Varane klar til Deportivo-opgør

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Med gårsdagens udvisning af Sergio Ramos stødte der nye udfordringer til i forsvaret, hvor Pepe er ude af spillet og Varane først lige er vendt tilbage.

Men den franske forsvarer trænede igen i dag med i fuldt omfang og dermed er han i princippet klar til udekampen mod Deportivo, hvor Real Madrid er tvunget til sejr for at rejse sig fra gårsdagens nederlag.

Varane blev skadet den 2. april i kampen mod Alavés efter kun at have været på banen i 10 minutter og man vurderede dengang, at han ville være ude i 3-4 uger og målet har hele tiden været at få ham klar til Estadio Riazor.

Og Zidane har heller ikke rigtig andre muligheder, med mindre han vil ud i vilde eksperimenter med eksempelvis Casemiro i centerforsvaret og Kovacic på den centrale midtbane.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af Jonas
Selvom der er behov for ham mere end nogensinde pt. så, for the love of God, ikke lav en Bale med ham. Vi får brug for ham i topform senere. Vi kan godt klare en enkelt kamp med Casemiro i forsvaret.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #3 af Fondo_Sur
Det er en af de der "god timing, men jeg er skeptisk" nyheder.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #4 af Pelle

Jonas skrev: Selvom der er behov for ham mere end nogensinde pt. så, for the love of God, ikke lav en Bale med ham. Vi får brug for ham i topform senere. Vi kan godt klare en enkelt kamp med Casemiro i forsvaret.


Hold da op hvor folk undervurderer Deportivo. Det er altså ikke noget dårligt hold - slet ikke hjemme. De tog trods alt en 2-1 sejr over Barca.
Jeg synes, der skal satses nu. Vi er i en situation, hvor det er alt eller intet. Danilo, Carvajal, Nacho og Marcelo er garanti for, at der bliver scoret imod os.
For mig at se er det tid til noget mere kompakthed. Nu må Zidane stramme op og benytte sig af en 4-4-2. Isco bliver særdeles vigtig i de her opgør. Og så må Ronaldo få nogle pauser, for Asensio er fantastisk når han får chancen.

Jeg er stadig ekstremt pessimistisk. Især fordi vi har det med at fucke op mod Sevilla og Valencia. Alle kampe er finaler, og jeg sælger gerne CL for ligaen, hvis det kommer til det.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, R7CR7GB11, Fondo_Sur, El Siete, Kimbo

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce