Optakt: Spansk fodboldhistorie indrammet i overdådig kulisse

7 år 1 uge siden #61 af 2:18
Ikke for at udskamme Bale, men det der nogen gange frustrere mig mest, er at han ikke vil ind hvor det gør ondt, der hvor han kan vinde en duel i feltet.
Kom nu !! - hvor er ærgerrigheden for at score.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #62 af Fondo_Sur

Jaken skrev:

Steen skrev: Det kommer an på hvem man bruger på hans plads, Jaken. Lucas Vazquez er endnu værre, men han formår på mystisk vis at slippe væk fra kritikken...


Enig, men det behøver heller ikke nødvendigvis være en en-til-en udskiftning med en anden kantspiller. I stedet kunne det være for James, Isco, Asensio eller måske endda Kovacic.

Og ift. Lucas Vazquez, så er han, ganske rigtigt, ufattelig middelmådig i sit generelle niveau, men i det mindste er han dog bevægelig, forsøger nogle ting og arbejder benhårdt. Bale gør bare absolut ingenting og er i stedet nærmest udelukkende en hæmsko.


Den bliver jeg nødt til at svare på.

Bale spiller ikke kun for at score mål, men indgår i et 4-3-3 puslespil, som spiller på én bestemt måde. Hans tilstedeværelse på kanten er vigtig offensivt såvel som defensivt. Du kan altså ikke erstatte Bale med de nævnte. Det vil ændre holdets ret gode balance. Vazquez er den eneste, der minder om Bale og ja... Bale er en bedre fodboldspiller end Vazquez.

Derfor mener jeg at kritikken er Bale er langt ude. En kritik af Bale er derfor også en kritik af Zidanes måde at stille et hold, og fred være med det. Jeg kan bare konstatere, at når vi spiller med de 11 foretrukne som i dag (minus Nacho), så er holdet meget svære og slå.
Sidste redigering: 7 år 1 uge siden ved Fondo_Sur.
Følgende bruger(e) sagde tak: Zyconith

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

7 år 1 uge siden #63 af Dios

Steen skrev:

Jaken skrev:

Steen skrev: Det kommer an på hvem man bruger på hans plads, Jaken. Lucas Vazquez er endnu værre, men han formår på mystisk vis at slippe væk fra kritikken...


Enig, men det behøver heller ikke nødvendigvis være en en-til-en udskiftning med en anden kantspiller. I stedet kunne det være for James, Isco, Asensio eller måske endda Kovacic.

Og ift. Lucas Vazquez, så er han, ganske rigtigt, ufattelig middelmådig i sit generelle niveau, men i det mindste er han dog bevægelig, forsøger nogle ting og arbejder benhårdt. Bale gør bare absolut ingenting og er i stedet nærmest udelukkende en hæmsko.



Problemet er bare, at det han prøver på, ender ud i ingenting. Faktisk formår han at ødelægge hver eneste angreb, så snart han er på bolden. Men han hedder ikke Bale, og derfor slipper han fri for kritikken. Jeg er helt enig i, at Bale denne sæson har været kriminelt ringe, og jeg er endda hoppet over på den side som mener han bør sælges. Men det er bare lidt svært at tage kritikken seriøst, når man har adskillige andre spillere som undslipper den, såsom Modric eller Lucas.


Modric har været elendig siden hans skade. Bale har været elendig siden hans ankomst. Jeg håber du kan se forskellen :)

Man forventer ikke det samme fra Bale og Lucas. Den ene er reserve, og alle er indforstået med, at det forbliver sådan. Den anden er verdens 2. dyreste spiller, som bliver spillet uden diskussion når han er fit. Der er en kæmpe forskel, og den forskel burde man også kunne se på banen når Lucas er på banen i stedet for Bale. Problemet her er bare, at Lucas i efterårssæsonen var klasser bedre udover de første 3-4 kampe, hvor Bale viste et udmærket niveau. Uanset hvem vi spiller med, så er det lort på den højrekant. Vi kan faktisk også smide James med i puljen.
Modric spiller helt af helvedes til igen idag, men det gjorde jo ikke Bale's præstation bedre?

No solo soy perfecto, también soy Madridista.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce