Om vores rivaler VII

  • Barça
  • Gæst
  • Gæst
10 år 1 måned siden #4273 af Barça
Besvaret af Barça på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev:

Barça skrev: Hvis der er nogen der bekymrer sig om Barcelonas forsvar, så husk lige på at Barcelona spillede med Sylvinho - Toure - Pique - Puyol overfor Ronaldo - Tevez - Rooney i CL finalen 2009. Sylvinho var færdig dengang, Pique var i gang med sin første sæson, Toure kan vi se hvor spiller nu (omend han har fysikken til at spille forsvar) og Puyol (30 år) havde slet ikke hurtigheden og de offensive kvaliteter til at overtage karentæneramte Alves på backen. Iøvrigt overfor senest kåret verdens bedste spiller, Ronaldo. Hvis nogen skulle have glemt det, så holdt Barca nullet.
Prøver jeg at sige at Barca ikke behøver at fokusere på deres forsvar? Nej, selvfølgelig ikke. Det handler også meget om hvilket taktik der er blevet lagt, og hvor mange midtbane- og angrebspillere der er nede og hjælpe. Mit eksempel var også kun et enkelt et. Jeg prøver bare at hentyde til at et dårligt forsvar ikke nødvendigvis behøver at få betydning.

... og så er det også vigtigt lige at få med, at selvom Pinto er dårlig med fødderne, så skal man passe på ikke at gøre ham dårligere end han nødvendigvis er. Nu hvor Valdés definitivt er ude, har han muligheden for at spille sig varm, hvor han før kun spillede Copa Del Rey.

Dette indlæg har iøvrigt fokus på sæsonafslutningen, og ikke næste sæson. Hvad angår den sag, tror jeg det er bedst at vente til appellen er kørt igennem. Indtil da kan man altid sidde og bruge lang tid på at gætte, hvad der kommer til at ske, og hvilke konsekvenser det vil få for Barcelona. Jeg har hvert fald fuld tillid til den spillertrup vi har nu. Kan være jeg kommer på andre tanker senere i sæsonen.


Ja Jeffron eller hvad han nu hed scorede på Real engang. Og OB slog Real engang. Der findes helt klart eksempler fra fodboldhistorien om at intet er umuligt, men det ændre ikke på man står med et kæmpe problem eller udfordring. Man kan ikke løbe uden om at det indtil videre ikke ser godt ud for Barca's defensiv, omend ingen siger de definitvt ender sæsonen uden titler.

Ja, og Jesé har også scoret mod Barca osv osv ;-)

Det er selvfølgelig uheldigt at være fan af en klub der pt har en ledelse der skaber mere negativ omtale end positiv, men hvad kan man gøre som fan? Blive mindre fan af dem? Aldrig. Lad os se hvad sagen udvikler sig til, og lad os tage en kamp ad gangen hvad angår sæsonafslutningen.
Emnet er blevet låst.
10 år 1 måned siden #4274 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII
Bartomeu: “We agree with FIFA's regulation but we ask for an exception for what La Masia does for children.”

Undskyld, men denne her skulle altså bare med. :D
Emnet er blevet låst.
10 år 1 måned siden #4275 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev: Bartomeu: “We agree with FIFA's regulation but we ask for an exception for what La Masia does for children.”

Undskyld, men denne her skulle altså bare med. :D


Det der...........det har han bare ikke sagt!!!!? Fortæl mig, at det er noget du selv har fundet på.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, Dios, Roesen7
Emnet er blevet låst.
10 år 1 måned siden #4276 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev: Bartomeu: “We agree with FIFA's regulation but we ask for an exception for what La Masia does for children.”

Undskyld, men denne her skulle altså bare med. :D


Det der...........det har han bare ikke sagt!!!!? Fortæl mig, at det er noget du selv har fundet på.


