Sæsonen 2015-2016 - II

  • Tore Hansen
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 måneder siden #577 af Tore Hansen
Besvaret af Tore Hansen på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Håber ikke Ronaldo ryger på toppen han gjorde det ikke specielt godt sidst og det kunne være spændende med Mayoral men den Med Jese , CR7 og JR10 lyder mere realistisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #578 af BBB
Besvaret af BBB på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Tore Hansen skrev: Tror i at Zizou vælger Jese på toppen eller Mayoral hvis han altså må spille.


Skal vi ikke bare regne med, at klubben har lært af tidligere på sæsonen, og kun udtager spillere, hvis de må spille?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #579 af Siempre Madrid
Tomás Roncero fra AS siger det egentlig meget godt: Hvad betyder det at være verdens rigeste, hvis man smider mesterskabet i februar måned!?

Opstig fra de døde, Don Ramón Mendoza.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #580 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Tja vi er bare ikke bedre end top 10 efterhånden må vi indse.

Men det bliver nok bedre om nogle år.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #581 af nono
Besvaret af nono på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Der skal luges hårdt ud i spillere med særstatus og spillere som ikke løber for holdet. Aldrene koryfæer ud og ligegyldige talenter som Jesé og Lucas skal vige pladsen for unge stortalenter. Der skal sammensættes et skrup-sultent Real Madrid-hold med 11 die-hards som aldrig giver op.

Nedenfor finder man en pragmatikers tilgang til sommerens transfervindue. Her vil man stå tilbage med et langt mere homogent hold med færre store navne, men med langt større arbejdsiver og kvalitet i bredden. Samtidig skal man være en ualmindelig dårlig forretningsmand for ikke at kunne lade ind og ud gå i nul.

Navas
Carvajal Varane Ramos Marcelo
Modric Mikel
Bale Isco* D. Costa
Benzema

Ud:
James, Ronaldo, Lucas V, Jese, Arbeloa, Pepe

Ind:
John Obi Mikel, D. Costa, Marcos Alonso, Jesús Vallejo, Marco Asensio, Mayoral,

* Havde klart valgt James for et par måneder siden, men krav om lønforhøjelse uden at have vundet noget, skader og dårlig form har fuldstændig slukket det lys jeg så i manden. Isco får derfor en sidste chance for at vise hvad han dur til.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 måneder siden #582 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Ud: James, Isco, Jese, Arbeloa, Ronaldo, Kroos, Sergio Ramos
Ind: Hazard, Kanté, Aubameyang

Navas
Carvajal Varane Pepe Marcelo
Modric Kanté Hazard
Bale Benzema Aubameyang.

Hazard skal på samme måde som Di Maria ned og spille venstremidtbane. Han har potentialet til at blive en moderne iniesta.
Vi skal tilbage til at kunne spille kontrafodbold af en anden verden når vi møder de største hold. Med disse seks forreste spillere har vi gennembrudsstærke spillere der kan flytte bolden frem i høj fart. Desuden er de tekniske nok til at dominere spillet mod de mindre hold.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved Johnson.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #583 af rene
Besvaret af rene på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Fatter ikke jer der vil af med Ronaldo til sommer, manden er en legende i klubben og for mig den største i klubbens historie sammen med Don Alfredo Di Stefano og Raul, Ronaldo vil også lave mål i næste sæson, føler bare at han har mindst 1 god sæson i sig endnu, tror i øvrigt heller ikke klubben vil sælge ham til sommer, det kan jeg ikke forestille mig, håber også han bliver, det ikke hans skyld vi ingen trofæer vinder, forsvaret sejler, der er ingen balance på holdet, trænerskifte konstant og så er han desværre op mod Barcelona som vel nok er det bedste klubhold nogensinde....

Desuden ser jeg ikke Hazard i nærheden af hans niveau, det kommer han aldrig, hvis Ronaldo erstattes hentes Neymar tror jeg og det virker ikke særligt realistisk.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #584 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Ud: Ronaldo,Pepe,Arbeloa,Casilla,Coentrao,Cheryshev,Silva og evt James hvis der er mere brok mht kontrakt.
Ind: Verratti, De Gea, Laporte, Hazard. (Hvis Alaba kan lokkes så gør det.)

Parentes er reserve, dog overvejer jeg ramos skal skydes afsted og så hive Castilla spiller op.

De Gea (Navas)
Carvajal(Danilo) Varane(Nacho) Ramos(Laporte) Alaba(Marcelo)
Modric(Kross) Verratti(Casemiro) Isco(Asensio)
Bale(Jese) Benzema(Mayoral) Hazard(James)

Midtbane reserver til aflastning og rotation.
Kovacic
Vazquez

Afhængig af om Pogba kommer så rykkes der nok lidt rundt på midtbanen, samme gælder afhængig af hvem vi møder så skal der ændres til 4 på midten evt 4-4-2 i stedet for 4-3-3.
Den opstilling er self ung, men også en måde vi får gang i talenterne på. Nøglen til min opstilling er Verratti og Hazard. Vi får meget bedre defensiv men mangler muligvis Ronaldos mål, men igen de betyder ikke noget som vi alle har indset nu efterhånden i form af titler og priser. Målene bliver fordelt mere ud på andre spillere og holdet vil kæmpe mere.

Udrensning.nu og helst inden Perez dør.
Sidste redigering: 8 år 2 måneder siden ved asp3200.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Johnson
  • Gæst
  • Gæst
8 år 2 måneder siden #585 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Bliver spændende at se hvilken opstilling Zidane disker op med på lørdag. Fysik må være nøgleordet

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #586 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Fatter ikke hvorfor vi skulle sætte Ronaldo på bænken, han er vores top scorer ffs! ^^

Nej det er vores forsvar der gang på gang sejler, det er sku ikke Ronaldo. Men self blir manden usynlig hvis det meste af holdet ikke spiller særlig godt, alle angribere har en tendens til at blive usynlige i sådanne tilfælde.

Ergo er de eneste udskiftninger vi behøver fundet i forsvaret og måske en enkelt på midtbanen (I am looking at you Kroos).

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #587 af Daniel
Besvaret af Daniel på emne Sæsonen 2015-2016 - II
Nu hvor ligaen end ikke længere kan ses i bakspejlet - nok kan Zidane se en lille prik endnu - vil jeg finde det kærkommen at give lidt spilletid til et par Castilla-spillere. Der er ingen fare for at Ødegaard kan spille lidt La Liga-bold, ligesom Febas, Mariano og måske endda Enzo også kan blive afprøvet.

Om ikke andet så for at se spillere på Bernabéu med en vis indstilling!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Roesen7

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

8 år 2 måneder siden #588 af Vellerbak09
Besvaret af Vellerbak09 på emne Sæsonen 2015-2016 - II

Daniel skrev: Nu hvor ligaen end ikke længere kan ses i bakspejlet - nok kan Zidane se en lille prik endnu - vil jeg finde det kærkommen at give lidt spilletid til et par Castilla-spillere. Der er ingen fare for at Ødegaard kan spille lidt La Liga-bold, ligesom Febas, Mariano og måske endda Enzo også kan blive afprøvet.

Om ikke andet så for at se spillere på Bernabéu med en vis indstilling!


Vi jo engang sikker på tredjepladsen? Så sku vi ikke lige gå efter det i det mindste...

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum