Marca: Real Madrid er ikke interesseret i Mbappé

Det seneste stykke tid har der floreret utallige rygter på internettet om, at Real Madrid skulle være meget interesseret i Paris Saint-Germain-spilleren Kylian Mbappé. Rygter som Real Madrid nu har været ude og afvise skulle være sande.

Klubbens hurtige respons på rygterne om Mbappé, kunne dog tyde på præcis det modsatte, nemlig at klubben er interesseret i angriberen, men forsøger at sænke prisen ved at virke uinteresseret.

Franskmanden vurderes på nuværende tidspunkt til at være omkring 280 millioner euro værd, hvilket svarer til cirka 2,1 milliarder danske kroner.

Zinedine Zidane, der for nyligt vendte tilbage til trænerposten i Real Madrid, vil gøre alt hvad han kan for at få Real Madrid tilbage på sporet, men har gjort det klart, at han ikke har talt med Mbappé om et eventuelt skifte til Los Blancos.

Real Madrid har endnu ikke offentligt udmeldt hvem de går efter i sommerens transfer, da Zidane ønsker at foretage en fuld vurdering af sin nuværende trup, før han beslutter, hvem der skal købes og sælges.

Et navn der dog bliver ved med at dukke op er Liverpool-spilleren Sadio Mane. Rygterne går endda på, at Zidane allerede ville have Mane til klubben, da han første gang var træner for Real Madrid.

Ifølge Marca er hverken Zidane eller Florentino Perez interesserede i at hente Mbappé på nuværende tidspunkt, og de ønsker at bevare det gode forhold de har til PSG.