Transferdrømme 2017

6 år 8 måneder siden #385 af Raul7-2880
Besvaret af Raul7-2880 på emne Transferdrømme 2017

zizou21 skrev: Kunne man forstille sig Danilo til Spurs? Vi har trods et godt forhold indbyrdes og vi ville styrke en mindre skræmmende modstander (CHL), i forhold til Chelsea / Juve.


Edit: Svække
Følgende bruger(e) sagde tak: nono, Dios, mat_hattrick

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #386 af zizou21
Besvaret af zizou21 på emne Transferdrømme 2017

Raul7-2880 skrev:

zizou21 skrev: Kunne man forstille sig Danilo til Spurs? Vi har trods et godt forhold indbyrdes og vi ville styrke en mindre skræmmende modstander (CHL), i forhold til Chelsea / Juve.


Edit: Svække


Haha, han er da formentligt stadig en upgrade i forhold til Trippier

Hala

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #387 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Transferdrømme 2017

zizou21 skrev: Kunne man forstille sig Danilo til Spurs? Vi har trods et godt forhold indbyrdes og vi ville styrke en mindre skræmmende modstander (CHL), i forhold til Chelsea / Juve.


Det korte og simple svar: Nej. Så nævner du videre Trippier. Du mener den Trippier, som præsterede bedre end og slog Kyle Walker af holdet? ;-)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #388 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Transferdrømme 2017
Søger man en kant til spillet i de små rum, med gode driblinger og "killer instinct", så glem humørspilleren Hazard. Centurion er indbegrebet af det charmerende ved Sydamerikansk fodboldkultur, og om end hans PR forståelse grænser til det hjernedøde, er han i det mindste er ikke skadet hele tiden!

www.marca.com/futbol/argentina/2017/07/1...a474158228b45b2.html

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Zyconith.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #389 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Transferdrømme 2017
De seneste rygter går på at man har sat jagten ind på Thomas Meunier(Skvadderhans fra PSG), som erstatning for Danilo's evt. afsked, men er det også rigtige vej at gå?

Perosnligt ville jeg fortrække mere unge og spændende spillere som Toljan(Hoffenheim), Odriozola(Sociedad), eller give Achraf(Castilla) chancen som Carvajals back-up. Eller er alternativerne så ringe at det er bedre betalt at holde på danilo, det mener jeg dog ikke personligt selv.

Hvad tænker i?

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Carlos3.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #390 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Transferdrømme 2017

Zyconith skrev: Søger man en kant til spillet i de små rum, med gode driblinger og "killer instinct", så glem humørspilleren Hazard. Centurion er indbegrebet af det charmerende ved Sydamerikansk fodboldkultur, og om end hans PR forståelse grænser til det hjernedøde, er han i det mindste er ikke skadet hele tiden!

www.marca.com/futbol/argentina/2017/07/1...a474158228b45b2.html


Haha. Di María på crack.

Carlos3 skrev: De seneste rygter går på at man har sat jagten ind på Thomas Meunier(Skvadderhans fra PSG), som erstatning for Danilo's evt. afsked, men er det også rigtige vej at gå?

Perosnligt ville jeg fortrække mere unge og spændende spillere som Toljan(Hoffenheim), Odriozola(Sociedad), eller give Achraf(Castilla) chancen som Carvajals back-up. Eller er alternativerne så ringe at det er bedre betalt at holde på danilo, det mener jeg dog ikke personligt selv.

Hvad tænker i?


Meunier til Real Madrid tror jeg simpelthen ikke på. Lad det være Tejero eller Odriozola hvis Danilo skifter. Og så skal Achraf ud og have spilletid andetsteds for en sæson eller to.

Jeg har dog hele tiden sagt, at jeg foretrækker at Danilo bliver. Han er simpelthen for god til bare at smide på porten, med mindre der falder et bud mellem 30 og 40 millioner euro. Så er jeg ligeglad med hvad folk mener om ham, som primært bedømmes fra hans første svære tid i klubben hvor han skulle falde til og tydeligvis skulle vænne sig til tilværelsen og de nye omgivelser. Det påvirkede ham tydeligvis også på banen. Men jeg synes også han har forbedret sig og føler sig bedre tilpas, både på og uden for banen.

Vi snakker altså om en mand der var en nøglespiller for Porto (hvor han inden skiftet til Real Madrid blev jagtet af flere andre store europæiske klubber) og brasiliansk landsholdsspiller. Og så er der vel heller ikke for sjov, at andre store klubber fortsat lurer på ham. Så kan Real Madrid-tilhængere hænge ham nok så meget og gøre ham nok så dårlig.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #391 af Carlos3
Besvaret af Carlos3 på emne Transferdrømme 2017

El_Juan skrev:

Zyconith skrev: Søger man en kant til spillet i de små rum, med gode driblinger og "killer instinct", så glem humørspilleren Hazard. Centurion er indbegrebet af det charmerende ved Sydamerikansk fodboldkultur, og om end hans PR forståelse grænser til det hjernedøde, er han i det mindste er ikke skadet hele tiden!

www.marca.com/futbol/argentina/2017/07/1...a474158228b45b2.html


Haha. Di María på crack.

Carlos3 skrev: De seneste rygter går på at man har sat jagten ind på Thomas Meunier(Skvadderhans fra PSG), som erstatning for Danilo's evt. afsked, men er det også rigtige vej at gå?

Perosnligt ville jeg fortrække mere unge og spændende spillere som Toljan(Hoffenheim), Odriozola(Sociedad), eller give Achraf(Castilla) chancen som Carvajals back-up. Eller er alternativerne så ringe at det er bedre betalt at holde på danilo, det mener jeg dog ikke personligt selv.

Hvad tænker i?


Meunier til Real Madrid tror jeg simpelthen ikke på. Lad det være Tejero eller Odriozola hvis Danilo skifter. Og så skal Achraf ud og have spilletid andetsteds for en sæson eller to.

Jeg har dog hele tiden sagt, at jeg foretrækker at Danilo bliver. Han er simpelthen for god til bare at smide på porten, med mindre der falder et bud mellem 30 og 40 millioner euro. Så er jeg ligeglad med hvad folk mener om ham, som primært bedømmes fra hans første svære tid i klubben hvor han skulle falde til og tydeligvis skulle vænne sig til tilværelsen og de nye omgivelser. Det påvirkede ham tydeligvis også på banen. Men jeg synes også han har forbedret sig og føler sig bedre tilpas, både på og uden for banen.

Vi snakker altså om en mand der var en nøglespiller for Porto (hvor han inden skiftet til Real Madrid blev jagtet af flere andre store europæiske klubber) og brasiliansk landsholdsspiller. Og så er der vel heller ikke for sjov, at andre store klubber fortsat lurer på ham. Så kan Real Madrid-tilhængere hænge ham nok så meget og gøre ham nok så dårlig.


Det lyder fornuftigt, lad os håbe det er nogenlunde sådan det forløber.

"I chose Real Madrid instead of Barcelona because I'm a winner, not a loser"

- Alfredo Di Stefano

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #392 af nono
Besvaret af nono på emne Transferdrømme 2017
Dagens mulighed for at vinde eller tabe en øl: Morata ender i Milan denne sæson - formentlig en låneaftale med købsoption. Bonucci overtaler ham.
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved nono.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #393 af Steen
Besvaret af Steen på emne Transferdrømme 2017

nono skrev: Dagens mulighed for at vinde eller tabe en øl: Morata ender i Milan denne sæson - formentlig en låneaftale med købsoption. Bonucci overtaler ham.

Morata bliver. Du finder ikke nogen der er dumme nok til at betale €90 millioner for en begrænset angriber som Morata.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #394 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017
Mbappe spiller med nummer 10 i Monaco ikke ?

Den trøje er reseveret i Madrid, spørgsmålet om det blivee Isco, Asensio eller en helt tredje!

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #395 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Transferdrømme 2017

Hugol skrev: Mbappe spiller med nummer 10 i Monaco ikke ?

Den trøje er reseveret i Madrid, spørgsmålet om det blivee Isco, Asensio eller en helt tredje!


Nej. Han spillede med nummer 29. Bernardo Silva havde nummer 10. Men de vil vel give ham nummer 10 hvis han bliver.
Følgende bruger(e) sagde tak: Hugol

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 8 måneder siden #396 af Hugol
Besvaret af Hugol på emne Transferdrømme 2017
Danilo meldes tæt på Manchester City. Så kan vi vel godt få mellem 40-50 millioner euro for ham. Så griner JEG ned til banken Kassow !

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 8 måneder siden ved Hugol.
Følgende bruger(e) sagde tak: Madrid777

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce