Mesterskabs-pokal overrækkes i den kommende sæson

6 år 11 måneder siden #1 af Administrationen

Real Madrids spillere måtte have denne lille replica af den mesterskabs-trofæet med til fejringen. Den rigtige pokal får man overrakt i den kommende sæson......

Rigtig mange har undret sig over, at Real Madrid-truppen ikke havde en mesterskabs-pokal at fremvise ved gårsdagens rundtur i Madrid, samt natten til mandag, hvor man fejrede titlen ved Cibeles-fontænen.

Men også Luka Modric og Gareth Bale var dybt forundrede, da en Real Madrid-ansat på plænen på La Rosaleda efter kampen måtte fortælle dem, at der ikke bliver nogen pokal-overrækkelse før den nye sæson, hvilket man kan se i denne video, hvor man også kan høre Cristiano Ronaldo kalde det "en fucking joke":

 

 

 

Og det må da også betragtes som et fejlskud af dimensioner for LaLiga, som så gerne vil promovere sig på verdensplan, at man ikke formår at have en mesterskabs-pokal klar i både Barcelona og i Málaga, hvor de to titel-kampe fandt sted, således at den endelige vinder kunne få sin fortjente pokal med det samme.....det er faktisk "en fucking joke".

 

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #2 af Hugol
Vi kan godt blive enige om at det er en underlig deal, men er det ikke det de plejer at gøre i Spanien?

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #3 af Kassow-Rossing
Jo. Som skrevet i den anden tråd:

Kassow-Rossing skrev: Der er intet mærkeligt i den situation. Alt er som det plejer at være:

Der bliver ikke uddelt pokal medmindre man ved hvor pokalen skal deles ud henne. Og det vidste man naturligvis ikke. Havde Real Madrid tabt kampen og Barcelona vundet deres, ville pokalen skulle uddeles et andet sted i landet. Derfor kunne den ikke overrækkes på sidste spilledag.


Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #4 af slb1995
Det stinker af amatørisme for at være helt ærlig - også selvom det er, som det plejer at være.

For snart mange år siden sad jeg på Odense Stadion. OB kunne stadig nå sølvmedaljerne, men det krævede et Brøndby-nederlag. Alt flaskede sig, og så var der et sæt 'stand-in'-sølvmedaljer, så der var noget at få overrakt. Senere fik spillerne de rigtige medaljer.

Hvis det kunne lade sig gøre i Danmark, hvorfor skulle det spanske forbund så ikke kunne lave en lignende foranstaltning?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #5 af SR4

Kassow-Rossing skrev: Jo. Som skrevet i den anden tråd:

Kassow-Rossing skrev: Der er intet mærkeligt i den situation. Alt er som det plejer at være:

Der bliver ikke uddelt pokal medmindre man ved hvor pokalen skal deles ud henne. Og det vidste man naturligvis ikke. Havde Real Madrid tabt kampen og Barcelona vundet deres, ville pokalen skulle uddeles et andet sted i landet. Derfor kunne den ikke overrækkes på sidste spilledag.


Som jeg må gentage. Hvorfor fik Barca den så de sidste 2 sæsoner?

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #6 af Hugol
Fik vi pokalen i 2012 overrakt af Villar eller var det kun medaljerne ?

Jeg sad på stadion og han ville ikke komme på banen, som han plejer at gøre med Barcelona. Men jeg har hekt glemt om pokalen kom med i overrækkelsen.

Har valgt at takke af på forum!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #7 af Hugol
Nu fik jeg det bekræftet endnu engang. Troede det var ændret siden 2002 hvor jeg så det første gang med Valencia.

Spanien deler aldrig trofæet ud til mesterholdet før næste sæson og i 1 kamp.

Det er en regel og det er en mærkelig en synes jeg.

Har valgt at takke af på forum!
Sidste redigering: 6 år 11 måneder siden ved Hugol.

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #8 af Vinícius
Shit et selvmål! Der viser vi, at vi ikke har vundet den pokal nok! :P :P

Jeg gider som udgangspunkt ikke forholde mig til indlæg med ligegyldig hetz af enkelte spillere.
Følgende bruger(e) sagde tak: Dios

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #9 af Kassow-Rossing

SR4 skrev:

Kassow-Rossing skrev: Jo. Som skrevet i den anden tråd:

Kassow-Rossing skrev: Der er intet mærkeligt i den situation. Alt er som det plejer at være:

Der bliver ikke uddelt pokal medmindre man ved hvor pokalen skal deles ud henne. Og det vidste man naturligvis ikke. Havde Real Madrid tabt kampen og Barcelona vundet deres, ville pokalen skulle uddeles et andet sted i landet. Derfor kunne den ikke overrækkes på sidste spilledag.


Som jeg må gentage. Hvorfor fik Barca den så de sidste 2 sæsoner?


Fint at du gentager men hvordan skulle jeg kunne svare på det første spørgsmål når jeg har været offline siden jeg skrev det? ;) Du har trods alt stillet spørgsmålet to gange lige efter hinanden i begge tråde. Begge efter jeg skrev mine :) Nåh videre til dit spørgsmål:

Jeg kan ikke svare på det. Det er faktisk lidt besynderligt eftersom det altid har været sådan, at man ikke får trofæet. Er du sikker på at Barcelona fik nogle undtagelse de sidste to sæsoner?

Støt Real Madrid med et Carnet Madridista :)

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

6 år 11 måneder siden #10 af SR4

Kassow-Rossing skrev:

SR4 skrev:

Kassow-Rossing skrev: Jo. Som skrevet i den anden tråd:

Kassow-Rossing skrev: Der er intet mærkeligt i den situation. Alt er som det plejer at være:

Der bliver ikke uddelt pokal medmindre man ved hvor pokalen skal deles ud henne. Og det vidste man naturligvis ikke. Havde Real Madrid tabt kampen og Barcelona vundet deres, ville pokalen skulle uddeles et andet sted i landet. Derfor kunne den ikke overrækkes på sidste spilledag.


Som jeg må gentage. Hvorfor fik Barca den så de sidste 2 sæsoner?


Fint at du gentager men hvordan skulle jeg kunne svare på det første spørgsmål når jeg har været offline siden jeg skrev det? ;) Du har trods alt stillet spørgsmålet to gange lige efter hinanden i begge tråde. Begge efter jeg skrev mine :) Nåh videre til dit spørgsmål:

Jeg kan ikke svare på det. Det er faktisk lidt besynderligt eftersom det altid har været sådan, at man ikke får trofæet. Er du sikker på at Barcelona fik nogle undtagelse de sidste to sæsoner?


Det var nu ikke ment som jeg var sur, men mere så jeg var sikker på at jeg fik skrevet det rigtige sted :)

Ja nu bliver jeg jo helt i tvivl, men det synes jeg ellers bare.
Følgende bruger(e) sagde tak: Kassow-Rossing

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

Leveret af Kunena Forum