Polsk presse: Real Madrid forbereder 150 millioner €-bud på Lewandowski

6 år 1 måned siden #1 af Administrationen

Ifølge polsk presse har Real Madrid gjort klar til at betale 150 millioner € for Robert Lewandowski.

Det er Przeglad Sportowy, som på sine sider kan berette, at Lewandowskis nye agent, Pini Zahavi, gør klar til at sikre den polske angriber sin sidste store kontrakt og der skal allerede være kontakt mellem parterne.

Der er dog fortsat det ikke ubetydelige problem, at Bayern München på ingen måder synes indstillet på et salg af deres stjerne-angriber, som allerede i 2013 var på blokken i Real Madrid, men den gang holdt han fast i sin mundtlige aftale med Bayern München.

Lige nu er 29-årige Robert Lewandowski da heller ikke meget for at tale om fremtiden. Således sagde han i den forgangne uge til tyske Kicker:

- Lige nu tænker jeg ikke ret meget på emnet. Hvis jeg som Bayern München-spiller allerede nu var i gang med at tænke de rygter, som sender mig til Real Madrid, ville det ikke være godt for mig, for så ville jeg ikke være koncentreret omkring holdet.

Udover Real Madrid menes også Paris SG, Manchester United og Manchester City at være interesserede i den målfarlige polak.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #2 af Steen
Forhåbentligt en and. Det ville være idioti at give €150m for en angriber, der er 30 år gammel på det tidspunkt. Han er i forvejen ikke just kendt for at være hurtigt, og det bliver kun værre med årene. Det ville give en smule mening, hvis vi havde en træner, som dyrkede possession fodbold, så hans manglende fart ikke ville kunne mærkes. Det kan man dog ikke sige om Zidane; han dyrker alibi-fodbold.
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200, Real HWL

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #3 af Mathiaska

Steen skrev: Forhåbentligt en and. Det ville være idioti at give €150m for en angriber, der er 30 år gammel på det tidspunkt. Han er i forvejen ikke just kendt for at være hurtigt, og det bliver kun værre med årene. Det ville give en smule mening, hvis vi havde en træner, som dyrkede possession fodbold, så hans manglende fart ikke ville kunne mærkes. Det kan man dog ikke sige om Zidane; han dyrker alibi-fodbold.


Zidane dyrker alibi-fodbold? Den må du lige uddybe.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Mathiaska.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #4 af Fondo_Sur
Lewan ville passe perfekt ind. Han kunne være et dejligt bekendskab i nogle få år, men ja prisen er afgørende... og vel også for Real Madrids bestyrelse. Selv med det nuværende marked virker 150 mio Euro som et overgearet bud, som jeg ikke tror på.

Den mulige handel skal nok snarere vurderes i lyset af et Bale-salg i forhold til overgangssum og plads i lønhierarkiet.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Fondo_Sur.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 1 måned siden #5 af Real HWL
Jeg så meget gerne Lewandowski i Real. Han er en verdensklasse angriber der på mange måder minder om Benzema, bare bedre. Men selfølgelig skal han ikke koste €150mill.
Sidste redigering: 6 år 1 måned siden ved Real HWL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum
Annonce