Rygtebørsen 2018/19

5 år 4 måneder siden #289 af Vinícius
Besvaret af Vinícius på emne Rygtebørsen 2018/19

JesperA skrev: Det kan næsten pisse mig af at der bringes et rygte om at man følger en 27-årig venstreback fra Napoli... Man har verdens bedste på den position, en dyr formodet arvtager på udlån, samt et af klubbens pt. mest spændende talenter der leverer upåklageligt når han får chancen. Hvad er meningen.... Kig efter de positioner hvor holdet sejler fuldstændig, kig dog efter en midtstopper, en angriber, en kantspiller, en defensiv midt og enten en mental coach der kan sparke Isco i røven, ellers en ny offensiv midt. Venstreback er vel, sammen med målmandsposten og højre back, det eneste sted man ikke behøver bruge tid på at kigge efter forstærkning lige pt. Den eneste grund til det må være hvis man reelt står til at miste Marcelo, hvilket ville være et gigantisk tab for klubben, for fansene, og for ånden på holdet. Så begynder det da først at ramle, men i så fald at det er uundgåeligt, SKAL man have Alex Sandro den anden vej. Man bør dog virkelig gøre alt i sin magt for at forhindre det, Marcelo er tæt på at være det eneste man kan glæde sig over for tiden som fan af klubben, fantastisk spiller og personlighed, ham er vi vel allesammen helt vilde med.


Det er en elendig journalist, der har fundet på det rygte ;) De burde lave nogle mere realistiske rygter. Jeg tror næppe, at det er klubben, og jeg tænker også, at din frustration er rettet mod selve artiklen og ikke selve klubben? :)

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 4 måneder siden #290 af JesperA
Besvaret af JesperA på emne Rygtebørsen 2018/19

Kratmus skrev:

JesperA skrev: Det kan næsten pisse mig af at der bringes et rygte om at man følger en 27-årig venstreback fra Napoli... Man har verdens bedste på den position, en dyr formodet arvtager på udlån, samt et af klubbens pt. mest spændende talenter der leverer upåklageligt når han får chancen. Hvad er meningen.... Kig efter de positioner hvor holdet sejler fuldstændig, kig dog efter en midtstopper, en angriber, en kantspiller, en defensiv midt og enten en mental coach der kan sparke Isco i røven, ellers en ny offensiv midt. Venstreback er vel, sammen med målmandsposten og højre back, det eneste sted man ikke behøver bruge tid på at kigge efter forstærkning lige pt. Den eneste grund til det må være hvis man reelt står til at miste Marcelo, hvilket ville være et gigantisk tab for klubben, for fansene, og for ånden på holdet. Så begynder det da først at ramle, men i så fald at det er uundgåeligt, SKAL man have Alex Sandro den anden vej. Man bør dog virkelig gøre alt i sin magt for at forhindre det, Marcelo er tæt på at være det eneste man kan glæde sig over for tiden som fan af klubben, fantastisk spiller og personlighed, ham er vi vel allesammen helt vilde med.


Det er en elendig journalist, der har fundet på det rygte ;) De burde lave nogle mere realistiske rygter. Jeg tror næppe, at det er klubben, og jeg tænker også, at din frustration er rettet mod selve artiklen og ikke selve klubben? :)

Hehe det kommer an på om der er hold i det. Jeg ved jo ikke hvad der foregår i ledelsen men mit indtryk er at der er mere travlt med møder med arkitekter end agenter. Samt med at gå ud og dementere de rygter vi alle sad og håbede der var hold i, og så realisere dem vi frygtede i stedet, nemlig at der ikke blev hentet en erstatning for Ronaldo eller Kovacic. De havde jo ikke engang tid til orientere Lopetegui om det, da han ordret sagde at man ikke ville skille sig af med Kovacic uden at erstatte ham.

Men Perez har vel også et entreprenørfirma der skal løbe rundt, og med den spanske recession skæpper sådan et projekt vel fint i de andre bestyrelser han formentlig sidder i.
Sidste redigering: 5 år 4 måneder siden ved JesperA.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #291 af -#7-
Besvaret af -#7- på emne Rygtebørsen 2018/19
Marca melder os overordentligt tæt på at hente Brahim Díaz ganske gratis ved kontraktudløb i Man City.

Udover at jeg ofte henter ham i FIFA, så kender jeg intet til ham. Er der nogen herinde der kan kaste lys over hvad slags spiller han er i virkeligheden?

DC19

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #292 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Rygtebørsen 2018/19

-#7- skrev: Marca melder os overordentligt tæt på at hente Brahim Díaz ganske gratis ved kontraktudløb i Man City.

Udover at jeg ofte henter ham i FIFA, så kender jeg intet til ham. Er der nogen herinde der kan kaste lys over hvad slags spiller han er i virkeligheden?


www.youtube.com/results?search_query=brahim+diaz

Her er der lidt videoer. Det har generelt været begrænset hvor meget spilletid han har fået for City så det er nok lidt svært at sige så meget.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #293 af Al-Andaluzz
Besvaret af Al-Andaluzz på emne Rygtebørsen 2018/19
Jeg synes umiddelbart, at han ser lovende ud, men kender heller ikke meget til ham. Vi napper ham og satser på, at han bliver den nye Agüero

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 3 måneder siden #294 af nono
Besvaret af nono på emne Rygtebørsen 2018/19
Nøler de ikke lidt med at få aftalen om Brahim Diaz på plads?

Kom nu Perez - det ligner et røverkøb.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce