Sæsonen 2016/17

6 år 10 måneder siden #781 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17

SR4 skrev: Man snakker altid om vores lodtrækningsheld.

Vi udraderede Bayern, Atletico og Juventus på stribe. Alle hold var topmodstandere, men blev spillet fuldstændig ud.


Jeg er nu alligevel glad for, at vi slap for Barca, for de kunne have slået os ud. Men ja, udover dem, så slog vi jo 2(3) af de 4 bedste i verden, fraset os selv. Jeg mener stadig, at Barca, Bayern, Juve og Atletico er de bedste sammen med os. Så vi har i hvert fald ikke haft lodtrækningsheld i år! Til gengæld har vi haft held i kampene flere gange, men heldet tilsmiler dem, der søger den, så rent held har det jo alligevel ikke været. :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #782 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2016/17

Kratmus skrev:

SR4 skrev: Man snakker altid om vores lodtrækningsheld.

Vi udraderede Bayern, Atletico og Juventus på stribe. Alle hold var topmodstandere, men blev spillet fuldstændig ud.


Jeg er nu alligevel glad for, at vi slap for Barca, for de kunne have slået os ud. Men ja, udover dem, så slog vi jo 2(3) af de 4 bedste i verden, fraset os selv. Jeg mener stadig, at Barca, Bayern, Juve og Atletico er de bedste sammen med os. Så vi har i hvert fald ikke haft lodtrækningsheld i år! Til gengæld har vi haft held i kampene flere gange, men heldet tilsmiler dem, der søger den, så rent held har det jo alligevel ikke været. :)


Jeg bliver så træt, når folk bliver ved med at fremhæve, hvor heldige vi har været. Når man tilbringer så eget tid på modstanderens banehalvdel, og når man kommer frem til så mange chancer, så er det ikke længere held. Det er kvalitet, kompetence og mentalitet. Real Madrid har taget et skridt op ad stigen. Og i øjeblikket er der ikke andre, der kan følge med.

Det er ikke rettet mod dig, Kratmus. Det er helt generelt.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith, SR4, MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #783 af Higuain99
Besvaret af Higuain99 på emne Sæsonen 2016/17
"Of course, I would consider it if Madrid made an offer," Hazard told reporters.

Ville være intet mere end en fantastisk nyhed, hvis det sker til sommer! Han er en af de eneste spillere, som rent faktisk kan gøre vores hold stærkere. Får vi så også De Gea, så tror jeg faktisk vi kan vinde Chl for tredje år i træk. Det er skønt at være Madrid fan for tiden!
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved Higuain99.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #784 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2016/17

Higuain99 skrev: "Of course, I would consider it if Madrid made an offer," Hazard told reporters.

Ville være intet mere end en fantastisk nyhed, hvis det sker til sommer! Han er en af de eneste spillere, som rent faktisk kan gøre vores hold stærkere. Får vi så også De Gea, så tror jeg faktisk vi kan vinde Chl for tredje år i træk. Det er skønt at være Madrid fan for tiden!


Mon ikke lyset er ved at gå op for de bedste spillere i andre klubber: Det her Real Madrid-projekt er først lige begyndt og det er fandeme med at hoppe med på vognen inden det er for sent :-)
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #785 af ChrillRM14
Besvaret af ChrillRM14 på emne Sæsonen 2016/17

Pelle skrev:

Kratmus skrev:

SR4 skrev: Man snakker altid om vores lodtrækningsheld.

Vi udraderede Bayern, Atletico og Juventus på stribe. Alle hold var topmodstandere, men blev spillet fuldstændig ud.


Jeg er nu alligevel glad for, at vi slap for Barca, for de kunne have slået os ud. Men ja, udover dem, så slog vi jo 2(3) af de 4 bedste i verden, fraset os selv. Jeg mener stadig, at Barca, Bayern, Juve og Atletico er de bedste sammen med os. Så vi har i hvert fald ikke haft lodtrækningsheld i år! Til gengæld har vi haft held i kampene flere gange, men heldet tilsmiler dem, der søger den, så rent held har det jo alligevel ikke været. :)


Jeg bliver så træt, når folk bliver ved med at fremhæve, hvor heldige vi har været. Når man tilbringer så eget tid på modstanderens banehalvdel, og når man kommer frem til så mange chancer, så er det ikke længere held. Det er kvalitet, kompetence og mentalitet. Real Madrid har taget et skridt op ad stigen. Og i øjeblikket er der ikke andre, der kan følge med.

Det er ikke rettet mod dig, Kratmus. Det er helt generelt.


Det er nemlig det vilde ved holdet i år. De fleste af spillerne har bare taget næste trin på skalaen.

Modric - Kroos - Casemiro - Isco er så voldsomt en konstellation, at - som du siger - ingen kan følge med, når vi har kontrollen over kampen... Og det var Juves fejltagelse. De stod for langt tilbage i starten af 2.halvleg og tillod vores midtbane at få bolden. Det er som at stikke hånden frem for at klappe en rabies-befængt hund. Det er dumt, og hvis ikke du kommer af med det med det samme, så bum.

Alligevel sidder man og tænker; hvis Zidane får rettet lidt der og der, køber ham og ham, så kan vi jo faktisk blive endnu bedre! Tænk, hvis vi faktisk lærer at forsvare efter, at vi er kommet foran! :D :D :D

The Madrid shirt is white, can be stained with mud, sweat and even blood but never with shame - Santiago Bernabeu
Sidste redigering: 6 år 10 måneder siden ved ChrillRM14.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #786 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2016/17
Spændt på at høre Hvad siempre fiel mener der skal til for at vi ikke får endnu en skandaløs, perspektivløs sæson næste år også :-) Hvor mange profiler skal ryge og hvilken ny træner skal vi have fat i?
Just kidding ;)
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #787 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Sæsonen 2016/17

ChrillRM14 skrev:

Pelle skrev:

Kratmus skrev:

SR4 skrev: Man snakker altid om vores lodtrækningsheld.

Vi udraderede Bayern, Atletico og Juventus på stribe. Alle hold var topmodstandere, men blev spillet fuldstændig ud.


Jeg er nu alligevel glad for, at vi slap for Barca, for de kunne have slået os ud. Men ja, udover dem, så slog vi jo 2(3) af de 4 bedste i verden, fraset os selv. Jeg mener stadig, at Barca, Bayern, Juve og Atletico er de bedste sammen med os. Så vi har i hvert fald ikke haft lodtrækningsheld i år! Til gengæld har vi haft held i kampene flere gange, men heldet tilsmiler dem, der søger den, så rent held har det jo alligevel ikke været. :)


Jeg bliver så træt, når folk bliver ved med at fremhæve, hvor heldige vi har været. Når man tilbringer så eget tid på modstanderens banehalvdel, og når man kommer frem til så mange chancer, så er det ikke længere held. Det er kvalitet, kompetence og mentalitet. Real Madrid har taget et skridt op ad stigen. Og i øjeblikket er der ikke andre, der kan følge med.

Det er ikke rettet mod dig, Kratmus. Det er helt generelt.


Det er nemlig det vilde ved holdet i år. De fleste af spillerne har bare taget næste trin på skalaen.

Modric - Kroos - Casemiro - Isco er så voldsomt en konstellation, at - som du siger - ingen kan følge med, når vi har kontrollen over kampen... Og det var Juves fejltagelse. De stod for langt tilbage i starten af 2.halvleg og tillod vores midtbane at få bolden. Det er som at stikke hånden frem for at klappe en rabies-befængt hund. Det er dumt, og hvis ikke du kommer af med det med det samme, så bum.

Alligevel sidder man og tænker; hvis Zidane får rettet lidt der og der, køber ham og ham, så kan vi jo faktisk blive endnu bedre! Tænk, hvis vi faktisk lærer at forsvare efter, at vi er kommet foran! :D :D :D


Og det er præcis den konstellation, som vi var mange, der var fremme og advokere for allerede ved juletid! 4 centrale midtbanespillere, for vores backs skal nok tage kanterne! Vi har spillet det bedste fodbold uden kanter i denne sæson - om det har været Bale eller Vazzer på kanten har i den henseende været irrelevant. Men den ekstra mand på midtbanen, samt 2 angribere gør altså bare noget ved spillet! Jeg tror vi skal droppe kanterne helt, og så spille med 4 centrale midtbaner, samt 2 på top! Jeg gad godt se Bale på top med Morata - jeg har en naiv drøm om, at det kunne blive fremtiden, om ikke andet så i hvert fald et godt alternativ til BC på top!

Jeg mener bestemt ikke, at denne sæson var held Pelle ;) Det var mere sagt lidt ironisk oven på alt det vi har skulle høre på med, at nu måtte heldet snart holde op for RM. Som man siger: Heldet tilsmiler dem, der søger det. Så må man jo så selv finde ud af, om man faktisk synes, at det er held eller talent. Jeg tror på det sidste. Næste sæson skal vi fortsætte vores stime - tage én kamp af gangen, og så skal vores spillere ikke begynde på de store udmeldinger om, at vi vil vinde the Treble osv. Det er fint, at vi gør det på forum, men spillerne skal sq ikk begynde på det - så bliver jeg utryg. Det vigtigste er at gå ind til hver kamp for at vinde den, som var det en finale.

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 10 måneder siden #788 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Sæsonen 2016/17

ChrillRM14 skrev: Tænk, hvis vi faktisk lærer at forsvare efter, at vi er kommet foran! :D :D :D

For guds skyld ikke!

HALA MADRID Y NADA MAS!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum