anderledes dag. Der er mange ting jeg nu ønsker at sige, der er mange følelser, der er mange minder der dukker frem i mit hoved. I dag slutter min anden etape i Real Madrid, i dag starter et nyt kapitel i min karriere. Jeg er sikker på at der er nogen der ikke forstår min beslutning, andre vil med sikkerhed ikke støtte den. Men i sidste ende er det min beslutning. En gennemtænkt beslutning.

Jeg forlader mit hjem, fordi det er sådan jeg føler det i Real Madrid. Jeg tager afsted med en roligt sind, fordi jeg har givet alt i hver eneste træning og i hvert øjeblik jeg har været heldig at bære denne trøje. Med ro i sindet fordi jeg har været vigtig i et utroligt år hvor vi har løftet fire trofæer, et år som hverken I eller jeg nogensinde vil glemme.

Jeg har kun taknemmelighed overfor Real Madrid. I dette øjeblik er jeg den der er taknemmelig overfor denne klub. Jeg vil benytte dette øjeblik til at takke... (Så takker han præsidenten for at respektere hans beslutning, trænerstaben for at hjulpet ham til at blive en bedre spiller, hans holdkammerater for en fantastisk sæson, og til alle de ansatte i klubben for at gøre livet lettere for spillerne).

Tak for støtten, kærligheden, siden min retur (fra Juve) har I fået mig til at føle mig elsket og værdsat, tak fordi I altid været der for mig fra min præsentation til den sidste nat i Cibeles. Og sidst men ikke mindst. Tak til min kone, min familie, min agent, mine venner, fordi I altid har været der og aldrig har svigtet mig.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #36 af BBB
Besvaret af BBB på emne Officielt: Morata til Chelsea
Jeg kunne godt tænke mig at komme lidt nærmere købsprisen. Sid Lowe har lige refereret til den som værende i 30'erne på twitter. Andre diskuterer op til 80 mio euro / 70 mio pund.


Zyconith skrev:

Siempre fiel skrev:

Zyconith skrev: Så drop da al den snak om "dårlige handler" og "det er for mange penge". Der sidder folk og regner på tingene og får økonomien til at gå op i en højere enhed og beløbsstørrelser er relative.


Så der findes ikke dårlige handler fordi der sidder folk med en regnemaskine og forstand på økonomi?


Jo, det gør der skam! Men altså, jeg har nok fået en lidt kvalm fornemmelse ovenpå alle de fordømmelser der var ovenpå diskussionen af salgspriser på James, Danilo, Morata, etc. Vores vidensgrundlag er begrænset og der sidder højst sandsynligt mennesker med fingrene langt mere i bolledejen end os andre. Derudover er "uregulerede" marked jo kendt for prissætninger der varierer på baggrund af dit, dut og dat, og derfor er det jo vanvittigt relativt hvad der fra den ene dag til den anden sker ift. eksempelvis købspriser.


Til dels enig. Et af de bedre eksempler på et ureguleret marked vises i hver gang Ari Gold tager scenen i Entourage. :-P

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce