De 10 dyreste spillere i Real Madrids historie

Gareth Bale er lige nu det dyreste spillerindkøb i Real Madrids historie, men hvor meget længere?

Real Madrid har ikke købt en dyr spiller siden sommeren 2014, hvor James Rodríguez kom til klubben fra Monaco for 80 millioner €.

Denne sæsons dårlige resultater tvinger dog klubben til at finde den store pengepung frem og der er udsigt til, at Real Madrid slår flere transfer-rekorder og at Gareth Bale om nogle måneder ikke længere vil være den dyreste spiller i klubbens historie med sine 102 millioner €.

I hvert fald er Eriksen, Hazard og Pogba alle meldt på vej til Real Madrid til beløb, der ligger over Bales pris.

Men hvem er egentlig de 10 dyreste spillere i klubbens historie?

De kommer her:
1. Gareth Bale, 102 millioner €
2. Cristiano Ronaldo, 96 millioner €
3. James Rodríguez, 80 millioner €
4. Zinedine Zidane, 75 millioner €
5. Kaká, 65 millioner €
6. Luis Figo, 60 millioner €
7. Ronaldo Nazario, 45 millioner €
8. Vinícius Junior, 45 millioner €
9. Rodrygo Goes, 45 millioner €
10. Luka Modric, 42 millioner €

Real Madrid har allerede sikret sig Eder Militão til den kommende sæson for 50 millioner €, så han vil for en stund figurere blandt de 10 dyreste indkøb i klubbens historie, men spørgsmålet er om han også er på den liste, når transfervinduet lukker den 31. august.