Om Vores Rivaler IX

2 år 2 måneder siden #10681 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om vores rivaler VII

Kiwes post=144876 skrev: ​Bilbao kan bare et eller andet i Supercuppen. Forhåbentlig kan vi ta dem, hvis de kommer i finalen.

​Vi har slået dem to gange i sæsonen. Burde ligge til os. De 120 minutter bliver vel også udlignet af at Bilbao spillede et døgn senere. 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10682 af Administrationen
Sidste redigering: 2 år 2 måneder siden ved Administrationen.
Følgende bruger(e) sagde tak: JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10683 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Om vores rivaler VII

Administrationen post=144884 skrev: ​Sevilla har Corona - frem til 2025.

Sevilla FC: Oficial: Tecatito Corona ficha por el Sevilla | Marca


Det må ikke være nemt at hedde Corona for tiden 

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10684 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om vores rivaler VII
Kan læse at både Alphonso Davies og Aubameyang har hjerteproblemer for tiden.

Er det bare mig eller er der mere og mere af den slags? Eriksen, Agüero, de to ovennævnte og sikkert flere. Og det er bare inden for et års tid.

Tænker I det kan være Corona-virussen der påvirker organerne (herunder hjertet) eller er det bare et tilfælde, at vi ser så mange ting med hjertet pt.?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10685 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Om Vores Rivaler IX
​Sådan som jeg læser det i forskellige studier, så er risikoen for at udvikle betændelse i hjertemuskulaturen (det såkaldte myocarditis), relativt høj i forbindelse med coronainfektion. Det jeg som generelt stor sportsfan finder interessant i den her sammenhæng, er at forekomsten af hjerteproblemer virker højere i fodboldverdenen end i så mange andre sportsgrene.

En del af forklaringen her skal sikkert nok findes i at der er mange flere fodboldspillere, end f.eks. tennis, håndbold eller amerikansk fodbold osv., men alligevel kan jeg ikke slippe tanken om at massiv overbelastning af fodboldspillere måske også har en del af skylden, og derfor bekymrer det mig mere end almindeligt meget når FIFA og UEFA bliver ved at udvide fodboldkalenderen. Når en ung spiller som Pedri spiller 73 kampe på en sæson, så er det fuldstændig uhørt, og det kan umuligt være sundt, uanset hvor toptrænet man er.

Man kan jo håbe at klubberne er blevet bedre til at opdage de her problemer i opløbet, så det ikke ender i et nyt hjertestop på banen ligesom vi så sidste sommer med Christian Eriksen.

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 2 måneder siden #10686 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX
Måske lidt off-topic i denne tråd, men vil lige gøre opmærksom på, at Take Kubo scorede et virkelig flot frisparksmål i går! Ser ofte Mallorcas kampe, udelukkende PGA Kubo, og han imponerer mig stadig meget. Håber vi tilknytter han næste sæson.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: Brylle, DeLaRed

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10687 af Administrationen
Besvaret af Administrationen på emne Om Vores Rivaler IX

Madridista02 post=144895 skrev: Måske lidt off-topic i denne tråd, men vil lige gøre opmærksom på, at Take Kubo scorede et virkelig flot frisparksmål i går! Ser ofte Mallorcas kampe, udelukkende PGA Kubo, og han imponerer mig stadig meget. Håber vi tilknytter han næste sæson.

​Du er mere ontopic end du aner, Madridista02 ;-)

Tråden er netop tiltænkt vore modstandere og de ting, der foregår hos dem.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
2 år 2 måneder siden #10688 af Madridista02
Besvaret af Madridista02 på emne Om Vores Rivaler IX

Administrationen post=144896 skrev:

Madridista02 post=144895 skrev: Måske lidt off-topic i denne tråd, men vil lige gøre opmærksom på, at Take Kubo scorede et virkelig flot frisparksmål i går! Ser ofte Mallorcas kampe, udelukkende PGA Kubo, og han imponerer mig stadig meget. Håber vi tilknytter han næste sæson.

​Du er mere ontopic end du aner, Madridista02 ;-)

Tråden er netop tiltænkt vore modstandere og de ting, der foregår hos dem.

​Det er selvfølgelig rigtigt, jeg kom bare i tvivl, da jeg ikke ser Kubo som vores modstander, men det er han jo, så længe han er lejet ud, kan man sige. 

Jeg savner Pepe :(

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10689 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Egentlig utroligt at Real Madrid har haft to trænere, der også har været i Everton.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10690 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Om Vores Rivaler IX
Så løb Sevilla tør for 1-0 sejre.

De måtte jo tabe terræn på et tidspunkt. Bedre er de trods alt heller ikke.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10691 af Elto92
Besvaret af Elto92 på emne Om Vores Rivaler IX
Det er selvfølgelig helt i sin plads at vi holder 1 minuts stilhed for Paco Gento..

Jeg synes derimod at man også bør udnytte lejligheden til holde 1 minuts stilhed for Eden Hazards karrierer i Real Madrid.

Æret være hans minde

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

2 år 2 måneder siden #10692 af JimmyBroe
Besvaret af JimmyBroe på emne Om Vores Rivaler IX
Endnu mere grim omtale til uhyret mod øst:
www.marca.com/en/football/barcelona/2022...2601da1198b4571.html

Comebacket er ikke værst fra franskmanden:
www.marca.com/en/football/barcelona/2022...a4741f1478b45ac.html

Det er boksekamp på åben gade…. Hvorfor i alverden vælger klubben at udtale sig i disse vendinger om deres egen spiller og igen fremstå usympatisk, offentligt, i stadig krisetid.

Så kan man mene hvad man vil om Dembele. Men det skaber jo blot endnu mere bøvl i truppen og negativ omtale for klubben. Det er sikkert en måde at forsøge at presse Dembele til at skrive under på. Men den logik er jo at sidestille med revselsesretten, -Idiotisk måde at få mennesker til at rette ind.

Cirkusklubben gør jo ikke noget ulovligt, men bare fordi man har ret til det, har man ikke nødvendigvis ret. 

Man må give catalanerne, at underholdningsværdien ikke er blevet mindre af at Messi skred i sommers, underholdningen er bare af en anden karakter…

Jeg er her stadig XOXO
Følgende bruger(e) sagde tak: Real HWL, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce