Marca: Manchester United vil have €200 millioner for Pogba

Real Madrids håb om at tilknytte Paul Pogba svinder for hver dag der går, med lukningen af Premier League-klubbernes transfervindue allerede sat til den 8. august.

Deres seneste svar har været at de kræver €200 millioner for at slippe den franske verdensmester - et beløb, som er et godt stykke fra det, Real Madrid ønsker at betale. Det er en klar besked fra den engelske klub om, at man ikke ønsker at sælge.

Pogba fortsætter med at være professionel, og viser ingen tegn på, at han vil forsøge at tvinge et skifte igennem, og han har endda været anfører på klubbens tour i Australien. Manchester United spiller en kamp mod Leeds i dag kl. 13, hvor Pogba ligeledes starter på banen.

Han har dog tidligere udtalt, at han godt kunne tænke sig en ny udfordring, og den underliggende besked var, at det skulle være under Zinedine Zidane. Zidane er efterhånden ved at erkende, at det måske er på tide at kigge efter mere realistiske mål.

Florentino Pérez vil mødes med José Ángel Sánchez og Zinedine Zidane for at analysere situationen, og se på hvor man trænger til forstærkninger, hvor midtbanen lige nu ses som det svage led på holdet.

Klubbens ledelse synes fortsat, at Dani Ceballos skal blive, selvom ingen regnede med, at det var en mulighed for et par uger siden.

Donny van de Beek og Christian Eriksen er alternativerne til Paul Pogba, mens salg er prioritet nummer ét lige nu.