Den store transferrygte-tråd

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 måned 2 uger siden #4585 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd

NadaMás post=173950 skrev: ​@9’eren

Jeg kaldte dig bestemt ikke konspirationsteoretiker - Pointerede blot at jeg ikke har hørt om linket mellem hjerteproblemer og coronavaccination. Her brugte jeg så ‘konspirationsteoretiske hjørne af internettet’ som talemåde for, at jeg ikke har hørt om det.

Det skulle bestemt ikke tages personligt. Mange mente jo også at de hjertestop man så blandt fodboldspillere efter vaccinationen, var grundet sidstnævnte. Her pointerer jeg blot, at jeg endnu har til gode at se noget legitimitet der skulle påvise det.

Men som jeg afslutningsvist skrev i mit indlæg, vil der altid være outliers, hvorfor det ikke kategorisk kan afvises at der var samvarians mellem hans hjerteproblemer og vaccinationen.

Men det er fedt at du fremviser at der er bevist som en sjælden bivirkning - Det var jeg ikke klar over, og så blev jeg det klogere!

Og ja, hvis det er i sammenhæng med vaccinationen, bør vi jo ikke skulle frygte for at det gentager sig i hans fremtidige Real-karriere.

Men yes, for lige at sætte en sløjfe på, prøvede jeg bestemt ikke at placere en sølvpapirshat på dit hoved. Står dog ved, at det mig bekendt er uvidst om Davies’ hjerteproblemer har noget med vaccinen at gøre, og derfor kan det ikke udledes af, at de to skete ca. samtidigt.

​Helt okay.

Jeg bliver også klogere på medicinal branchen og det er pga min kone er i faget og arbejder med medicin på verdensplan. Og jeg er ikke kæmpe fan af tale om konspirationer, fordi det bliver brugt i negativ forstand og dermed gør det svært at afholde en almindelig dialog. 

Iker Casillas fik for et par år siden en af de grimme ture, men blev heldigvis reddet. Der er ikke noget værre at se det ske på banen, på stadion eller for åben skærm. Jeg kan stadig huske De La Reds situation og derfor kan man godt blive bekymret ift andre spillere som Davies med problemer. Men han har altså spillet i lang tid nu.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • Madridista02
  • Madridista02's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid fan i det øjeblik jeg opdagede Roberto Carlos. Senere blev det Pepe og Marcelo der var mine yndlingspillere.
1 måned 2 uger siden #4586 af Madridista02
I forhold til Davies skadeshistorik, så kan vi sagtens finde spillere hvor det er værre end hos Davies, jeg mener bare, det er værd at have fokus på, at Davies faktisk har været en del skadet. Omfanget af en skade behøver ikke være alvorlig, men hvis en spiller ofte sidder ude med småskader, så er det svært at ramme topformen.
Hvorfor går Real ikke efter Grimaldo egentlig? Kan han ikke begå sig i et 4mands forsvar, eller hvorfor tror I, at Real ikke går efter ham i stedet? Han er ovenikøbet spansk.

Jeg savner Pepe :(
Følgende bruger(e) sagde tak: 9eren

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 1 dag siden #4587 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd
​Lidt tanker om truppen til næste sæson, med udgangspunkt i den 4-3-1-2, som vi har spillet i denne sæson.

Målmand: Courtois er naturligvis sikker. Lunin har udløb til næste sommer, og fortjener en forlængelse, med dertilhørende lønforhøjelse. Kepa skal sendes retur til Chelsea.

​​​​​​CB: Rüdiger, Militão og Alaba er alle sikre til næste sæson. Nacho har kontraktudløb til sommer, og ifølge Romano, så forlader han klubben.
Leny Yoro (Lille) er klubbens foretrukne valg som ny midtstopper, og ham tager jeg gerne something erstatning for Nacho.
Vallejo (udlejet til Granada) skal sælges. Hans kontrakt udløber i 2025. Rafa Marín (udlejet til Alavés) mener jeg klubben skal holde snor i, ved enten at udleje ham igen, til en bedre klub, eller sælge ham med en tilbagekøbsklausul.

HB: Carvajal har spillet en af sine bedste sæsoner, og til sommer har han blot et år tilbage af sin kontrakt. Tænker han får forlænget med et år mere. Lucas Vázquez har kontraktudløb til sommer, men jeg tror klubben forlænger med ham, minimum en sæson mere. Vælger Vázquez at forlade klubben, er Trent Alexander-Arnold (Liverpool), Jeremie Frimpong (Bayer Leverkusen), Juanlu Sánchez (Sevilla) og Yan Couto (Girona) nævnt som mulige afløsere.
Álex Jiménez (udlejet til AC Milan), ser ud til at blive i Milan, eftersom det tyder på, at de gør brug af den købsoption de har på spilleren.

VB: Inden sæsonen, og i vinters, havde jeg sendt Mendy væk, men nu ønsker jeg, at klubben forlænger med ham (hans kontrakt udløber næste sommer, 2025). Han skal kæmpe om pladsen med Alphonso Davies (Bayern München), som jeg håber og forventer klubben henter.
Fran García har gjort det okay, men jeg mener klubben bør sælge ham, eller leje ham ud. Miguel Gutierrez (Girona) skal hentes tilbage og sælges videre med profit.

CMTchouaméni, Valverde og Camavinga er alle selvskrevne. Det samme gælder Kroos, som forlænger og tager minimum endnu et år i klubben. Modric er det store spørgsmålstegn, med kontraktudløb til sommer. Bliver han, så håber jeg man sælger Ceballos, men skifter han væk, så tager jeg gerne Ceballos en sæson mere. Det vil heller ikke gøre mig noget, hvis begge fortsætter. Fortsætter kun en af dem, og skal der en ny central midtbanespiller ind, så tænker jeg Mario Martín er oplagt. Et alternativ kunne være Antonio Blanco, fra Alavés, som klubben har forkøbsret på, eller Carlos Dotor fra Celta, som man ligeledes har en forkøbsret på.
​​​
OM: Pladsen som Bellingham fortsat sidder tungt på. Güler var alternativet, men flere skader og få chancer, har spoleret hans sæson en anelse. Jeg tænker Güler vil have godt af, at blive udlejet en enkelt sæson. Brahim Díaz har flere gange afløst Bellingham, så jeg tænker han fortsætter som det klare alternativ til Jude.

FW: Vinicíus Jr. og Rodrygo er selvskrevne. De får konkurrence af Endrick og Kylian Mbappé. Jeg så gerne Joselu blive, fordi han giver noget andet til angrebet, men med både Endrick og Mbappé på vej, så tror jeg ikke klubben veksler hans lejeaftale til en permanent en af slagsen.

4-3-3: Vælger Ancelotti at gå over til en 4-3-3, med tilgangen af Mbappé, så hedder de seks midtbanespillere Tchouaméni, Valverde, Camavinga, Kroos, Bellingham og Modric/Ceballos. Og de seks angribere: Vini Jr., Rodrygo, Endrick, Mbappé, Brahim Díaz og Joselu.
I så fald ser jeg Joselu blive, og tage en plads fra enten Modric eller Ceballos.

Få afgange, få tilgange, og ikke så meget hokus-pokus.
Af andre udlejede spillere, forventer jeg, at Reinier, Marvin Park og Peter Federico alle bliver solgt.
Og så ser jeg meget gerne, at klubben forlænger med Nico Paz og lejer ham ud, eller sælger ham med en tilbagekøbsklausul. Ham ser jeg stadig et meget stort lys i. Har store forventninger til ham og Pol Fortuny.
Til sidst, så skal Franco Mastantuono (River Plate) også bare sikres til sommer. Kæmpe talent.
Sidste redigering: 4 uger 1 dag siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: schreiber77, Jakobsif555, NadaMás

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 15 timer siden #4588 af NadaMás
​@El_Juan

Spot on.

Håber meget på Leny Yoro, efter jeg har taget et nærmere kig på ham. Jeg kan dog have min tvivl om hvor langt pengene rækker, og Mbappé og Davies må være over ham på prioriteringslisten. Man kunne forestille sig, at Perez vil vente til 2025 hvor hans kontrakt udløber, for så at give Vallejo eller Marin pladsen som 4. valg til CB i næste sæson. 

En position jeg kan blive i tvivl om, er venstrebacken, da Fran næppe er forberedt på at skifte igen. Omvendt mener jeg som dig, at Mendy har gjort sig fortjent til en ny kontrakt. Han supplere også Davies meget bedre, som jeg regner med bliver en del af holdet. 
Men igen, grundet at Fran stadig er en ny spiller, og Mendy umiddelbart kan sikre en større transfersum, kunne jeg forestille mig at Mendy bliver solgt. 

Udover det, håber jeg også at Güler bliver udlejet. Jeg kan dog forestille mig et scenarie hvor både Ceballos og Modric er fortid til sommer, og i så fald, kan Güler måske få lov til at bidrage mere næste sæson. Men igen, ultimativt vil han have bedst af en udlejning, så jeg håber på at dit scenarie bliver en realitet.

