Mourinho: Real Madrid lukkede selv døren for De Gea-køb

6 år 8 måneder siden #13 af Steen

Zyconith skrev:

Steen skrev: Men jeg er sikker på, at denne beslutning, om ikke at hente en ny målmand, kommer til at bide os i røven.


Synes jeg mindes en kavalkade af negative forudsigelser sidste sæson der på fineste vis blev modbevist.


Såsom?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #14 af Steen

Brylle skrev:

Steen skrev:

mat_hattrick skrev:

Steen skrev: Jeg glæder mig til at se, hvor mange point Keylor Navas kommer til at koste næste sæson. Det var et mirakel at vi vandt ligaen, når man tænker over hvor mange gange han droppede i løbet af sæsonen. Det var også vildt at vi vandt CL med ham på mål. Hvis Napoli bare var lidt bedre, så havde hans katastrofale drop mod dem sendt os ud.

Manchester United har derimod en målmand som i 3-4 sæsoner i træk har reddet dem vanvittig mange point.


Når du nu siger, at du glæder dig til at se hvor mange point han kommer til at koste, så kommer jeg jo i tvivl, om du håber på at han koster 0 point, eller om du hellere vil have ret og kunne pege fingre af ham efter en sæson hvor vi har tabt mesterskabet pga. Navas...

Når det er sagt, så ville jeg da også gerne se De Gea i Real trøjen..


'Glæder' er nok det forkerte ord, for jeg håber da ikke at det sker. For min skyld må Keylor blive her i mange år endnu hvis det betyder, at vi vinder titler. Men jeg er sikker på, at denne beslutning, om ikke at hente en ny målmand, kommer til at bide os i røven.
Jeg fatter bare ikke, at vi accepterer middelmådighed.

Det er ellers gået udmærket de sidste to år med ham på kassen. 2 CL-titler og i år the double. Jeg medgiver, at han ikke har været super sikker gennem hele sæsonen, og trods sit voldsomt høje niveau i slutningen af sæsonen, så husker jeg ham mest for at være alt for usikker i forhold til forrige sæson. Jeg kunne godt se, at man hentede en ny keeper, men omvendt er det måske fint at give ham en sæson mere. Vi kender topniveauet og vi kender bundniveauet. Får vi hans topniveau at se, så går der ikke mange mål ind. Samtidig har vi allerede skiftet godt ud i truppen og mangler også en spiller eller to mere, så måske det er nok med udskiftninger for i år, når hullet i angrebet og evt i forsvaret bliver udfyldt, selvom jeg håber at man undlader at købe en forsvarsspiller mere.


Succeskriteriet for en målmand er ikke hvor mange titler man vinder, det handler om hvordan du præsterer. Keylor forhindrede os næsten i at vinde The Double, det kan man altså ikke benægte.
Jeg kan kun se en fordel i at beholde ham, og det er at han er vellidt i truppen. Perez tør ikke at skabe splittelse i truppen eller ruinere hans forhold til fansene, som elsker målmanden, og derfor bliver Keylor. Det har intet at gøre med hans ''evner'' på mål.
Vi må se. Jeg håber stadig på en ny målmand næste år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #15 af madrid2000

Steen skrev:

Brylle skrev:

Steen skrev:

mat_hattrick skrev:

Steen skrev: Jeg glæder mig til at se, hvor mange point Keylor Navas kommer til at koste næste sæson. Det var et mirakel at vi vandt ligaen, når man tænker over hvor mange gange han droppede i løbet af sæsonen. Det var også vildt at vi vandt CL med ham på mål. Hvis Napoli bare var lidt bedre, så havde hans katastrofale drop mod dem sendt os ud.

Manchester United har derimod en målmand som i 3-4 sæsoner i træk har reddet dem vanvittig mange point.


Når du nu siger, at du glæder dig til at se hvor mange point han kommer til at koste, så kommer jeg jo i tvivl, om du håber på at han koster 0 point, eller om du hellere vil have ret og kunne pege fingre af ham efter en sæson hvor vi har tabt mesterskabet pga. Navas...

Når det er sagt, så ville jeg da også gerne se De Gea i Real trøjen..


'Glæder' er nok det forkerte ord, for jeg håber da ikke at det sker. For min skyld må Keylor blive her i mange år endnu hvis det betyder, at vi vinder titler. Men jeg er sikker på, at denne beslutning, om ikke at hente en ny målmand, kommer til at bide os i røven.
Jeg fatter bare ikke, at vi accepterer middelmådighed.

Det er ellers gået udmærket de sidste to år med ham på kassen. 2 CL-titler og i år the double. Jeg medgiver, at han ikke har været super sikker gennem hele sæsonen, og trods sit voldsomt høje niveau i slutningen af sæsonen, så husker jeg ham mest for at være alt for usikker i forhold til forrige sæson. Jeg kunne godt se, at man hentede en ny keeper, men omvendt er det måske fint at give ham en sæson mere. Vi kender topniveauet og vi kender bundniveauet. Får vi hans topniveau at se, så går der ikke mange mål ind. Samtidig har vi allerede skiftet godt ud i truppen og mangler også en spiller eller to mere, så måske det er nok med udskiftninger for i år, når hullet i angrebet og evt i forsvaret bliver udfyldt, selvom jeg håber at man undlader at købe en forsvarsspiller mere.


Succeskriteriet for en målmand er ikke hvor mange titler man vinder, det handler om hvordan du præsterer. Keylor forhindrede os næsten i at vinde The Double, det kan man altså ikke benægte.
Jeg kan kun se en fordel i at beholde ham, og det er at han er vellidt i truppen. Perez tør ikke at skabe splittelse i truppen eller ruinere hans forhold til fansene, som elsker målmanden, og derfor bliver Keylor. Det har intet at gøre med hans ''evner'' på mål.
Vi må se. Jeg håber stadig på en ny målmand næste år.


Det er da alligevel godt, at vi har en Præsident, der ikke vil skabe splittelse i truppen?

Jeg vil også gerne have De Gea eller Courtois, men gode målmænd hænger ikke på træerne og vi behøver ikke at betale en absurd pris for en målmand, når vi allerede har en, der for det meste gør det udmærket. Debatten bliver ensidigt, når du konstant nævner Keylors drop, men ikke nævner de gange han har reddet os. F.eks. havde kampen mod Athletico været en helt anden, hvis deres angriber, der kom 1 mod 1 mod Navas havde scoret, så havde vi ihvertfald ikke vundet 3-0 og returkampen lavede han også nogle meget fine redninger. Han har selv nævnt, at skaden han fik havde negativ indflydelse på hans præstationer og han spillede bedre som sæsonen skred frem.. Lad os give ham en tur mere. Det kunne være rart at få en ny målmand, men vi har altså ikke en boldmongol på målet, som du ofte får det til at lyde som.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved madrid2000.
Følgende bruger(e) sagde tak: Sahinovic, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #16 af Zyconith

Steen skrev:

Zyconith skrev:

Steen skrev: Men jeg er sikker på, at denne beslutning, om ikke at hente en ny målmand, kommer til at bide os i røven.


Synes jeg mindes en kavalkade af negative forudsigelser sidste sæson der på fineste vis blev modbevist.


Såsom?


Alt fra Gravesens comeback i klubben til jordens undergang. Men lad det nu ligge, vi kan alle tage fejl, mon ikke Navas står endnu en god sæson.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #17 af Brylle

Steen skrev: Succeskriteriet for en målmand er ikke hvor mange titler man vinder, det handler om hvordan du præsterer. Keylor forhindrede os næsten i at vinde The Double, det kan man altså ikke benægte.
Jeg kan kun se en fordel i at beholde ham, og det er at han er vellidt i truppen. Perez tør ikke at skabe splittelse i truppen eller ruinere hans forhold til fansene, som elsker målmanden, og derfor bliver Keylor. Det har intet at gøre med hans ''evner'' på mål.
Vi må se. Jeg håber stadig på en ny målmand næste år.

Selvfølgelig var han ikke en forhindring på vejen mod The Double, men derimod en vigtig brik med sine præstationer sidst på sæsonen, som i den grad blev bedre. Jeg forstår ganske enkelt ikke din trang til at snuppe hver en mulighed for at svine Navas til herinde. Jeg kan godt forstå, hvis du sigter efter en bedre keeper, for det kan sikkert findes, men du har virkelig set dig blind på Navas. Ja, han havde en rigtig dårlig periode, men vi har jo set, hvad han kan på sit topniveau, og så er det altså en flyvende mur, der står derinde.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #18 af DarioGomez

Steen skrev:

Brylle skrev:

Steen skrev:

mat_hattrick skrev:

Steen skrev: Jeg glæder mig til at se, hvor mange point Keylor Navas kommer til at koste næste sæson. Det var et mirakel at vi vandt ligaen, når man tænker over hvor mange gange han droppede i løbet af sæsonen. Det var også vildt at vi vandt CL med ham på mål. Hvis Napoli bare var lidt bedre, så havde hans katastrofale drop mod dem sendt os ud.

Manchester United har derimod en målmand som i 3-4 sæsoner i træk har reddet dem vanvittig mange point.


Når du nu siger, at du glæder dig til at se hvor mange point han kommer til at koste, så kommer jeg jo i tvivl, om du håber på at han koster 0 point, eller om du hellere vil have ret og kunne pege fingre af ham efter en sæson hvor vi har tabt mesterskabet pga. Navas...

Når det er sagt, så ville jeg da også gerne se De Gea i Real trøjen..


'Glæder' er nok det forkerte ord, for jeg håber da ikke at det sker. For min skyld må Keylor blive her i mange år endnu hvis det betyder, at vi vinder titler. Men jeg er sikker på, at denne beslutning, om ikke at hente en ny målmand, kommer til at bide os i røven.
Jeg fatter bare ikke, at vi accepterer middelmådighed.

Det er ellers gået udmærket de sidste to år med ham på kassen. 2 CL-titler og i år the double. Jeg medgiver, at han ikke har været super sikker gennem hele sæsonen, og trods sit voldsomt høje niveau i slutningen af sæsonen, så husker jeg ham mest for at være alt for usikker i forhold til forrige sæson. Jeg kunne godt se, at man hentede en ny keeper, men omvendt er det måske fint at give ham en sæson mere. Vi kender topniveauet og vi kender bundniveauet. Får vi hans topniveau at se, så går der ikke mange mål ind. Samtidig har vi allerede skiftet godt ud i truppen og mangler også en spiller eller to mere, så måske det er nok med udskiftninger for i år, når hullet i angrebet og evt i forsvaret bliver udfyldt, selvom jeg håber at man undlader at købe en forsvarsspiller mere.


Succeskriteriet for en målmand er ikke hvor mange titler man vinder, det handler om hvordan du præsterer. Keylor forhindrede os næsten i at vinde The Double, det kan man altså ikke benægte.
Jeg kan kun se en fordel i at beholde ham, og det er at han er vellidt i truppen. Perez tør ikke at skabe splittelse i truppen eller ruinere hans forhold til fansene, som elsker målmanden, og derfor bliver Keylor. Det har intet at gøre med hans ''evner'' på mål.
Vi må se. Jeg håber stadig på en ny målmand næste år.


Årh jo! Det man i den grad godt benægte...!

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #19 af DarioGomez
Men vis endelig mig (og alle os andre) det åbenbart endeløse antal point, han kostede sidste år...

Som udgangspunkt gider jeg ikke beskæftige mig med klubber, der har færre end 35 nationale mesterskaber ...
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #20 af PMO
Har skrevet det igen og igen, men De Gea har ikke en plads i RM. Det er en farce uden lige og jeg håner at det er RM som har smækket med døren og sagt nej til ham. De har været en joke med ham de sidste par sæsoner og hvis han ønskede at spille i RM, gjorde han det nok også - ergo ønsker han det ikke nok.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #21 af MadridistaPorVida
Altså nu er De Gea også verdens bedste. Han ville jo passe perfekt ind i verdens bedste klub, og det tror jeg godt at han ønsker. Det er jo United som vil have latterligt meget for en målmand. 80 millioner er en joke selv for verdens bedste målmand. Real købte Navas for en tiendedel af den pris. De ligner jo rigtig meget hinanden når de rammer deres topniveau. Så jeg er glad for at Navas bliver især når jeg husker tilbage på hvor mange gange han egentlig har reddet os gennem de seneste 2 år.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #22 af Sahinovic

MadridistaPorVida skrev: Altså nu er De Gea også verdens bedste. Han ville jo passe perfekt ind i verdens bedste klub, og det tror jeg godt at han ønsker. Det er jo United som vil have latterligt meget for en målmand. 80 millioner er en joke selv for verdens bedste målmand. Real købte Navas for en tiendedel af den pris. De ligner jo rigtig meget hinanden når de rammer deres topniveau. Så jeg er glad for at Navas bliver især når jeg husker tilbage på hvor mange gange han egentlig har reddet os gennem de seneste 2 år.


Manchester United har muligvis verdens bedste målmand som de af gode grunde ikke har lyst til at slippe, derfor er det vel fair nok at de forlanger en høj pris for ham?

Florentino Pérez

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #23 af REAList
Ja Navas var elendig. Præcis ligesom Ramos der lavede selvmål og hovedløst fik rødt i clasico og vi var ved at tabe ligaen pga ham

Gode aktioner? Nej jeg husker kun de dårlige ting :-)

#IroniKanForekomme

¡Hasta la Victoria Siempre!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #24 af MMM
I er sgu' ikke kyniske nok. Self' er Zizou ikke interesseret De Gea eller Courtois eller Oblak eller Donnarumma eller hvad de nu ellers må hedde. Med en veletableret og stabil målmand vil det blive langt vanskeligere at give plads til sønnike. Navas skal derimod nok give anledning til rigeligt med rotationer pga både skader og massive formdrop og er ikke så dybt elsket på Berna igen. Florentino har altid ment målmænd var ligegyldige (undtaget når han skal bruge en syndebuk) og kunne aldrig drømme om at hive den store pengepung frem hvis han kan slippe så win/win ;-) Så længe det varer.

PS. Overstående er ikke helt alvorligt ment, men alligevel:D
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum