Guti underskriver ny to-årig kontrakt med Real Madrid

Fan favoritten Guti vil fortsætte med at træne U-19-holdet hos Real Madrid, efter at have sat sin underskrift på en ny to-årig kontrakt med klubben.

Den tidligere midtbanespiller har overvejet sin fremtid, og et skridt op til førsteholdstræning, efter at have holdt møder med sin tidligere klub, Besiktas, om at blive deres nye assistenttræner, men har altså valgt at blive hos Real Madrid.

Guti er meget værdsat af folk i klubben, og nogle havde regnet med at han skulle tage skridtet op og træne Real Madrid Castilla i næste sæson, men det ser usandsynligt ud på nuværende tidspunkt.

Guti har nu indstillet sigtekornet på at slutte sæsonen med sølvtøj med sit Juvenil A, som møder Atletico Madrid i U-19 Copa del Rey finalen på søndag.