Ift. Joselu vil jeg også gerne beholde ham, men han skal selvfølgelig vide hvad han går ind til. Han vil ikke kunne forvente meget spilletid, men han bringer noget unikt, og derfor vil hans tilstedeværelse i truppen kunne berettiges, og han kan gøre sig gældende i kampe hvor hans type er at foretrække. 
Følgende bruger(e) sagde tak: El_Juan

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 9 timer siden #4589 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Den store transferrygte-tråd

NadaMás post=174656 skrev: ​@El_Juan

Spot on.

Håber meget på Leny Yoro, efter jeg har taget et nærmere kig på ham. Jeg kan dog have min tvivl om hvor langt pengene rækker, og Mbappé og Davies må være over ham på prioriteringslisten. Man kunne forestille sig, at Perez vil vente til 2025 hvor hans kontrakt udløber, for så at give Vallejo eller Marin pladsen som 4. valg til CB i næste sæson. 

En position jeg kan blive i tvivl om, er venstrebacken, da Fran næppe er forberedt på at skifte igen. Omvendt mener jeg som dig, at Mendy har gjort sig fortjent til en ny kontrakt. Han supplere også Davies meget bedre, som jeg regner med bliver en del af holdet. 
Men igen, grundet at Fran stadig er en ny spiller, og Mendy umiddelbart kan sikre en større transfersum, kunne jeg forestille mig at Mendy bliver solgt. 

Udover det, håber jeg også at Güler bliver udlejet. Jeg kan dog forestille mig et scenarie hvor både Ceballos og Modric er fortid til sommer, og i så fald, kan Güler måske få lov til at bidrage mere næste sæson. Men igen, ultimativt vil han have bedst af en udlejning, så jeg håber på at dit scenarie bliver en realitet.

Ift. Joselu vil jeg også gerne beholde ham, men han skal selvfølgelig vide hvad han går ind til. Han vil ikke kunne forvente meget spilletid, men han bringer noget unikt, og derfor vil hans tilstedeværelse i truppen kunne berettiges, og han kan gøre sig gældende i kampe hvor hans type er at foretrække. 

​Pérez handler med rettidig omhu. Det ved vi. Så han betaler ikke overpris for Yoro. Om nødvendigt, så venter de til næste sommer, og henter ham på en fri. Der er dog også andre interessede klubber, heriblandt PSG.

Fran Garcia skal videre. Han har gjort det fint, men hvis Ancelotti følte han var stærk nok, havde han brug ham mere. Baseret på antallet af kampe og indhop, så tænker jeg ikke han fortsætter hvis Davies kommer. Så bliver han solgt, med et tak for denne gang. 

Det der taler for Joselu er naturligvis, at han har nogle spidskompetencer, som ellers ikke findes i truppen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

4 uger 8 timer siden #4590 af Ramos4
Besvaret af Ramos4 på emne Den store transferrygte-tråd
Ancelotti er ikke en mand der roterer særlig meget, så hvad skal vi med både Mendy og Davies. Samtidig er der noget der hedder home-grown regler. Vi kan vel dårligt lade både Nacho og Fran Garcia gå.

Hvis Davies kommer bliver Mendy solgt. Det står helt klart. Ellers havde man jo tilbudt ham en kontraktforlængelse, da han har udløb i 2025. Perez regner Davies som bedre for fremtiden, og det kan man jo så være for eller imod. Men hvis nogen bliver solgt er det altså Mendy og ikke Fran.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
4 uger 8 timer siden #4591 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Vi skal ikke være bange for at mangle homegrown spillere.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 uge 2 dage siden #4592 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Hmmm El chiringuito med lidt skøre Mbappe news

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 2 dage siden #4593 af Malthehn
Noget du kan uddybe?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 uge 2 dage siden #4594 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Senere måske. De har ikke givet så meget info endnu.

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

1 uge 2 dage siden #4595 af Malthehn
Det er bare i orden!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

  • 9eren
  • 9eren's profilbillede
  • Offline
  • Platin bruger
  • Platin bruger
  • Real Madrid er en livsstil, Spanien og Madrid er mit hjem
1 uge 2 dage siden #4596 af 9eren
Besvaret af 9eren på emne Den store transferrygte-tråd
Okay, det handlede om et opkald til Mbappe fra Khaleifi om hvordan Mbappe skulle forlade PSG.

Så ikke det helt store

1/6 2024
1+6+2+0+2+4=15
Følgende bruger(e) sagde tak: Malthehn

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum