Real Madrid, Barcelona og Juventus svarer igen på UEFA-trusler

Real Madrid, Barcelona og Juventus svarer nu kontant igen på de vedvarende trusler, som UEFA fremsætter i bestræbelserne på at få lagt Superliga-planerne i graven.

De tre klubber er de eneste, som står ved den aftale, som 12 klubber indgik med hinanden og det har fået UEFAs præsident, Aleksander Ceferin, til at true med at de bliver udelukket fra Champions League i op til to år, hvis ikke de officielt melder ud, at de ikke længere arbejder på de planer.

Men de tre klubber fastholder deres ret til at arbejde med projekter, som kan forbedre klubbernes muligheder og hæfter sig ved, at de har domstolenes ord på, at de ikke har gjort noget kriminelt og derfor heller ikke kan straffes og derfor har de tre klubber udsendt en officiel meddelelse, hvor man går i rette med UEFA.