Solari forudsiger svær kamp på Benito Villamarín

Solari mødte i dag pressen forud for morgendagens svære udebanekamp mod Betis, hvor Real Madrid skal finde tilbage på sporet i LaLiga-sammenhæng efter et par skuffende indledende kamp mod henholdsvis Villarreal og Real Sociedad.

Real Madrid argentinske cheftræner er da også klar over, at der venter Real Madrid en svær udebanekamp i morgen aften:

- Vi går som altid efter sejren. Det bliver en svær kamp, som det altid er mod topholdene i ligaen. Der er ingen nemme kampe i LaLiga, hvilket gør det til en attraktiv liga for tilhængerne såvel spanske som udenlandske. Betis vil forsøge at vinde over os ved at have bolden i egne rækker og dominere kampen.

Om Vinicius Jr. er klar til morgendagens kamp:

- Vi ved stadig ikke, om han bliver klar til i morgen, så vi venter lidt med at offentliggøre den endelige trup, men vi finder ud af det før eller siden i løbet af dagen. Truppen består af 24 spillere, og det er Real Madrids styrke.
Det er altid svært for en ung spiller at komme ind på et hold, der har vundet Champions League tre gange i træk, så det er positive tegn, at en 18-årig spiller kommer ind og spiller så godt, som han gør.

Den lange skadesliste:

- Jeg vil ikke kalde det uheldigt. Det er alt sammen en del af jobbet. Det er sandt, at vi har en lang skadesliste og vi forsøger også at forkorte de enkelte spilleres tid på skadeslisten, fordi vi har brug for dem og de er vigtige for os.

Om Isco og gode råd:

- Isco gør det godt, ligesom af resten af spillerne, der også træner i øjeblikket. Jeg ved endnu ikke, hvem der spiller i morgen, da truppen ikke er helt på plads endnu.

Jeg er ikke den rette mand til at komme med råd til nogen (i denne trup, red.). De er alle erfarne, har vundet mange titler og etableret sig selv som topspillere. En spiller, der skifter til en LaLiga-klub, og har haft lang tid på øverste niveau, har al den erfaring, som de behøver til at vide, hvad de skal gøre.

Om Marianos fremgang:

- Han bliver stærkere og vi vil offentliggøre truppen senere i dag. Alle muligheder er åbne til morgendagens kamp.