Emery: Mbappé ville skifte til Real Madrid uden at tøve

Unai Emery har tilkendegivet, at Kylian Mbappé ønskede at forlade Paris Saint-Germain til fordel for Real Madrid, da Emery var træner for pariser-klubben.

- Vi gjorde alle en indsats for at få ham til at blive.

- Han ville til Real Madrid, han havde endda muligheden for at tage til Barcelona.

Ifølge Emery, ville Mbappé have forladt PSG til fordel for Real Madrid uden at tøve, men det lykkedes den franske hovedstadsklub at overtale ham til at blive.

Den franske angriber har for nyligt luftet muligheden for at forlade PSG, hvis han ikke får en mere afgørende rolle på det franske hold.

Ifølge MARCA er Real Madrid informeret om Mbappés udtalelser og det faktum, at franskmanden er frustreret over, at hans nuværende hold endnu engang ikke får muligheden for at vinde Champions League-trofæet.