Ramos rejser med holdet til Manchester

Nederlaget til Manchester City på Bernabeu i Champions League var slemt nok i sig selv, men endnu værre var det, at Sergio Ramos måtte forlade banen med et rødt kort, og derfor mangler han i returopgøret der spilles på fredag i næste uge.

Men selvom han ikke kan være med i kampen, vil han vise sig som den leder han er, og derfor rejser han med resten af holdet til Manchester, for at støtte og motivere sine holdkammerater til at lave comebacket.

Ramos er overbevist om at holdet kan vende det, han mener var et unfair nederlag, hvor Manchester City straffede to Real Madrid-fejl, i en ellers god præstation af klubben.

Siden er næsten seks måneder passeret, og Pep Guardiolas mandskab har fundet formen på det seneste, efter man ellers har fået gedigne tæsk af Liverpool i Premier League, hvor man sluttede hele 18 point efter vinderne.

Real Madrid har også vist storform efter coronapausen, hvor ti sejre i træk hjalp holdet til at tage den 34. LaLiga-titel.

I disse ti kampe spillede Ramos en vigtig rolle, men nu skal han forsøge støtte holdet fra sidelinjen i det der måske kan være sæsonens sidste kamp.