Real Madrid er i finalen! Igen!

6 år 11 måneder siden #13 af Casillas2x
Fantastisk med endnu en finale føles godt at være Real Madrid fan for tiden, men er helt uenig omkring Danilo han har simpelthen ikke det der skal til for at være i Real Madrid. Håber virkelig carvajel når at blive klar inden finalen, kunne godt mærkes at vi manglede ham idag. Der kom absolut ingenting fra højre siden idag.

Isco skal være i den start ellever mange år frem!
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Jespersk, Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #14 af Brylle

Kiwes skrev: Jeg må erklære mig uenig - hvad angår Danilo. Jeg synes at han intet bidrager med offensivt – når han får bolden bliver den spillet tilbage ellers slår han et halv-dårligt indlæg. Du ser ham aldrig udfordre sin nærmere modstander. Defensivt giver han alt for meget plads væk – jeg savner den aggressivitet man ser fra Carvajal, der konstant sidder helt tæt på modstanderen.

Rigtig god kamp af Isco, modric og Benz!

Han havde jo ikke den samme fornøjelse af Ronaldo, Isco og Benzema i dag, som Marcelo f.eks. havde det eller Carvajal ofte har. Jeg synes ofte, at Danilo var fuldkommen overladt til sig selv med 2 fra Atletico og alligevel undgår han at miste bolde, samt han holder den i gang. Modric lå bag ham, Casemiro lå bag ham og Isco, Ronaldo og Benzema lå på midten eller mod venstre. Så det er altså også svært at være højre back.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Brylle.
Følgende bruger(e) sagde tak: Mathiaska, Sebberg, Pelle

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #15 af asp3200
Kom så tilbage carvajal og Bale på bænken.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing, Jespersk

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #16 af Mathiaska
Fantastisk kamp. Sindssygt teknisk niveau vi igen viser, især i 2. halvleg.

Danilo var dårlig i 1. halvleg, da der ikke var nogen der hverken troede på ham eller løb mod ham når manden endelig havde bolden.

Både Isco og Modric gjorde det skidt i indledningen men spillede sig op på det vanlige verdensklasse niveau. Isco spiller som en fremtidig Ballon D'Or vinder hver gang han er på banen for tiden. Uovertruffen spiller - Gud vi er heldige at have ham.

Sindssygt af Benzema. Et af højdepunkterne i denne sæson. Lignede Ronaldinho. Han havde en sindssyg tur ind i feltet senere - hvis han havde fået et slutprodukt på dér havde jeg grædt. Stor kamp.
Følgende bruger(e) sagde tak: Neye

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #17 af Jespersk
Det var en virkelig fed kamp igår, stemningen, dramatikken og målene!

Isco, Modric og Kroos var ekstrem gode igår, efter de begyndte at melde sig ind i kampen efter det første hårde atletico pres. Den midtbane er virkelig vanvittig! Jeg kan blive ved med at rose Isco som jo uden tvivl fortjener en startplads hver eneste gang. Han er en decideret fornøjelse, at se på herunder hans drive med bolden, teknik, driblinger m.m. Fantastisk.

Endvidere bliver jeg simpelthen nød til at nævne, at Danilo gerne må have spillet sin sidste kamp for kongeklubben. Jeg har sjældent været vidne til en så ring back. Han var jo ved at sælge holdet utrolig mange gange igår, og sådan er det simpelthen hver eneste gang den mand starter inde. Hvorfor en formstærk og stabil spiller som nacho ikke fik pladsen kan man undre sig over. Der skal ihvertfald et nyt alternativ til Cavajal på den plads.

Fantastisk vi er i finalen endnu engang! Nu skal vi bare gå hele vejen og blive det første hold nogensinde til at genvinde trofæet!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #18 af Kassow-Rossing
Der var omkring 20 minutter ud af de 180, hvor det så ud til at Atlético måske kunne true Real Madrid.

Altid velskrevet referat med lidt ekstra krydderi = herligt!

Tillykke til alle danske Madridistaer. Mission accomplished og nu venter der 90 spændende minutter mod Juventus i finalen hvor jeg dog føler mig rimelig sikker på en titel.

Inden da skal fokus rettes på ligaen, som bare skal vindes! Vi tager en kamp af gangen.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Kassow-Rossing.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #19 af Damholt
Hvor er Modric bare fantastisk. Den måde han glider af på tacklinger på, og med to mand omkring sig får han alligevel sneget sig ud af problemerne med bolden klistret til fødderne.
Casemiro havde en lidt svær kamp, men der kommer fint styr på den defensive del af midtbanen efter vores mål.
Og hvilket mål. Onde tunger snakker om dårligt forsvarsspil af de tre mand fra Atlético, der bliver parkeret af Benzema, men han starter jo allerede massakren, da han vender med bolden ude i siden. Allerede dér tænkte jeg, at nu får de ham ikke. Havde dog ikke regnet med, at han ville gå til baglinjen, da det var den dårligste idé på papiret, men nøj, hvor jeg råbte, da den anden 1-2-finte er lykkedes. Helt vildt lavet.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #20 af Kristian S
Modric er for mig også stjernen i kampen, han var rock solid hele vejen igennem som jeg husker det.

Isco var jeg osse generelt glad for omend han havde nogle tvivlsomme afleveringer og tab a bolden.

Men synes umiddelbart det var de to som bar holdet mest.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum