Sæsonen 2015-2016
M_linding skrev: Dejligt at kunne sætte folk som Jesé, Varane, Casemiro og Danilo ind!;)
(Ja Pelle, vi ved godt hvad du tænker;-)
Ja ja, vent nu til sæsonen går igang, inden du bliver alt for glad. Det skal jo ikke gå galt i mange kampe, inden du går ned med flaget ;-)
Nu så jeg ikke kampen, men jeg er da glad for, at du er så glad for resultatet i en træningskamp.
"Maybe they hate me because I'm too good."
Pelle skrev:
M_linding skrev: Dejligt at kunne sætte folk som Jesé, Varane, Casemiro og Danilo ind!;)
Ja ja, vent nu til sæsonen går igang, inden du bliver alt for glad. Det skal jo ikke gå galt i mange kampe, inden du går ned med flaget ;-)
Nu så jeg ikke kampen, men jeg er da glad for, at du er så glad for resultatet i en træningskamp.
Resultatet siger mig ikke en skid - det er kun hyggeligt:)
Jeg er derimod glad for at se godt kollektivt forsvarsspil, og at man fik skabt masser af gode chancer. Det er det man skal bruge disse kampe til: at træne;)
Nu drillede jeg dig også bare lidt ift. Casemiro (som i øvrigt gjorde det ganske pænt)...
Pelle skrev:
Er du da ikke lige så begejstret som M_linding? Jeg tror ikke så meget det er resultatet, men spillernes præstationer og det at vi nu har flere strenge at spille brugeren er begejstret for.
EDIT: Kan se du kom mig mig i forkøbet.
Florentino Pérez
SR4 skrev: Har Real så vundet Australien cuppen? Så ikke kampen så ved ikke om de løftede en tittel eller noget?
Ja, det må det gøre, da alle tre hold vandt en kamp hver, men Madrid var det eneste, der vandt i ordinær spilletid.
Sådan plejer det vist at være i de her træningsturneringer. Men det er nu underordnet. Det gælder bare om at få spillet holdet sammen.
Chamartin skrev:
SR4 skrev: Har Real så vundet Australien cuppen? Så ikke kampen så ved ikke om de løftede en tittel eller noget?
Ja, det må det gøre, da alle tre hold vandt en kamp hver, men Madrid var det eneste, der vandt i ordinær spilletid.
Sådan plejer det vist at være i de her træningsturneringer. Men det er nu underordnet. Det gælder bare om at få spillet holdet sammen.
Ifølge kommentatorerne på Sky Sports blev pointene fordelt på følgende måde:
- Nederlag i ordinær tid: 0 point
- Uafgjort og tabt straffesparkskonkurrence: 1 point
- Uafgjort og vundet straffesparkskonkurrence: 2 point
- Sejr i ordinær tid: 3 point
- Raúl 7
- Gæst
-
SR4 skrev: Kunne være hyggeligt nok at vinde en sommer treble nu hvor vi er med i 3 turneringer. Ikke at det betyder så meget, men lidt selvtillid må det give inden sæsonen går igang. :)
Noget af det sørgeligste jeg længe har læst ;) en sommer treble. Ja det kunne være hyggeligt nu hvor vi ikke kan vinde den rigtige treble, eller bare noget der ligner.
Sahinovic skrev:
Pelle skrev:
Er du da ikke lige så begejstret som M_linding? Jeg tror ikke så meget det er resultatet, men spillernes præstationer og det at vi nu har flere strenge at spille brugeren er begejstret for.
EDIT: Kan se du kom mig mig i forkøbet.
Nu så jeg som sagt ikke kampen, så jeg har ikke så meget at være begejstret over. Jeg har set målene, og der er Benzemas da i særklasse. Men dejligt at høre, at forsvaret stod godt.
Hvor godt det umiddelbart tegner lige før sæsonen, det vil jeg lade jer være optimistiske omkring. Vi stod i en fuldstændig modsat situation sidste år, da pre-season gik ad helvede til, folk hang med hovedet inden sæsonstart og der var meget i vejen. Og vupti - så spillede vi det bedste fodbold i efteråret. Med andre ord. Vi kan ikke rigtig bruge pre-season til så meget, ud over at få en ide om Rafas taktiske dispositioner og tanker. Dejligt med en sejr dog, dejligt at Isco spillede godt og at forsvaret var kompakt. Jeg kan fortsat knapt nok vente til sæsonen går igang! :-)
"Maybe they hate me because I'm too good."
Raúl 7 skrev:
SR4 skrev: Kunne være hyggeligt nok at vinde en sommer treble nu hvor vi er med i 3 turneringer. Ikke at det betyder så meget, men lidt selvtillid må det give inden sæsonen går igang. :)
Noget af det sørgeligste jeg længe har læst ;) en sommer treble. Ja det kunne være hyggeligt nu hvor vi ikke kan vinde den rigtige treble, eller bare noget der ligner.
Sørgeligt med kommentarer som dine :)