Officielt:Illarramendi til Real Sociedad

8 år 8 måneder siden #1 af Siempre Madrid

Helt som ventet skifter Asier Illarramendi til Real Sociedad i den kommende sæson.

 

Midtbanespilleren er her til formiddag ankommet til baskerlandet, hvor han skal gennemgå det obligatoriske lægetjek, inden han underskriver sin nye kontrakt. En fåmælt Illarramendi udtalte til de ventende pressefolk, at han glæder sig til at vende tilbage til La Real og at han vil udtale sig mere om sagen senere.

 

Real Sociedad betaler 17 millioner € + variable klausuler og Illarramendi ventes at blive præsenteret i klubben i løbet af dagen.


No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #2 af Roesen7
Skandale!! Kommende Ballon d'or vinder vi vinker farvel til ;-)

No soy Madridista de corazón, porque el corazón un dia para. Soy Madridista de alma, porque el alma es eterna.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #3 af Raul-Madrid
Ok så er der vel ikke så meget at tænke over mere - Isco bliver den næste der bliver solgt... ;)

Men dejligt føler helt at der blev løftet en byrde fra ens skuldre - er glad for han blev solgt han var sku en fin fyr men bare ikke god nok - GO VIND

RAUL!!!!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #4 af Fondo_Sur
Naturlige transfers længe leve.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #5 af Raul7-2880

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #6 af madrid2000
Tænk at Real Sociadad gider, at betale 17 mio euro for Elendigmendi

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #7 af Sahinovic
€32,2 mio. har Real Madrid givet for ham, han høre vidst fint ind under som en af Real Madrids største flop-køb. Vi mangler dog stadig at afskedige det største flop-køb i fodboldens historie, forhåbentligt sker dette til næste sommer.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #8 af M_linding
Hvad kan man lære af dette?

Hvis du køber en 6'er, så brug ham som 6'er. Der var tilsyneladende aldrig nogen idé med at købe Illarra, og det ser vi lidt for ofte.

Han er en god fodboldspiller, og jeg ønsker ham alt det bedste i La Real - hvor han nok skal finde formen igen. At nogen kalder ham nedværdigende navne kan jeg ikke forstå, for han har aldrig gjort Real Madrid noget ondt.
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, El Madridista, asp3200, Dios, Real HWL, Lars1991, Brylle, JimmyBroe, Chamartin og 2 flere

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #9 af Steen
En drøm der går i opfyldelse! Jeg var bange for, at denne dag aldrig skulle komme, eller i hvert fald ikke så tidligt. Illarramendis tid i klubben har været fænomenalt ringe, og det var både når han spillede som 6'er og som 8'er.

Hvis man får hentet De Gea (hvilket jeg stærkt tvivler på) inden transfervinduet lukker, vil jeg give sommerens transfervindue et stort 12-tal (hvis man ser bort fra ansættelsen af Benitez)
Følgende bruger(e) sagde tak: asp3200

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #10 af Sahinovic

Steen skrev: En drøm der går i opfyldelse! Jeg var bange for, at denne dag aldrig skulle komme, eller i hvert fald ikke så tidligt. Illarramendis tid i klubben har været fænomenalt ringe, og det var både når han spillede som 6'er og som 8'er.

Hvis man får hentet De Gea (hvilket jeg stærkt tvivler på) inden transfervinduet lukker, vil jeg give sommerens transfervindue et stort 12-tal (hvis man ser bort fra ansættelsen af Benitez)


Hvem ville du da hellere have ansat? Hvis man tager et udgangspunkt i at Ancelotti var blevet fyret lige meget hvad.

Florentino Pérez
Sidste redigering: 8 år 8 måneder siden ved Sahinovic.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Par nummer 7
  • Gæst
  • Gæst
8 år 8 måneder siden #11 af Par nummer 7
Besvaret af Par nummer 7 på emne Officielt:Illarramendi til Real Sociedad

Steen skrev: En drøm der går i opfyldelse! Jeg var bange for, at denne dag aldrig skulle komme, eller i hvert fald ikke så tidligt. Illarramendis tid i klubben har været fænomenalt ringe, og det var både når han spillede som 6'er og som 8'er.

Hvis man får hentet De Gea (hvilket jeg stærkt tvivler på) inden transfervinduet lukker, vil jeg give sommerens transfervindue et stort 12-tal (hvis man ser bort fra ansættelsen af Benitez)


Jeg havde det på samme måde om Fernando Gago. Det var forsøget værd med Illarramendi, men 40 millioner euro var lidt i overkanten. Jeg må blot ende med at sige, held og lykke til Illarramendi.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 8 måneder siden #12 af Lars1991
Jeg har set flere gode kampe med Illaramendi end dårlige. Kan især huske en kamp imod Barcelona hvor han var rigtig god! Men når man brugte ham så sjældent, så kan det ikke undgås at han også havde dårlig kampe. Kan huske kampen imod Dortmund hvor han var rigtig dårlig, men det var hele holdet to be honest og han fik skylden for meget. Anyway, god spiller der aldrig fik en fair chance imo. Godt for begge parter at få det skifte på plads. Lidt ligesom med Iker.
Følgende bruger(e) sagde tak: El Madridista, Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum