Zidane: Vi skal glemme Champions League og tænke på i morgen

Zinedine Zidane har snakket med pressen forud for kampen i morgen aften imod Sevilla, og selvom det er et enormt vigtigt opgør, blev franskmanden naturligvis også bedt om at forholde sig til skriverierne omkring Eden Hazard, der blev filmet storgrinende, efter at Real Madrid blev slået ud af Champions League af Chelsea i midtugen.

Om den sag sagde Zidane:
- Hazard har allerede undskyldt for det, der skete den anden dag. Han prøvede ikke at gøre nogen vrede, og det har han sagt. Han er Real Madrid-spiller og vil spille for Real Madrid. Han ved, hvad han skal gøre på banen, og det vil han gøre. Vi snakkede sammen efter kampen den anden dag, han snakkede med mig, spillerne og klubben omkring det, der skete. Nu er det i fortiden.

Om Sergio Ramos, der endnu engang er blevet skadet:
- Han var på 100%, da han spillede den anden dag. Det vigtigste er, at Sergio Ramos kommer sig så hurtigt som muligt. Vi har haft mange skader, selvfølgelig bekymrer det mig. I dette år kan spillerne aldrig hvile sig, men det er, hvad det er. Jeg håber, at det bliver mere normalt næste år.

Zidane gav desuden ikke meget væk omkring sin egen fremtid:
- Jeg vil altid gøre det nemt for klubben, fordi den har givet mig alt.

Afslutningsvist beskrev Zidane desuden som vanligt morgendagens kamp som en finale:
- Vi mangler fire kampe, som er fire finaler. Vi skal glemme Champions League og kun tænke på i morgen. Sevilla er et konkurrencedygtigt hold. De har fra start til nu vist, at de er et godt hold, og de kæmper også med om titlen. Vi ved, hvor godt vi skal spille, hvis vi vil vinde.