Det er åbenbart noget der er blevet sagt i pressemeddelelsen. Well, denne sag bliver sjovere og sjovere. Og pressemeddelelserne er nærmest standup komedie.
Emnet er blevet låst.
  • AvatarEyes
  • Gæst
  • Gæst
10 år 1 måned siden #4277 af AvatarEyes
Besvaret af AvatarEyes på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev:

SR4 skrev: Bartomeu: “We agree with FIFA's regulation but we ask for an exception for what La Masia does for children.”

Undskyld, men denne her skulle altså bare med. :D


Det der...........det har han bare ikke sagt!!!!? Fortæl mig, at det er noget du selv har fundet på.


Det er på goal.com

www.goal.com/en/news/12/spain/2014/04/03...ms-of-a?ICID=HP_BN_6

En af guldkornene:

"However, the 51-year-old then suggested that La Masia should be exempt from certain Fifa regulations and revealed that predecessor Sandro Rosell had requested some special conditions.

"He asked Fifa to make us exempt from certain regulations," he said. "Fifa have always praised us, so it's surprising they won't make an exception. We won't change our way of working at La Masia.""

Ren komedie som SR4 siger :) De har åbenbart også gang i noget seriøst detektivarbejde for at bevise at Real Madrid er bag Messis skattesvindel og deres brud på FIFA reglerne.
Emnet er blevet låst.
10 år 1 måned siden #4278 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Der burde faktisk være en ekstra straf for at fyre sådan noget af. Det er helt vildt. Komik og vanvid på samme tid.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn
Emnet er blevet låst.
10 år 1 måned siden #4279 af MMM
Besvaret af MMM på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Der burde faktisk være en ekstra straf for at fyre sådan noget af. Det er helt vildt. Komik og vanvid på samme tid.


Hvis du vil have hele farcen: www.fcbarcelona.es/club/detalle/noticia/...e-de-nuestra-esencia

Det var en helt exceptionel pressekonference. Jeg har virkelig sjældent set dens lige - det skulle lige være fra gode gamle Jesús Gil.
Emnet er blevet låst.
  • Pepe
  • Gæst
  • Gæst
10 år 1 måned siden #4280 af Pepe
Besvaret af Pepe på emne Om vores rivaler VII

SR4 skrev: Bartomeu: “We agree with FIFA's regulation but we ask for an exception for what La Masia does for children.”

Undskyld, men denne her skulle altså bare med. :D


OHH MY GOD
Emnet er blevet låst.
10 år 1 måned siden #4281 af rezamadridista
Besvaret af rezamadridista på emne Om vores rivaler VII
Més que un club..

- Ingen svæver på banen som Zizou!
Emnet er blevet låst.
10 år 1 måned siden #4282 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

rezamadridista skrev: Més que un club..


Fuldstændig enig, spindoktere, teaterhold og det sidste nye holder de også stand up komedier
Emnet er blevet låst.
10 år 1 måned siden #4283 af Siempre Madrid
Besvaret af Siempre Madrid på emne Om vores rivaler VII
Det er gang i Cirkus Catalunya.

Angiveligt skal Andoni Zubizarreta have indgivet sin opsigelse i onsdags, men det blev ikke accepteret af bestyrelsen.

No soy sólo perfecto, soy Madridista también. Madridista con corazón y cojones.
¡¡¡Illa Illa Illa, Juanito Maravilla!!!
Los días que tu juegas, son todo lo que soy.
Si quieres llevar este escudo, primero hay que sudar la camiseta.
Emnet er blevet låst.
10 år 1 måned siden #4284 af SR4
Besvaret af SR4 på emne Om vores rivaler VII

Siempre Madrid skrev: Det er gang i Cirkus Catalunya.

Angiveligt skal Andoni Zubizarreta have indgivet sin opsigelse i onsdags, men det blev ikke accepteret af bestyrelsen.


Siempre Jeg har faktisk et forslag. Vi slår spas tråden og denne rival tråd sammen. Kan snart ikke se forskellen ;) Hvad siger du?
Følgende bruger(e) sagde tak: Siempre Madrid, DarioGomez, andreashn
Emnet er blevet låst.
Leveret af Kunena Forum