Modstanden udeblev

6 år 11 måneder siden #13 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Modstanden udeblev

MadridistaPorVida skrev: Det er lidt sjovt jeg kan huske nogle måneder tilbage hvor Ronaldo ikke spillede så godt. Hvor jeg nærmest stod alene om troen på at han da nok ville komme stærkere tilbage. Hvor Pelle svarede at det var da intet som tydede på. Og for nogle uger siden hvor jeg skrev at man da aldrig skulle lukke Ronaldo ude af kapløbet om ballon d or, selvom messi lå bedst på daværende tidspunkt. Og nogle skrev endda at Ronaldo bare skulle sælges. Idag ligner Ronaldo en sikker ballon d or vinder. Det er sjovt hvordan Ronaldo år efter år lukker munden på sine Haters.


Det lyder for mig mere som om at DU havde behov for at prøve at lukke munden på DINE haters :-D

Du ka få en Ballon m'Hår hvis det hjælper ;-)
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #14 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Modstanden udeblev

Siempre fiel skrev:

MadridistaPorVida skrev: Det er lidt sjovt jeg kan huske nogle måneder tilbage hvor Ronaldo ikke spillede så godt. Hvor jeg nærmest stod alene om troen på at han da nok ville komme stærkere tilbage. Hvor Pelle svarede at det var da intet som tydede på. Og for nogle uger siden hvor jeg skrev at man da aldrig skulle lukke Ronaldo ude af kapløbet om ballon d or, selvom messi lå bedst på daværende tidspunkt. Og nogle skrev endda at Ronaldo bare skulle sælges. Idag ligner Ronaldo en sikker ballon d or vinder. Det er sjovt hvordan Ronaldo år efter år lukker munden på sine Haters.


Det lyder for mig mere som om at DU havde behov for at prøve at lukke munden på DINE haters :-D

Du ka få en Ballon m'Hår hvis det hjælper ;-)


Ronaldos bidrag har været afgørende i slutfasen af denne sæson, det har Mr. Fanboy jo ret i, ligesom at Ronaldo sammen med resten af holdet spillede nok ret så usammenhængende spil tidligere i sæsonen, som du så fint pointerede tidligere. Om end jeg måske lyver for mig selv, så tager jeg denne sæsonafslutning som et tegn på forbedring og Zidane og Co. vil fuldstændigt have overbevist mig (og den (lange) indledende periode med lorte spil går i glemmebogen), såfremt La Liga kommer i hus, med Juventus som modstander i finalen forlanger jeg ikke en stensikker​ sejr, men falder hele korthuset sammen er det selvfølgelig årsag til panderynker.

Hvor lang tid har Carvajal tilbage af sin skade? Spiller han ikke mod Malaga må Danilo nu gerne spille i finalen, både grundet det solide spil han ligger for dagen for tiden, samt Carvajals manglende kampform.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #15 af Kassow-Rossing
Besvaret af Kassow-Rossing på emne Modstanden udeblev
Det er så tydeligt at vi præsterer bedst når:

1. Isco er på banen i stedet for en kontraspiller.
2. Carvajal spiller i stedet for en spiller, der endnu ikke har vist verdensklasse.

Stik de to en kontraktforlængelse og en kæmpe lønforhøjelse. Gerne op på Ramos-løn.


Videre til Champions League.

Vi vinder Champions League, hvis
1. Vi ikke får nye skader.
2. Carvajal kommer tilbage fra sin skade.
3. Bale kommer ikke tilbage fra sin skade/starter på bænken.

Bale må meget gerne blive skiftet ind i det 65'nde minut, hvis Isco ikke har tur i den.
Der skal naturligvis lidt mere til. Det kræver at Navas, Modric, Ramos, Kroos og Benzema spiller en af deres bedre kampe ligesom Dybala og Higuaín ikke skal have tur i den.

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida, Fondo_Sur

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #16 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Modstanden udeblev
Hvis Ronaldo er i hopla til CHL finalen, så vinder vi hele pisset, pure and simple.

Malaga stoler jeg på vi sikkert kan klare selv på en middelmådig dag, men kampen skal stadig betragtes som en finale kamp, i.e. fuld gas fra dem som Zidane sætter til at spille.
Følgende bruger(e) sagde tak: MadridistaPorVida

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #17 af Siempre fiel
Besvaret af Siempre fiel på emne Modstanden udeblev

Kristian S skrev: Hvis Ronaldo er i hopla til CHL finalen, så vinder vi hele pisset, pure and simple.

Malaga stoler jeg på vi sikkert kan klare selv på en middelmådig dag, men kampen skal stadig betragtes som en finale kamp, i.e. fuld gas fra dem som Zidane sætter til at spille.


I de seneste 8 kampe i ligaen har Malaga 6 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag - inklusiv sejre over Valencia, Sevilla og Barca. Så jeg tænker at det er meget rart hvis vi har lidt mere end en middelmådig dag, da jeg ik er overbevist om at dét rækker

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #18 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Modstanden udeblev
Forresten, lad nu være med at kalde andre for fanboys som om det skulle være noget negativt. Vi sidder jo netop allesammen herinde fordi vi ér fanboys, så den er sgu lidt tynd at slynge ud.
Følgende bruger(e) sagde tak: Vinícius

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #19 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Modstanden udeblev

Siempre fiel skrev:

Kristian S skrev: Hvis Ronaldo er i hopla til CHL finalen, så vinder vi hele pisset, pure and simple.

Malaga stoler jeg på vi sikkert kan klare selv på en middelmådig dag, men kampen skal stadig betragtes som en finale kamp, i.e. fuld gas fra dem som Zidane sætter til at spille.


I de seneste 8 kampe i ligaen har Malaga 6 sejre, 1 uafgjort og 1 nederlag - inklusiv sejre over Valencia, Sevilla og Barca. Så jeg tænker at det er meget rart hvis vi har lidt mere end en middelmådig dag, da jeg ik er overbevist om at dét rækker


Ja, og derfor er det vigtigt at holdet ikke tar det som en selvfølge at de vinder, de skal spille kampen på højeste niveau. Det burde osse være overkommeligt med så få kampe igen.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Kristian S.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #20 af Fernando M.
Besvaret af Fernando M. på emne Modstanden udeblev
Det ser ikke ud til, at brugernes karakterer helt afspejler kampens badebold til Navas. Det er jo også fuldstændigt vanvittigt - manden redder 4-5 gode afslutninger, der kunne have givet mål.
I kunne lige så godt have givet badebolden til Ronaldo - han brændte jo en vanvittig stor chance.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios, Brylle, MadridistaPorVida, JesperThomsen

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #21 af Steen
Besvaret af Steen på emne Modstanden udeblev

Fernando M. skrev: Det ser ikke ud til, at brugernes karakterer helt afspejler kampens badebold til Navas. Det er jo også fuldstændigt vanvittigt - manden redder 4-5 gode afslutninger, der kunne have givet mål.
I kunne lige så godt have givet badebolden til Ronaldo - han brændte jo en vanvittig stor chance.


Hvad der er mere vanvittigt er, at du påstår, at han redder 4-5 gode afslutninger. Her kan du se alle highlights i kampen. Hvor finder du 4-5 gode redninger?

Han har ''to'' gode redninger. Jeg skriver to i gåseøjne, da jeg mener at han dropper ved Wass' frispark, men det mener i andre åbenbart ikke. Det andet skud han redder er utrolig svagt sparket, både ift. placering og styrke, men det er dog alligevel godt reddet af Navas.

Navas' har jo ikke fået badebolden fordi han stod dårligt. Dario gav ham badebolden for hans evner (eller rettere, mangel på samme) med fødderne.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Steen.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #22 af Kristian S
Besvaret af Kristian S på emne Modstanden udeblev
Ramos var kampens helt klare badebold i min optik, han havde to fuldstændigt åndsvage boldtab/fejlafleveringer nede i eget forsvarsfelt som næsten kostede mål.
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Kristian S.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #23 af MadridistaPorVida
Besvaret af MadridistaPorVida på emne Modstanden udeblev
Jeg har ikke noget imod at blive kaldt Fanboy. Jo hvis det var som Pelle skrev det "lille fanboy" for jeg ser mig selv som en kæmpe fanboy en stolt madridista af slagsen.

HALA MADRID Y NADA MAS!!!
Følgende bruger(e) sagde tak: ChrillRM14

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #24 af Zyconith
Besvaret af Zyconith på emne Modstanden udeblev
Jeg forbinder fanboyz med fanatikere, ham der er ude af stand til at forholde sig til fornuft, rationalitet og kun ser det der bekræfter hans forståelse af virkeligheden.

"En los momentos difíciles uno necesita cariño no más palos" - Ramos

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum