Sæsonen 2014/2015

• rene
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #913 af rene
Besvaret af rene på emne Sæsonen 2014/2015
Synes godt nok det bekymrende med de mange skader til nøglespillerne, er mega nervøs for kampen lørdag, også fordi
at kampen kan være så udslagsgivende for om vi vinder mesterskaber, det sku mega frustrerende at vi nu skal undvære
Ramos, James, Pepe, Modric og karantæneramte Marcelo til kampen lørdag. Heldigvis vender CR7 tilbage, så han er formentlig mega
sulten på lørdag og scorer et par kasser. Hala Madrid!

Venligst Log på eller Opret en konto for at deltage i samtalen

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #914 af Inspektøren
Besvaret af Inspektøren på emne Sæsonen 2014/2015
Sergio Ramos, de cinco a seis semanas de baja
www.marca.com/2015/02/06/futbol/equipos/...drid/1423221198.html

5 til seks uger ude.....

Den gode nyhed er at Varane fra nu af og 5-6 uger frem starter fast inde og hans lyst til at skifte fra klubben på denne måde bliver fjernet. Den dårlige nyhed er den manglende kvalitet, skulle enten Pepé (forhåbentlig snart tilbage) og Varane blive skade i den periode.

11 år 7 måneder siden #915 af El Rojo
Besvaret af El Rojo på emne Sæsonen 2014/2015
Hvordan kommer det til at se ud i morgen?

Iker - Carvajal, Varane, Nacho, Arbeloa - Isco, Khedira, Kroos - BBC?

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 7 måneder siden #916 af Inspektøren

El Rojo skrev: Hvordan kommer det til at se ud i morgen?

Iker - Carvajal, Varane, Nacho, Arbeloa - Isco, Khedira, Kroos - BBC?

Eller
Ikér - Carvajal, Varane, Nacho, Coentrao/Arbeloa - Bale, Kroos, Khedira, Isco - CR7, Benzema

Mulighederne er mange. Der snakkes også lidt i krogende om, om Lucas Silva skal have sin debut.

11 år 7 måneder siden #917 af Chamartin
Besvaret af Chamartin på emne Sæsonen 2014/2015
Det er sgu lidt sløjt som Florentino efterhånden har mistet grebet om magten over spansk fodbold. Her gik jeg og troede han styrede RFEF Competition Committee og appelkomiteen TAD efter for godt befindende, og så sker der alligevel det, at Marcelos gule kort for et "ikke frispark" står ved magt.

Marcelo ude af El Derbi

Jeg er skuffet Florentino!
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, andreashn

11 år 7 måneder siden #918 af El_Juan
Besvaret af El_Juan på emne Sæsonen 2014/2015
Ak ja. Med fare for at gentage mig selv, så var det nok en præstation uden balance, intensitet, engagement, vilje og aggressivitet. Ingenting fungerede, spillet var elendigt og ikke-eksisterende, attituden var dårlig, spillerne virkede umotiverede og nogle af dem sågar trætte og brugte. Atlético var bare bedre i alle facetter. En skudstatistik på 16-2 i Atléticos favør taler for sig selv.

Og nok en gang fungerer 4-3-3-sytemet ikke. Jeg begriber ikke hvorfor Ancelotti bliver ved med at insistere på den formation når BBC er klar. Det er fint nok, at han insisterer på, at spille med Bale, Benzema og Ronaldo på samme tid, men så ryk dog Bale ned på midtbanen og be ham droppe angribermentaliteten. Det dur bare ikke og han burde kunne se, at spillet har fungeret bedre i de kampe holdet har spillet 4-4-2.

... og Ronaldo var endnu engang fuldstændig fraværende:

Cristiano Ronaldo's game by numbers vs. Atletico:

0 goals
0 shots on target
0 take-ons completed
0 chances created
0 crosses completed

"There wasn't one player who had a good game": as.com/diarioas/2015/02/07/english/1423331963_893393.html
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved El_Juan.
Følgende bruger(e) sagde tak: M_linding, JimmyBroe

11 år 7 måneder siden #919 af Galactico
Besvaret af Galactico på emne Sæsonen 2014/2015
.
Sidste redigering: 11 år 7 måneder siden ved Galactico.

• Inspektøren
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #920 af Inspektøren
www.tmz.com/2015/02/12/brazils-ronaldo-m...ristiano/?adid=hero4

Det bliver spændende at se, hvordan Ronaldo reagerer på det hidtil elendige 2015, han har haft.

Først ryger rekorden (22 kampe), så bliver han skilt fra sin lækre kæreste, så får han rødt kort og får hele Spanien efter sig efter hans arrogante opførsel på vej ud af banen, så bliver vi ydmyget totalt i El Derbi madrileño som Ronaldo må gå fra uden at have haft én afslutning på mål og sidst men ikke mindst så er der hele fødselsdags eskapaden og Kevin Roldans instragram billeder og videoer.

Puha.

11 år 6 måneder siden #921 af asp3200
Besvaret af asp3200 på emne Sæsonen 2014/2015

Inspektøren skrev: www.tmz.com/2015/02/12/brazils-ronaldo-m...ristiano/?adid=hero4

Det bliver spændende at se, hvordan Ronaldo reagerer på det hidtil elendige 2015, han har haft.

Først ryger rekorden (22 kampe), så bliver han skilt fra sin lækre kæreste, så får han rødt kort og får hele Spanien efter sig efter hans arrogante opførsel på vej ud af banen, så bliver vi ydmyget totalt i El Derbi madrileño som Ronaldo må gå fra uden at have haft én afslutning på mål og sidst men ikke mindst så er der hele fødselsdags eskapaden og Kevin Roldans instragram billeder og videoer.

Puha.

Skilt;-)?, kun kærester der er forskel. ;-)

• Johnson
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #922 af Johnson
Besvaret af Johnson på emne Sæsonen 2014/2015
Vi mangler en ny opstilling.

Navas
Carvajal Varane Nacho Arbeloa
Illaramendi Lucas Silva
Isco kroos Marcelo
Benzema

Lad os nu være ærlige. Ronaldo trænger til en pause. Så kan det være at der en chance for at han kan spille en afgørende rolle sidst på sæsonen når medaljerne skal placeres. Bale skal en tur på bænken, så kan han måske forstå at han ikke er i nærheden af at være over holdet. Kroos skal længere frem på banen så han kan være kampafgørende og få ny motivation. Marcelo skal væk fra forsvaret og længere frem på banen. Vigtigst af alt skal Isco have en mere fri rolle så han kan folde sin magi ud. Nogle ville måske tænke at det ser en anelse defensivt ud. Det er også meningen. Lad os få styr på defensiven så kan vi gradvist bygge på med det offensive med Cristiano, Bale og Modric og James når de kommer tilbage. Det her hold vil kunne stå distancen defensivt mod de store hold, forskellen er bare at Real Madrid ville kun ændre kampen ved at indskifte nogle af verdens bedste offensive spillere
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Johnson.

• JJ-86
  • Gæst
  • Gæst
11 år 6 måneder siden #923 af JJ-86
Besvaret af JJ-86 på emne Sæsonen 2014/2015

Johnson skrev: Vi mangler en ny opstilling.

Navas
Illaramendi Lucas Silva
Isco kroos Marcelo
Benzema

Lad os nu være ærlige. Ronaldo trænger til en pause. Så kan det være at der en chance for at han kan spille en afgørende rolle sidst på sæsonen når medaljerne skal placeres. Bale skal en tur på bænken, så kan han måske forstå at han ikke er i nærheden af at være over holdet. Kroos skal længere frem på banen så han kan være kampafgørende og få ny motivation. Marcelo skal væk fra forsvaret og længere frem på banen. Vigtigst af alt skal Isco have en mere fri rolle så han kan folde sin magi ud. Nogle ville måske tænke at det ser en anelse defensivt ud. Det er også meningen. Lad os få styr på defensiven så kan vi gradvist bygge på med det offensive med Cristiano, Bale og Modric og James når de kommer tilbage. Det her hold vil kunne stå distancen defensivt mod de store hold, forskellen er bare at Real Madrid ville kun ændre kampen ved at indskifte nogle af verdens bedste offensive spillere

Jeg er uenig med dig Johnson.
Det kan godt være at Ronaldo ikke spiller godt for tiden, og hans knæ driller. Men samtidig er det vigtigt at han får en masse selvtillid før CHL-kampen i næste uge og vigtig for Real Madrid. Derfor bør han starte inde og banke nogle mål ind i morgen. Det kan godt være han er træt, men jeg tror også han er sulten efter at score mål, nu hvor der køre for Messi og Neymar. Ronaldo er konkurrencemenneske, og jeg er sikker på han vil spille i morgen uanset hvad hans træthed og knæ siger.

Bale kunne sagtens starte ude, hvis James var klar. Men som sagt er James skadet og Bale skal nok starte på lørdag, så han kan lave mål og assist. Han skal i gang igen! Hvis Bale er usynlig i morgen, hvilket jeg ikke håber, må vi skifte Jesé ind.
Jeg tror ikke på din opstilling (Medmindre du er gode venner med Ancelotti og han lytter til dig :D ). Men at sætte Lucas Silva ind som ny mand i en debut i morgen, hvor vi SKAL vinde? Hmm lidt satset. Men jeg glæder mig dog, til at se Lucas Silva spille. Men hans tid skal nok komme, evt. som indskifter for Illaramendi i morgen.
Marcelo skal stadig spille VB, og det gør han også på lørdag :)

Jeg tror ikke Ancelotti tør eksperimentere i morgen og få dage før en vigtig CHL kamp mod Schalke04. Mit bud på opstillingen vil være:

Navas
Carvajal - Varane - Nacho - Marcelo
Isco - Kroos - Illaramendi
Bale - Benzema - CR7

jeg håber virkelig at Navas præsterer, nu hvor han får chancen, og midterforsvaret ikke knækker sammen.
Derudover skal den midtbane også bare fungere samt vi gerne vil se nogle mål og assist fra BBC.
Det er derfor vigtigt, at holdet først og fremmest får 3 point og spillet fungerer, og så vi kan komme op på hesten igen :)

11 år 6 måneder siden #924 af Pelle
Besvaret af Pelle på emne Sæsonen 2014/2015

Johnson skrev: Vi mangler en ny opstilling.

Navas
Illaramendi Lucas Silva
Isco kroos Marcelo
Benzema

Jeg tror, det der er tæt på at være den værste opstilling, jeg nogensinde har set.

"Maybe they hate me because I'm too good."
Sidste redigering: 11 år 6 måneder siden ved Pelle.
Følgende bruger(e) sagde tak: andreashn

Leveret af Kunena Forum