Courtois og Hazard koster 255 millioner €

5 år 9 måneder siden #1 af Administrationen

Chelsea vil ifølge belgiske Het Laatste Nieuws tage sig godt betalt, hvis man skal slippe både Thibaut Courtois og Eden Hazard til Real Madrid.

Prisen for de to belgiske VM-bronzevindere løber angiveligt op i 255 millioner €, nemlig omkring 30 millioner € for Courtois, mens Hazard koster hele 225 millioner €.

Den store forskel i prisen på de to spillere skyldes naturligvis, at målmanden har kontraktudløb næste sommer og derfor principielt kan forhandle frit med andre klubber fra årsskiftet.

Eden Hazard er derimod Chelseas bedste spiller og med endnu to år tilbage af sin kontrakt, vil man naturligvis ikke sælge sit største aktiv frivilligt. Derimod har man angiveligt forsøgt at lokke ham til at underskrive en ny kontrakt, som vil give ham en markant lønforhøjelse, nemlig fra 226.000 € til 340.000 € om ugen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #2 af REAL
Pressen (herunder Marca) er ret enige om en pris på €35 M for Courtois. Virkelig en fornuftig handel!
Men €225 M for Hazard, det virker helt blæst.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #3 af Dragam

REAL skrev: Pressen (herunder Marca) er ret enige om en pris på €35 M for Courtois. Virkelig en fornuftig handel!
Men €225 M for Hazard, det virker helt blæst.


Det er meget for Hazard... de må se om de kan få forhandlet prisen lidt ned, men ellers så synes jeg ellers bare at man skal betale det... vi skal have en der virkelig kan være med til at løfte holdet spillemæssigt, og det vil Hazard om nogen kunne.

Tror de andre Real Madrid spillere vil score en god portion flere mål med Hazard på holdet, og alle de chancer han skaber, kontra med Ronaldo på holdet, hvor alt skulle køres hen på at han kunne afslutte.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, andreashn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #4 af Steen
Man slutter 17 point bag Barcelona, sælger Ronaldo og henter ikke en eneste galactico ind. Det er i hvert fald hvad medierne skriver lige nu. Neymar, Mbappe, Kane, Lewandowski, Hazard er alle enten for dyre, kan ikke hentes eller også har man bare ikke en interesse i spilleren.
Jamen det er jo bare super, for en offensiv bestående af Asensio, Isco, Benzema, Bale, Vazquez, Mayoral og Vinicius kommer da bare til at bombe løs og sikre os ligaen!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #5 af El Siete
Hazard må smide en transferanmodning, forhåbentlig ville det gøre det nemmere at forhandle med Chelsea.

Har dog også læst andre steder at de 225 er samlet for dem begge.

Como no te voy a querer,
como no te voy a querer,
si eres campeón de Europa por décima vez.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #6 af PMO

Steen skrev: Man slutter 17 point bag Barcelona, sælger Ronaldo og henter ikke en eneste galactico ind. Det er i hvert fald hvad medierne skriver lige nu. Neymar, Mbappe, Kane, Lewandowski, Hazard er alle enten for dyre, kan ikke hentes eller også har man bare ikke en interesse i spilleren.
Jamen det er jo bare super, for en offensiv bestående af Asensio, Isco, Benzema, Bale, Vazquez, Mayoral og Vinicius kommer da bare til at bombe løs og sikre os ligaen!


mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/lopetegui-...dringer-i-real-trup/

Jeg ved ikke om det er et standard svar fra nye trænere for ikke at skabe splid, men Gud og hver mand kan se at RM skal ud og forstærke truppen.
Jeg ser ikke det store behov for at skifte målmand, især ikke hvis det er på bekostning af andre forstærkninger, men noget skal der ske. Nok har truppen vundet ChL 3 gange i streg, men den hjemlige liga skal altså også vindes. Derud over har man solgt Ronaldo, det efterlader et enormt hul, som ikke ser ud til at bliver erstattet. Det bliver spændende hvordan det hele ser ud d. 1. September.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

5 år 9 måneder siden #7 af REAL

PMO skrev:

Steen skrev: Man slutter 17 point bag Barcelona, sælger Ronaldo og henter ikke en eneste galactico ind. Det er i hvert fald hvad medierne skriver lige nu. Neymar, Mbappe, Kane, Lewandowski, Hazard er alle enten for dyre, kan ikke hentes eller også har man bare ikke en interesse i spilleren.
Jamen det er jo bare super, for en offensiv bestående af Asensio, Isco, Benzema, Bale, Vazquez, Mayoral og Vinicius kommer da bare til at bombe løs og sikre os ligaen!


mobil.bold.dk/fodbold/nyheder/lopetegui-...dringer-i-real-trup/

Jeg ved ikke om det er et standard svar fra nye trænere for ikke at skabe splid, men Gud og hver mand kan se at RM skal ud og forstærke truppen.
Jeg ser ikke det store behov for at skifte målmand, især ikke hvis det er på bekostning af andre forstærkninger, men noget skal der ske. Nok har truppen vundet ChL 3 gange i streg, men den hjemlige liga skal altså også vindes. Derud over har man solgt Ronaldo, det efterlader et enormt hul, som ikke ser ud til at bliver erstattet. Det bliver spændende hvordan det hele ser ud d. 1. September.


Super Cup d. 15. august glæder jeg mig godt nok til. Synes lillebror har pustet sig op med de seneste handler.

Men i sidste nede, så siger det jo ikke så meget. Efter sidste års pre-sæson, så troede jeg vi ville vinde ligaen med 20 point. Det gik jo ikke helt sådan.
Sidste redigering: 5 år 9 måneder siden ved REAL.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum